Přizpůsobit Crysis 2 slabším sestavám byla chyba, tvrdí Crytek
Crysis 2 mělo pokračovat ve šlépějích předchůdce a nabídnout to nejlepší z nejnovějšího rozhraní DirectX 11. Nakonec ale vyšlo jen na starším DirectX 9 a hráči byli zklamáni.
První díl Crysis z roku 2007 se stal grafickým a technologickým etalonem a zároveň také první komerční hrou, která hojně využívala přednosti rozhraní DirectX 10. Výsledkem byla božská grafika, krvavé hardwarové nároky a kosmický šum v diskuzích od uživatelů se slabšimi sestavami. Rozjet hru na maximální detaily s anti-aliasingem (vyhlazovaním) zvládly pouze nejvýkonnější konfigurace s Multi-GPU.
V rozhovoru pro server Gamasutra k tomu šéf Cryteku poznamenal: Když jsme pracovali na prvním dílu Crysis, chtěli jsme, aby hra vypadala skvěle i po následující tři roky. To se nám bezesporu podařilo. Ale hráči se slabšími sestavami nám tenkrát hodně spílali.“
„V případě druhého dílu jsme na to šli opačně, ale tento přístup se nám znovu vymstil. I kvůli tomu, že Crysis 2 bylo vyvíjeno také pro konzole, jsme brali ohled na lidi se slabšími sestavami. Navíc běží v „bezpečném“ DX9,“ řekl Yerli.
Crysis 2 dostalo podporu DirectX 11. Stahujte očekávanou záplatu
Podle něj hráči se silnými sestavami ocení až nadcházející DirectX 11 záplatu, která bude oficiálně ke stažení v pondělí 27. června. Jak víte z našich starších zpráv, má přinést mnoho úprav a vylepšení a prý bude i vodítkem k tomu, jak budou vypadat hry v budoucnu, pokud vývojáři budou optimalizovat pro výkonný hardware.
Zdroj: Gamasutra