Mantle API bude v Battlefieldu 4 později. Vývojáři se zaměřují na chyby hry
Mantle má hráčům s grafickými kartami AMD přinést zvýšení výkonu, vývojářům usnadnit portování multiplatformních titulů na počítače a celkově zefektivnit renderování herní scény.
Battlefield 4, to je hra, která má být jako první vybavená novým aplikačním rozhraním Mantle, jež je určené pro grafické karty AMD založené na architektuře GCN. Jak se ale zdá, vývojáři hry mají plné ruce práce s uvedením hry do hratelné podoby a vypořádáním se s veškerými chybami a bugy. I proto se patch, který měl Mantle do hry přinést, zpozdí.
Původně měl být již koncem prosince, nyní je naplánován na leden. Otázkou je, zda-li nebude opět posunut. Na Mantle API pracuje AMD spolu s herními vývojáři a má přinést efektivnější využití grafické karty se současným monolitickým rozhraním DirectX 11. První výsledky jsou zatím pozitivní, ale až reálná situace ukáže, jak moc byly pravdivé.
Více informací a rozsáhlou diskusi ohledně Mantle API najdete na našem fóru.
Zdroj: Polygon