Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků | Kapitola 7
Seznam kapitol
Jednou z nejpopulárnějších multiplayerových her současnosti je World of Tanks. V novém updatu byla tato tanková střílečka výrazně vylepšena, přičemž došlo i na grafiku. Hra nabízí nový systém nasvětlení a řada map byla přepracována do nové grafiky. Update jsme proto vyzkoušeli a změřili nároky na výkon grafických karet i procesorů.
Terrain Quality
Terrain Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Minimum)
Nastavení terénu mění rozlišení textury půdy a detailnost některých kopců. Rychlost vykreslování hry po snížení vzrostla o jeden snímek za sekundu.
Water Quality
Water Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Low)
Snížení kvality vody vypne odrazy okolí od vodní hladiny. To zvýšilo framerate z 34 na 38 fps.
Lighting Quality
Lighting Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Off)
Pokud snížíte kvalitu nasvětlení, vypnou se některé stíny a celá hra nerealisticky zesvětlá. Lighting Quality má ale velký vliv na výkon, který vzrostl ze 37 na 44 fps.
Foliage Quality
Foliage Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení Foliage Quality se ve hře přestane vykreslovat tráva. Výkon po snížení vzrostl o jeden snímek za sekundu.
Flora Quality
Flora Quality Maximum (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Flora Quality mění detailnost vzdálených stromů. Osobně mi kvalita při obou nastaveních připadá shodná, výkon však vzrostl o jeden snímek za sekundu.