Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Monster Hunter World – RPG jenom o lovení příšer
Monster Hunter World – RPG jenom o lovení příšer
autor: Lucie Jiříková , publikováno 20.8.2018
Monster Hunter World – RPG jenom o lovení příšer

Přibližně půl roku po vydání konzolové verze hry se Monster Hunter: World s velkou pompou dostává také na PC. S sebou si přibalila majestátní příšery a hromadu možností jak je ulovit. Je jen na vás, zda potvory budou dále tyranizovat svět, nebo dají pokoj. Jak převážně konzolová série silně východního ražení funguje na PC tady v Evropě?


Když si o Monster Hunter: World někde budete číst, je prakticky jisté, že někde v textu narazíte na zmínku, že se jedná o akční RPG „východního“ případně „japonského“ střihu. Co si pod takovým pojmem představit?

Ani já sama jsem nevěděla, ačkoliv jsem před pár měsíci měla možnost hrát Monster Hunter Freedom Unite pro iOS. Netušila jsem totiž, že i toto RPG není klasickému mustru Monster Hunter her zase tak vzdálené.

Takže abychom si to shrnuli. Monster Hunter: World je stejně jako předchozí díly série založený na lovení příšer. Ve hře se stáváte Hunterem (Lovcem) a sloužíte pod velitelem, který vám zadává různé úkoly.

Monster Hunter World – RPG jenom o lovení příšer

Tvorba vašeho pomocníka je stejně rozsáhlá jako tvorba hlavní postavy. Dané je pouze to, že bude mít kočičí geny.

Za těmito úkoly potom vyrážíte mimo tábor, který je středobodem veškerého vašeho dobrodružství. V táboře totiž můžete nabrat také vedlejší úkoly (perfektní pro zisk zkušenostních bodů, případně pro rozšíření možností), stejně jako se vyzbrojit a vystrojit novými zbraněmi a věcmi (nebo si vyrobit například nové náboje či brnění – lze to i v samostatných lokacích, ale tam se už od vás očekávají činy).

Přesun mezi úkolem a táborem je automatický, takže při něm nikde neběháte po svých. Místo toho zapískáte a po animaci, kdy vás létající příšera nabere, se ocitnete v nové lokaci a s novým úkolem.

Lokace v Monster Hunter: World je obvykle středně veliká. Má několik pater (podzemí, nadzemí, vyvýšená místa a místa v korunách stromů) a je pevně uzavřená, to znamená, že se z ní můžete dostat pouze v případě, že se z předem vyznačených míst přenesete zpět na základnu (do tábora), případně že daný výlet zrušíte skrze menu. Po lokaci se můžete pohybovat zcela volně.

Monster Hunter World – RPG jenom o lovení příšer

Na základně bývá vždycky šrumec.

Zajímavé je, že ačkoliv do každé lokace obvykle cestujete za jediným pevně daným úkolem, můžete si v ní často přibrat nějaký vedlejší úkol navíc. I za něj pak dostáváte odměny a samozřejmě i zkušeností body, nicméně splnění hlavního (kmenového) úkolu to nevyřeší, v něm musíte uspět taky.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
22 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 6.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.