Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne

Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne | Kapitola 4

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

16. 12. 2014 03:00 5

Seznam kapitol

1. Hlavní i vedlejší role Lary Croft 2. Lara a její pomocníci 3. Lařina výbava 4. Když se Lara ztratí
5. Málo příležitostí k družení 6. Když se Lara špatně namaluje 7. Závěrečné shrnutí a hodnocení

Pro pokračování hry Lara Croft and the Guardian of Light s názvem Lara Croft and the Temple of Osiris vývojáři slibovali skvělý kooperativní multiplayer až pro čtyři hráče odehrávající se v prostředí Egypta, v němž nebude nouzi o zábavnou akci i chytré puzzly. Co vše vám hra nabídne a proč je multiplayer vyzkoušet, si povíme v recenzi.

Reklama

Lara Croft and the Temple of Osiris se nehraje na počet životů, ale právě na skóre. Čím méně umíráte, tím větší násobič budete mít a tím většího bodového ohodnocení se na konci levelu dočkáte. Ačkoliv se tedy jedná o hru s kooperativním multiplayerem, v jeho rámci stále budete soutěžit o nejlepší výsledky a to jak se spoluhráči, tak i s ostatními hráči skrze žebříčky nejlepších hráčů.

Multiplayerová hra probíhá podobně jako hra v singleplayeru. Na začátku hry si vyberete jednu ze čtyř postaviček (Lara, Carter, Horus a Isis), z nichž každá má jiné schopnosti a dovednosti. Zatímco Lara v singleplayeru umí vše, Lara v multiplayeru je o některé vlastnosti ochuzená, neboť je mají jiné postavy. Tak například zmiňovanou hůlku, kterou používá jeden z bohů. To pro mě bylo docela překvapení a v jednu chvíli jsem byla přesvědčena, že mi blbne ovládání, jelikož mě hra na tuto skutečnost nijak nepřipravila.

Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne
i Zdroj: PCTuning.cz

Co se týče tutoriálu a ovládání, hra je dost neotesaná, přednastavené klávesy nejsou nijak intuitivní, snad kromě využití myši, a tak si ho nakonec nejspíše nastavíte podle svých potřeb. Problém s vysvětlováním například toho, která postava co umí a jakým způsobem může být prospěšná, není citelný pouze ve chvíli, kdy ve hře sami bloudíte, ale také v multiplayeru.

V něm je dost často k vidění, jak hráči vůbec netuší, co mají dělat a jsou naprosto dezorientovaní, což se sice do jisté míry dá zmírnit pomáháním ostatních, ale když narazíte na méně chápavého člověka, máte prostě smůlu jak vy, tak i celá vaše skupina. V tu chvíli začne neskutečná nuda, která člověka spolehlivě vytrhne z herního nasazení.

K lepšímu spádu hry by přitom stačilo několik krátkých a názornějších tutoriálových misí¨a sevřené posazení levelů. Lara Croft and the Temple of Osiris v současné době obsahuje celkem deset levelů, do nichž hráči vstupují z jakéhosi otevřeného herního loby tím, že dojdou k některému vchodu a vejdou do něj.

Loby přitom obsahuje různé křižovatky a odbočky (najdete zde také truhly, které můžete otevírat získanými diamanty), nebo jednodušeji je příliš velké a nepřehledné, a mnoho hráčů si ho plete se samotnou hrou. Příště by bylo lepší mít jeden level za druhým pevně posazený, nebo si levely vybírat z menu, případně vchody do nich soustředit na menším a přehlednějším místě.

Lara Croft and the Temple of Osiris – ve dvou se to lépe táhne
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama