Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 6
Seznam kapitol
Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.
Post process quality
Post process quality úplně změní způsob renderování obrazu a nasvětlení scény. Z první mise odehrávající se při efektním západu slunce se tak stane sterilní šedé prostředí, které zdaleka nepůsobí tak efektně. Na druhou stranu framerate hry vyletí o čtvrtinu.
Foliage quality
Foliage quality by měl měnit kvalitu stromů (konkrétně listů). Rozdílů jsem si však nevšimnul a také framerate hry se nijak nezměnil.
FX Quality
FX Quality mění detailnost částicových efektů. Nicméně rozdíly jsou miniaturní a framerate se pohnul jen v rámci chyby měření o dva snímky za sekundu.
Minimální x maximální nastavení
Rozdíl mezi minimálním a maximálním nastavením hry je velký. Největší rozdíl dělá post process quality a pak material a texture quality. Nicméně snížením detailů si také razantně zvýšíte plynulost hry. Na nejnižší nastavení jsem na GeForce 9800 GTX+ měl místo 57 snímků za sekundu přes 90, takže nárůst fps byl obrovský (přes 60 %).