Just Cause 3 – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Just Cause 3 – rozbor hry a nastavení detailů

Just Cause 3 – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 7

Petr Diviš

Petr Diviš

9. 12. 2015 03:00 7

Seznam kapitol

1. Obrovská mapa s velkými nároky 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Vliv nastavení – rozlišení, režim obrazu, AF 4. Vliv nastavení – vyhlazování hran, gamma 5. Vliv nastavení – textury, voda, kvalita objektů
6. Vliv nastavení – stíny, SSAO, rozmazání pohybu 7. Vliv nastavení – odrazy světel, hloubka ostrosti 8. Maximální vs. minimální detaily 9. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 10. Závěr

Just Cause 2 před více než pěti lety přinesl nejen obrovskou herní plochu, ale také velmi pokrokovou grafiku s GPGPU efekty. Pokračuje třetí díl ve stopách svého předchůdce? Poběží vám se sníženými detaily i na slabším hardware? V tomto rozboru se opět podíváme na všechna nastavení a jejich vliv na výkon.

Reklama

Global Illumination

Tento efekt přidává do obrazu simulaci odrazu světel. Každý světlý objekt se tak chová jako světelný zdroj co může nasvítit své okolí. Simulace je to velice jednoduchá a nepřesná, ale funguje místy velice dobře. Na následujícím obrázku si všimněte, jak zadní stěna domu odráží světlo na skálu za ním. To samé platí i pro odraz světla od světlého chodníku na postavu.

Efekt vyžaduje slušnou porci výkonu vaší grafické karty, v našem případě to bylo 51 fps vs. 57 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Screen Space Reflections

Přidává do hry odrazy okolí na vodní hladinu a jiné lesklé předměty. Největší vliv na obraz má tedy za deště nebo v blízkosti vodních ploch.

V testované scéně byl rozdíl při aktivaci efektu pouze 43 fps vs. 45 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Bokeh Depth of Field

Volba přidává do obrazu efekt hloubky ostrosti. Ten se vyskytuje jen tam, kde dává smysl. K vidění je jen v animacích anebo při míření sniperkou na nějaký bližší objekt. Vliv na výkon při míření na následujícím obrázku byl 56 fps vs. 58 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama