NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem | Kapitola 13
Seznam kapitol
Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.
1920 × 1080 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
Podpora 3D Vision Surround
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-
S podporou nejnovějšího S.T.A.L.K.E.R.A. Call of Pripyat to bylo slabší. Aby hra vypadala ve 3D dobře, je nutné nastavit statická světla, čímž hra přijde o většinu své krásy. Nicméně 3D efekt je pak ve hře velmi dobrý a 3D netrpí problémy jako špatná hloubka efektů atd. Co je však slabší, je podpora Surround. Nízké FOV je ve hře vidět na každém kroku a obraz je na bočních panelech deformovaný až příliš. Surround tedy rozhodně nedoporučuji, u 3D Vision záleží na vás, zda upřednostňujete 3D na úkor efektů či naopak.
Benchmark
Kvůli podpoře 3D jsem musel hrát Call of Pripyat se statickými světly. Nároky hry proto výrazně klesly a v běžném režimu, 3D Vision i Surround tak hra jela naprosto plynule. V 3D Vision Surround to bylo o něco horší a o propady pod 2 0fps nebyla nouze. Navíc se hra znatelně trhala a všimněte si tak výrazně delšího průběhu grafu.