Vánoční tip: Jak na kódy a kredit pro digitální distribuce | Kapitola 7
Seznam kapitol
Vedle kralujícího Valve mají svůj online obchod všichni velcí hráči včetně Microsoftu, Googlu, Ubisoftu nebo Electronic Arts. Jednou z možností, jak někoho potěšit, je předplacenka, za kterou si už pořídí to, po čem touží nejvíc. Systém nákupu a dobíjení kreditů nebo přímo daných her se v nich ale liší. Podíváme se na ty nejznámější.
Další předplacené karty
Vedle klasických předplacených karet jednotlivých distribučních kanálů existují ještě předplacené karty k jednotlivým hrám, například k World of Tanks (WoT Prepaid Card pro Xbox). Tyto předplacené karty jsou k dostání v kamenných obchodech, ale také na internetu.
Tyto předplacené karty do vybrané hry přidají herní měnu, nebo bonusové předměty či dokonce rozšíření.
Všechny „externí“ předplacené karty lze aktivovat v daném distribučním kanálu stejně, jako klasické předplacené karty (postup výše). Případně budete muset navštívit www stránky dané hry, nebo příslušnou sekci přímo uvnitř ní. V tomto případě neexistuje univerzální návod, proto doporučujeme postupovat podle instrukcí daného vývojáře/provozovatele.
Jak bylo zmíněno v úvodu článku, online distribuční kanály jsou stále používanější metodou k nákupu videoher i herních doplňků. I proto se každý silnější vydavatel snaží představit svou digitální distribuční službu. Nám se to sice v současné době bude zdát nepohodlné – vždyť kdo by kvůli každé druhé hře chtěl instalovat a přihlašovat se do dalšího klienta – ale můžeme to brát i jinak: díky snahám ostatních společností dostává Valve a její Steam alespoň nějakou konkurenci, což určitě není na škodu.