Wasteland 2: návrat RPG, které dalo vzniknout Falloutu | Kapitola 8
Seznam kapitol
„Prehistorický“ Wasteland je předchůdcem celé řady postapokalyptických izometrických RPG včetně Falloutu. Kickstarterovská kampaň jeho pokračování – Wasteland 2 – slibovala návrat krále. Co všechno Wasteland 2, nabízí, jaké má největší přednosti, ale i co vás naopak bude trápit, si prozradíme v podrobné recenzi.
O velice slabé grafice a stále se opakujících nevýrazných prostředích jsem už mluvila, tuto skutečnost bych ale na závěr recenze chtěla ještě zdůraznit. Je to totiž jeden z důvodů, proč Wasteland 2 nakonec uděluji „pouhých“ 7 bodů.
Dalšími podstatnými důvody vedoucími k poměrně nelichotivému bodovému ohodnocení, jsou pak zbytečná zastaralost i na místech, kde to hře zrovna moc neprospívá, a nakonec také spousta bugů, jež do hry někdy vstupují poměrně citelně třeba tím, že se postava zasekne o předmět a je nutné „vyseknout“ ji z něho změnou směru, což je ta lepší varianta. V horším případě se kvůli tomu ještě někde zdrží a pak vám několik kol chybí v boji (jednou jsem kvůli zaseklé postavičce celou svou družinu ztratila, jednalo se totiž o nejsilnějšího člena, který se moc nepohyboval, takže než se dostal na místo určení, byl konec).
Wasteland 2 je docela dobrá hra, která si své fanoušky najde bez větších problémů. Bohužel se ale nedokážu zbavit pocitu, že mohlo jít o mnohem lepší titul, který by dokázal oslovit širší publikum. Pokud patříte mezi přívržence klasických izometrických RPG, k výslednému hodnocení si klidně přičtěte třeba i dva body. V opačném případě ale dejte ruce pryč a při silném nutkání okusit tento svébytný žánr sáhněte raději po nedávno vydaném Divinity: Original Sin.