MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky | Kapitola 8
Seznam kapitol
Po odmlce se na monitory počítačů vrací licencovaná hra série MotoGP. Postavena je na zbrusu novém herním enginu, který kromě slušného fyzikálního modelu nabízí také pěknou grafiku. Kvalit nedávno vydaného Gridu 2 sice nedosahuje, přesto je ale nač koukat. Hardwarové nároky jsou rozumné, s průměrnou sestavou nebudete mít problém.
Dynamic shadows
Dynamic shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení stínů zapíná a vypíná všechny dynamické stíny ve hře. Výkon po vypnutí stínů vzrostl z 19 na 21 fps.
Bike quality settings
Bike quality settings High (po najetí myší se zobrazí Normal)
Rozdílů při změně kvality motorek jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi minimálním (bez vyhlazování) a maximálním (vč. vyhlazování) nastavením detailů jsou spíše menší. Při jasném počasí si všimnete chybějících stínů, na mokré trati zase odlesků od asfaltu. Ve vyšších rychlostech chybí efekt Motion Blur, hodně ruší zubaté hrany. Někdo si také možná všimne nižší dohlednosti (mlha v dálce). Výkonnostní rozdíl je ovšem obrovský, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem ve Full HD rozlišení naměřil nárůst z 19 na 69 na první a z 22 na 103 fps na druhé scéně.