Úvaha: Nastává nám konec hardcore hraní? | Kapitola 9
Seznam kapitol
Když nedávno Carmack prohlásil, že už brzy budou dominantní herní platformou tablety a telefony, zavládlo mezi hráči zděšení. Je vůbec možné, že toto prohlašuje autor pecek, jako byl Doom nebo Quake? Kde to jsme? Kde je smysl přetaktování našich PC a kam najednou mizí zdánlivá dominance herních konzolí?
Nejpravděpodobnějším cílem pro „kombinované platformy“ by se tak jevilo PC a Android (za předpokladu, že si zařízení s Androidem dokáží zjednat alespoň nějakou uniformitu a nebude to co pes to jiná ves). A takový WoW klient pro Androidový telefon – pane, to by byl přímo Everest hardcore hraní, není-liž pravda?
Takový malý ždibec, takovou ukázku toho, jak by to mohlo vypadat, ukazuje třeba free aplikace pro iPhone – World of Warcraft Mobile Armory: můžete se mobilně účastnit aukcí, plánovat činnosti v guildách a nebo používat Guild Chat. Samozřejmě, není to mobilní WoWko, ale už to naznačuje zajímavé směry, kudy by se vývoj mohl ubírat.
Takže ne, s mobily a tablety hardcore hraní ani náhodou nekončí – a v podstatě to ani moc neovlivní „nemobilní“ herní platformy. Pětipalcový displej telefonu nebude nikdy konkurencí pro 50" televizi. Tvrdý boj to bude pro mobilní konzole – ale už bylo na čase, aby někdo pořádně zatřásl dominantní pozicí Nintenda v tomhle sektoru. Bude to jenom ku prospěchu věci!