Dying Light – hra, ve které utíkáte skutečně o život!
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dying Light – hra, ve které utíkáte skutečně o život!

Dying Light – hra, ve které utíkáte skutečně o život! | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

2. 2. 2015 03:00 43

Seznam kapitol

1. Kde se Dying Light vzal? 2. Pohyb betonovým pralesem 3. Hopsání je celkem záhul 4. Přines, odnes, zabij a spol. 5. Hrdina je celkem marný
6. Běžná výbava krotitele zombie 7. Když se vám líbí i oprýskané budovy 8. Torzo prolezlé brouky 9. Závěrečné shrnutí a hodnocení hry

Na naše počítače si konečně našla cestu dlouho očekávaná zombie akce v otevřeném herním světě od tvůrců Dead Island. Některé herní prvky nezapřou inspiraci sérií Far Cry či Assassin's Creed. S dynamickým počasím se střídá den a noc, kdy vylézají ještě nebezpečnější tvorové. Jaký je parkour po zničeném městě plném zombií?

Reklama

Pohyb betonovým pralesem

Dying Light je survival akční hra s otevřeným herním světem. Hlavní roli v ní hraje parkourový pohyb po městě, z čehož vyplývá hned několik specifik. V první řadě schází možnost putovat po světě automobily a dalšími dopravními prostředky, v té druhé potom jde o samostatnou koncepci města.

Velikost herního světa se oproti Dead Islandu nijak nezměnila. Pocitově je město v Dying Light možná ještě o něco menší, prostředí hry je ovšem stoprocentně otevřené. To znamená žádné nedostupné pralesy či jakékoliv náznaky koridorů. Na všechno, co vidíte, můžete vylézt, všechny skály pokořit, ve hře najdete také i pár tajných zákoutí, jako jsou třeba ukryté jeskyně.

Další, pro Dying Light příznačnou věcí, je poměrně hustá zástavba (místy se tyčí až do nebeských výšin), která je doplněná o na milimetr přesně rozmístěné drobnější objekty jako jsou květináče, zábradlí, trubky, krabice, popelnice, kontejnery, schodiště, stříšky, zídky, automobily všech možných tvarů a velikostí a desítky dalších věcí.

Tyto maličkosti hlavnímu hrdinovi, samozřejmě společně s římsami, okny, mřížemi a dalšími převisy a nerovnostmi na samotných budovách, umožňují lezení po městě a jeho budovách téměř ve všech směrech. Díky všem těmto drobnostem vypadá herní svět navíc mnohem přirozeněji. A to tu teď stále ještě nemluvím o samotné grafice.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama