Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry | Kapitola 9
Seznam kapitol
Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.
Anti-Aliasing
Anti-Aliasing 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí Off)
Call of Duty: Ghosts podobně jako většina dnešních her nabízí několik režimů vyhlazování hran. V principu má uživatel na výběr mezi klasickým plnohodnotným vyhlazováním, které je nejkvalitnější, a post processing vyhlazováním, které opraví méně chyb a mírně rozmazává obraz. Alternativou pro majitele karet nVidia GeForce je pak ještě jejich kombinace v podobě speciálního vyhlazování TXAA.
Shadows
Shadows Yes (po najetí myší se zobrazí No)
Po snížení nastavení stínů se výrazně sníží kvalita většiny z nich. Kompenzací je alespoň nárůst výkonu z 31 na 35 fps.
Texture Resolution
Texture Resolution Extra (po najetí myší se zobrazí Normal)
Rozdíl při snížení kvality textur je dobře patrný, vliv na výkon jsem nenaměřil.
Normal Map Resolution
Normal Map Resolution Extra (po najetí myší se zobrazí Low)
Při snížení kvality efektu Normal Mapping se sníží efekt plastičnosti některých předmětů a povrchů. Výkon po snížení vzrostl jen mírně z 30 na 31 fps.