Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!

Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát! | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

8. 10. 2015 03:00 30

Seznam kapitol

1. Když se kult rozroste je to vždy sporné 2. Stále se hraje na tahy 3. Šest frakcí, šest různých her 4. Klasický HoMaM mix, až na to rozhraní 5. Grafika jako před deseti lety 6. Shrnutí, závěrečné hodnocení

Might & Magic Heroes VII má být dílem, díky němuž zapomeneme na perfektní třetí díl. Posunutá betaverze hry však naznačila, že zdaleka ne vše bude tak perfektní, jak si tvůrci z Limbic Entertainment představovali. Dočkali jsme se happy endu, nebo i tento díl bude stát na půl cesty s tím, že tvůrci ho budou ladit ještě dlouhé měsíce po vydání?

Reklama

Might & Magic Heroes VII je tahová strategie se silnými RPG prvky, která je rozdělená na tahové putování po hlavní mapě a na tahové souboje. Vypadá to tak, že se přesouváte se svým hrdinou (nebo několika hrdiny naráz), přičemž každý z nich má v daném tahu přidělený určitý počet polí, přes něž se může posunout. Jakmile tato pole vyčerpáte, musíte otočit hodinami, čímž se dostane zase na tahy protivníkovy. A tak hrajete na přeskáčku, dokud nepřítele nerozsekáte na malé kousíčky, nebo dokud nesplníte zadaný úkol (případně dokud neprošvihnete termín, který jste dostali na jeho splnění).

Hrdina na mapě může sbírat suroviny, zabírat doly, navštěvovat různé budovy, které vám dovolí najmout nové jednotky, získat zajímavé nové bonusy atd. Během putování můžete taktéž navštívit své město (a vystavět tam novou budovu, najmout jednotky nebo hrdiny), zabrat cizí město či bojovat.

Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!
i Zdroj: PCTuning.cz

Jakmile narazíte na nepřátelskou jednotku, z hlavní mapy se přepnete na bitevní pole. To jen tak mimochodem přesně odpovídá terénu, na němž jste nepřátelskou jednotu potkali, což znamená, že mapy jsou věrné. Není však zase tolik o co stát, což si povíme až v sekci grafiky. Takže zpět k soubojům.

Před každou bitvou si hráč může všechny své jednotky umístit na čtvercové pole, což je velmi praktické, neboť protivníci jsou různí a mezi vámi a jimi navíc stojí plastické překážky, jejichž výskyt je čistě náhodný. Díky prvotnímu rozestavení jednotek se tak můžete hravě vyhnout nepříjemnostem, které by mohly vyplývat třeba z toho, že váš jediný silák bude blokovaný v rohu slaboučkými lučištníky, s nimiž namísto střílení v prvním kole nejprve budete muset uhnout, aby pak tímto silákem byli trošku chráněni. Určitě to znáte sami.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama