Sniper: Ghost Warrior 3 – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 4
Seznam kapitol
Sniper Ghost Warrior 3 běží na CryEngine, díky kterému má dobré předpoklady mít pěknou vizuální stránku. V rozboru se podíváme na nároky hry. Vyzkoušíme jednotlivé položky detailů a uvidíte také, jak se hra chová na našich testovacích sestavách. Na sestavě AMD tentokráte hra překvapila běží na ní až nečekaně dobře.
Zorné pole
Hra umožňuje nastavit úhel zorného pole. To je zde řešeno jednoduchým posuvníkem bez jakéhokoliv popisu - nevidíte úhel ani procenta, prostě nic. Úplně vlevo je úhel nejnižší a vpravo nejvyšší. Vliv na výkon je celkem nízký a při nejnižším úhlu je kupodivu výkon nižší než při maximálním - 43 fps vs. 45 fps.
Nastavení posuvníku úplně vlevo (po najetí myší se zobrazí úplně v pravo)
Efekty ve hře
Nastavuje kvalitu různých efektů ve hře - bez jakéhokoliv vlivu na výkon nebo obraz. Při nastavování detailu se sice vždy nasvícení scény a různé detaily mírně měnily, ale zde šlo spíše o to, že má velmi dynamické prostředí. Snížením tohoto detailu si tedy výkon nijak nezlepšíte.
Nastavení na Nejvyšší (po najetí myší se zobrazí Nižší)
Detaily objektů
Nastavuje kvalitu a vykreslování objektů ve vyšší vzdálenosti. Rozdíl v obraze je celkem znatelný. Ve vysoké vzdálenosti na minimální detaily zmizí například vodní hladina na nedalekém rybníčku. Výkonu ale příliš nezískáte - 53 fps vs. 57 fps, takže tento detail doporučuji ponechat na alespoň vyšším nastavení.
Nastavení na Nejvyšší (po najetí myší se zobrazí Nižší)
Částice
Ovlivňuje kvalitu částicových efektů. Já si mezi minimálním a maximálním žádných výrazných detailů nevšiml ani po restartu hry a vliv na výkon je na úrovni chyby měření - 46 fps vs. 47 fps. U tohoto detailu opět nemá smyl jakékoliv nastavení, jeho změna vám výkon nijak nezmění.
Nastavení na Nejvyšší (po najetí myší se zobrazí Nižší)