Prodeje Call of Duty: Black Ops 4 v den vydání byly 2× vyšší než loňské prodeje
První Call of Duty prodávané na Battle.net přilákalo více hráčů než Call of Duty: World War 2 z minulého roku. Vydavatel Activision to nazval „novým vrcholem značky“.
Zajímavé je, že Call of Duty: World War 2 bylo prodávané na Steamu, který má největší základnu hráčů a tedy potenciálně nejvyšší odbyt.
Další zajímavostí pak je, že se jedná o první Call of Duty hru, která nemá 5 až 7 hodin dlouhou singlepayerovou kampaň založenou na střílení v koridorech a na skriptovaných událostech. Vše se točí kolem multiplayerové hry, přičemž jejím hlavním lákadlem je pravděpodobně nově přibyvší battle royale mód Blackout.
Počítačová verze Call of Duty: Black Ops 4 si na serveru Metacritic vysloužila hodnocení 88%/4,7 bodů. Recenzenti tvrdí, že se jedná přesně o takový produkt, jaký fanoušci chtějí. Odpůrci z řad hráčů si potom stěžují především na chybějící příběhovou kampaň.