Yahoo spouští reklamní kampaň
Yahoo oznámilo, že v příštím týdnu spustí novou reklamní kampaň za sto milionů dolarů.
Globální kampaň s názvem "Jsi to ty" přichází jen pár měsíců po té, co Yahoo uzavřelo dohodu o používání vyhledávacího algoritmu Microsoftu, která by měla být schválena úřady na začátku příštího roku. V Yahoo také začala působit nová šéfka, Carol Bartzová - ta se včera v New Yorku ujala představení nové kampaně. Na konferenci však Bartzová odmítla odpovědět konkrétně na dotaz, které své služby plánuje Yahoo prodat. Spekuluje se například o službě Zimbra, kterou Yahoo koupilo v roce 2007 za 350 milionů dolarů. Zimbra poskytuje emaily a další služby pro společnosti.
"Většina služeb, které poskytujeme, je pro naši společnost klíčových. Ty, které nejsou, prodáme nebo zrušíme," řekl Bartzová. Yahoo, které bylo v USA v srpnu po Googlu nejvíce navštěvovanou stránkou, v poslední době čelí tvrdé konkurenci od sociálních sítí. "Společnost musí znovu dostat do podvědomí lidí svou značku a toto je možná první krok," řekl analytik Aaron Kessler k nové reklamní kampani Yahoo. Představitelé Yahoo včera také slíbili spuštění nových služeb včetně nové homepage Yahoo, kterou si uživatelé mohou více přizpůsobit. Kampaň bude spuštěna příští týden ve Spojených státech, Velká Británie a Indie se jí pak dočkají v říjnu. Další státy budou následovat v příštím roce.
Zdroj: Reuters