Call of Juarez: Gunslinger – western jako od Tarantina | Kapitola 2
Seznam kapitol
Stříleček máme na trhu hodně. Kolik ale napočítáte bláznivých arkád s hustou atmosférou a pořádnou návykovostí? Gunslinger nabízí rychlé akce z atraktivního prostředí starého divokého západu, takže o nezvyklou atmosféru není nouze. Když k tomu přičtete vtípky a solidní technické zpracování, neměl by vás tento titul určitě minout.
Call of Juarez: Gunslinger je poměrně návyková westernovka, která se svým pojetím blíží spíše lineárním konzolovým arkádovým titulům a vzhledově a principiálně v ní najdete jistou podobnost s nedávno vydaným titulem Dead Island, pocházející ze stejné vývojářské stáje, tedy z polského studia Techland.
Pokud bych měla produkci Techlandu nějakým způsobem charakterizovat, uvedla bych, že není nijak moc originální, ovšem vyskytují se v ní prvky, které mají hráči nejraději. Skutečně. Techland obvykle přichází se souborem prověřených principů vměstnaných do jednoho úhledného balíčku. Sice tím většinou nikoho moc neoslní, ale na druhou stranu ani nikoho nepobouří, a o to jim asi jde.
Call of Juarez: Gunslinger pak z těchto zajetých kolejí vůbec nevybočuje. Tahle hra si skutečně na nic nehraje. Dokonce se nebere ani moc vážně, o čemž vás přesvědčí nadsazený příběh ve stylu amerického režiséra Quentina Tarantina. V něm se jakožto obávaný lovec hlav vydáváte po stopách těch nejobávanějších zločinců širokého okolí. Tedy vlastně – vzpomínáte na to, jak jste se po jejich stopách vydávali a paměť, jak známo, není vždy úplně přesná.
Tento koncept autorům poskytl možnost libovolně měnit herní prostředí a protivníky a každou misi zakončit přestřelkou s originálním bossem, případně soubojem o to, kdo dřív tasí zbraň.