Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2013 03:00 44

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama

Anti-Aliasing

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz


Anti-Aliasing 4× MSAA (po najetí myší se zobrazí Off)

Call of Duty: Ghosts podobně jako většina dnešních her nabízí několik režimů vyhlazování hran. V principu má uživatel na výběr mezi klasickým plnohodnotným vyhlazováním, které je nejkvalitnější, a post processing vyhlazováním, které opraví méně chyb a mírně rozmazává obraz. Alternativou pro majitele karet nVidia GeForce je pak ještě jejich kombinace v podobě speciálního vyhlazování TXAA.

Shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadows Yes (po najetí myší se zobrazí No)

Po snížení nastavení stínů se výrazně sníží kvalita většiny z nich. Kompenzací je alespoň nárůst výkonu z 31 na 35 fps.

Texture Resolution

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Resolution Extra (po najetí myší se zobrazí Normal)

Rozdíl při snížení kvality textur je dobře patrný, vliv na výkon jsem nenaměřil.

Normal Map Resolution

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Normal Map Resolution Extra (po najetí myší se zobrazí Low)

Při snížení kvality efektu Normal Mapping se sníží efekt plastičnosti některých předmětů a povrchů. Výkon po snížení vzrostl jen mírně z 30 na 31 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama