Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to

Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

2. 7. 2014 04:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové zařazení hry 2. Tvorba postavy, levelování 3. Možnosti vývoje postavy 4. Předměty, obchodování
5. Tahové souboje 6. Družina, NPC postavy, rozhovory 7. Příběh hry, postranní questy 8. Grafika, prezentace, závěrečné hodnocení

Na vývoj Divinity: Original Sin vybralo vývojářské studio Larian na Kickstarteru milion dolarů. Šéf studia se v nedávném rozhovoru nechal slyšet, že odmítá umřít, dokud nevytvoří nejlepší RPG. Povedlo se mu splnit si tento sen v aktuálním Divinity: Original Sin, nebo si s odchodem na onen svět ještě bude muset počkat?

Reklama

Hra začíná výběrem dvou hrdinů. Ano, slyšíte správně. Dva hrdinové – jedna žena a jeden muž. Dvojici můžete přidělit jméno a vybrat ji jedno z jedenácti možných povolání – na výběr jsou klasicky rytíř, bijec, kouzelník, klerik a další. Každé z nabízených povolání má docela jiné vstupní předpoklady, jeho výběr ovšem není zase tak důležitý, jelikož v průběhu hry jsou možnosti tvorby postavy tak bohaté a benevolentní, že si z kouzelníka můžete časem vytrénovat ostrého hocha, který si nejlépe rozumí s obouručními zbraněmi a kouzla má jen jako doplňkové prostředky a naopak.

Při tvorbě postavy se meze nekladou, na druhou stranu, pokud se budete pouštět do experimentů, měli byste být připraveni na to, že hra pro vás bude obtížnější. Nad osudem každého zkušenostního bodíku, který vám bude přidělen po dosažení nového levelu, byste měli velice dobře přemýšlet. Já jsem třeba při prvním rozehrání první zkušenostní bod u svého bijce vložila do zdraví namísto do síly s tím, že k dalšímu bodu se dopracuju hned záhy a ouha.

Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to
i Zdroj: PCTuning.cz

V soubojích, které následovaly, mi hodně citelně chyběly silnější zbraně a brnění, které jsem si však kvůli nízké síle nemohla navléknout. Proto jsem pobíhala světem a svůj handicap nahrazovala nečestnými praktikami, jako bylo pobíjení nevinných spoluobčanů, kteří byli slabší než ostatní nepřátelé, což špatně působilo na moji reputaci.

Celé tohle soužení skončilo docela vtipně. Když jsem jednou vstoupila na tržiště, na moji dvojici se vrhli všichni přítomní. Sice byli slabí, takže jsem je v pohodě pobila a navíc jsem si tam odsud odnesla kopec kořisti, problém byl v tom, že najednou byla odkázána na jeden jediný obchod, který mě novými předměty nestačil zásobovat a navíc jsem později zjistila, že jsem během tohoto běsnění podřízla i člověka, jehož jsem potřebovala k vyřešení hlavního questu. To se naštěstí stalo v době, kdy hra byla ještě v beta verzi a už se očekával její ostrý start. S druhým rozehráním jsem byla opatrnější.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama