studie-o2-uzivatel-smartphonu-denne-stravi-2krat-vice-casu-brouzdanim-po-internetu-nez-telefonovanim
Novinka Studie O2: uživatel smartphonu denně stráví 2krát více času brouzdáním po internetu než telefonováním

Studie O2: uživatel smartphonu denně stráví 2krát více času brouzdáním po internetu než telefonováním

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

4. 7. 2012 10:00 4

Zajímá vás, kolik času věnuje průměrný uživatel chytrého telefonu posílání elektronické pošty? Internetu? Sociálním sítím? A nebo samotnému telefonování? Zde jsou odpovědi.

Reklama

Telefonního operátora O2 netřeba představovat, protože své služby nabízí milionům obyvatel Česka. Podle jeho zjištění se primární funkce telefonu, totiž telefonování dostalo do pozadí na úkor ostatních činností. Ruku na srdce, zas tak šokující to není. Mobilní telefony totiž nabízejí mnohem více činností než před lety a proč se omezovat.

Studie O2: uživatel smartphonu denně stráví 2krát více času brouzdáním po internetu než telefonováním
i Zdroj: PCTuning.cz

Průměrný uživatel si denně prohlíží internetové stránky necelých 25 minut, což řadí tuto činnost na první místo. Internetové připojení je potřeba i k další činnosti, totiž sondování a přispívání do sociálních sítí. Lidé twitterují / mění statusy a Bůh ví co ještě 17 a půl minuty. Třetí a čtvrté místo obsadila off-line zábava v podobě přehrávání hudby a hraní her s časem okolo 15 minut denně.

Hlavní funkce telefonu obsadila páté místo s časem 12:06. Podle O2 se také od roku 2005 snížila doba jednoho telefonátu na polovinu. Dnešní hovor trvá v průměru 90 sekund. Moderní doba dala ustoupit do pozadí i posílání / přijímání SMS zpráv a více, nebo spíše delší dobu se uživatel věnuje e-mailu.

Nepřehlédněte: iPhone se samovolně vznítil v kapse u kalhot 17letého mladíka [video]

Na posledním místě se s velkým propadem krčí používání fotoaparátu. Osobně netuším, proč ho musí mít každý telefon. Spousta uživatelů by ocenila alespoň jeden telefon bez fotoaparátu, hlavně kvůli bezpečnostní politice ve firmách jako Škoda.

Zdroj: kitguru

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama