Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne

Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne | Kapitola 5

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

16. 12. 2014 03:00 5

Seznam kapitol

1. Hlavní i vedlejší role Lary Croft 2. Lara a její pomocníci 3. Lařina výbava 4. Když se Lara ztratí
5. Málo příležitostí k družení 6. Když se Lara špatně namaluje 7. Závěrečné shrnutí a hodnocení

Pro pokračování hry Lara Croft and the Guardian of Light s názvem Lara Croft and the Temple of Osiris vývojáři slibovali skvělý kooperativní multiplayer až pro čtyři hráče odehrávající se v prostředí Egypta, v němž nebude nouzi o zábavnou akci i chytré puzzly. Co vše vám hra nabídne a proč je multiplayer vyzkoušet, si povíme v recenzi.

Reklama

Když najdete spoluhráče, kteří vědí, co se od nich očekává, máte téměř vyhráno. V takovém případě budete chvilkami hrát stylem „každý chvilku tahá pilku“ (hráč s kouzelnou hůlkou protne paprskem všechna zrcadla a otevře dveře, za nimi jiný hráč s provazem překlene propast a hodí lano zpátky, aby se zbylí hráči dostali za ním a tak podobně) a dočkáte se i mnoha úsměvných situací. Líbilo se mi například to, když jeden z hrdinů díky bublině jednoho z bohů vyskočí na vyvýšeninu a pak pomůže zbylému hrdinovi, který se na ní bez jeho pomoci nedostane a podobně. Těchto situací by však na kooperativní hru mohlo být mnohem více.

K tomu ale budete potřebovat spíše vyzvat přátele. Spoléhat se na hledání spoluhráčů on-line je aspoň v současné době kontraproduktivní. Přibližně v 90 % hledání nějaké volné hry jsem nepochodila, a když jsem se konečně k nějaké hře připojila, docházelo k neustálému připojování a odpojování hráčů a tudíž k neustále se opakujícímu vybírání postavy a loadování od posledního checkpointu. Alespoň že hra vás v tomto případě nenutí procházet celý level nanovo.

Spolupracovat během ničení nepřátel pak nejspíše vůbec nebudete. Snad až na jednoho bosse, kdy jste pro jeho ničení nuceni správně otáčet zrcadly a používat paprsky z kouzelné hůlky, vás hra ke spolupráci nijak zvlášť rafinovaně nepřiměje. Jediné, co umí, je pustit na vás naráz velké množství nepřátel. Možností by přitom byla spousta. Určitě i vás by jich z hlavy napadlo hned několik.

Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne
i Zdroj: PCTuning.cz

Promarněný potenciál je ze hry bohužel cítit a nepomůže ji přitom ani cenovka necelých 20 eur. Předchozí díl byl rafinovanější, logické zádrhely komplikovanější a četnější, souboje šťavnatější a celé to bylo takové záživnější. Ostatně i grafické zpracování se někomu jeví o něco méně přitažlivé, což je opravdu špatná vizitka pro hru, která je o cca 4 roky novější. Může za to však spíše celkové zasazení. Písek a kamenné sloupy jsou jednotvárné a dosti nezáživné, mnohem více nežli kamenné podzemí.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama