Zima ve světě her: Na co se ještě můžeme těšit do konce roku?
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Zima ve světě her: Na co se ještě můžeme těšit do konce roku?

Zima ve světě her: Na co se ještě můžeme těšit do konce roku? | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

7. 11. 2016 03:00 8

Seznam kapitol

1. Transport Fever 2. Tyranny 3. Dishonored 2 4. Watch Dogs 2 5. Motorsport Manager
6. Steep 7. Dead Rising 4 8. Planet Coaster 9. Střípky

Magický Dishonored, krvavý Dead Rising 4, Watch Dogs 2 nebo hravý Planet Coaster. To je jen malá ochutnávka zajímavých nových her, které by nás měly pobavit ještě předtím, než si doma sesedáme okolo stromečku a oslavíme Vánoce. Seznam těch nejočekávanějších her sklonku roku 2016 následuje.

Reklama

Tyranny

  • Žánr: izometrické RPG
  • Datum vydání: 10. 11. 2016

Oficiální stránky Tyranny.

Zima ve světě her: Na co se ještě můžeme těšit do konce roku?
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco většina her začíná ve chvíli, kdy do daného města/země přišlo zlo, a dává vám za úkol toto zlo vykopat zpět, odkud přišlo, Tyranny na to jde z úplně opačného konce. Začíná totiž ve chvíli, kdy je souboj mezi dobrem a zlem u konce. Vyhrál Kyros, zlý vládce, kterému děláte poskoka. A tak je vaším hlavním úkolem tuto vládu prosazovat. Zní to docela slibně, že?

Vedle zajímavého námětu a nekoukaného zasazení, z čehož by pochopitelně měl vycházet také velmi neotřelý příběh, bychom se však měli dočkat vcelku tradiční hratelnosti. Když vám řeknu, že na Tyranny pracovali lidé z Obsidian Entertainment, asi už vám bude hodně věcí jasných.

Tyranny je tedy vcelku klasické izometrické RPG, v němž povedete družinu tvořenou několika různými postavami. Souboje se inspirovali hrami jako je Icewind Dale, to znamená, že budou probíhat v reálném čase s tím, že během bojem budeme moci kdykoliv zapauzovat a rozdat své družině taktické rozkazy.

Ačkoliv Tyranny v mnoha ohledech odkazuje na klasické hry (včetně třeba i antihrdinského Overlords), stále by měla nabízet mnoho zajímavých inovací. V jednom z rozhovorů Obsidian prozradili třeba to, že v závislosti na našich činech se bude měnit prostředí. Když se kupříkladu rozhodneme zasypat jeskyni, aby se do ní nedostali žádní další dobrodruzi, můžeme vyvolat třeba místní zemětřesení, které vesnici rozdělí na dvě části hlubokou trhlinou.

Systém reputace je nejspíš už klasickou součástí her od Obsidianu, zde by ale měl být ještě citelnější, neboť budeme poskoky zla a jako takoví nebudeme moci všechno řešit po dobrém. Vzhledem k tomu, že Obsidian nejsou žádní zelenáči, není důvod pochybovat o tom, že se jim jejich vize nepovede. Minimálně fanoušci jejich tvorby by měli být maximálně spokojení.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama