Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX
autor: Tomáš Šulc , publikováno 8.3.2013
Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Kdo ve hrách Tomb Raider nikdy neobdivoval virtuální hrdinku Laru Croft, nemůže se snad vůbec počítat mezi pravověrné hráče. Po odmlce se série vrací na naše monitory a je plná síly. Platí to i pro technické zpracování, které vypadá parádně. Příjemně překvapí především zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX.


Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Ačkoliv grafika v pořadí jedenáctého pokračování série Tomb Raider není tak špičková, jako před dvěma týdny vydaný Crysis 3, stydět se rozhodně nemusí. Grafika je detailní a plná moderních efektů. Vedle výborně implementovaných a využitých efektů Depth of Field nebo teselace musím vyzdvihnout především zpracování hlavní hrdinky Lary Croft. Nemyslím teď její krásu, ale detailní zpracování celé postavy a především hlavy. Detailnost obličeje a provedení mimiky je jednoduše skvělé. Ještě více se mi pak zamlouvá zpracování vlasů pomocí technologie AMD Tress FX. Škoda jen chybně nastavených hranic pro kolizi s rameny. To by ale neměl být problém opravit a během několika dní očekávám patřičný patch.

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Co se týče hardwarových nároků, „se vším naplno“ je Tomb Raider skutečně velmi náročnou hrou. Pokud si vystačíte s post processing vyhlazováním hran FXAA, bude vám stačit „jen“ highendová grafická karta řady nVidia GeForce, případně AMD Radeon z vyšší střední třídy. Pokud byste si rádi zapnuli i plnohodnotný režim vyhlazování SSAA, měli byste mít v počítači alespoň AMD Radeon HD 7970, případně některou z extrémních grafických karet typu GeForce GTX Titan či patřičně výkonné SLI/CrossFire zapojení. Nízké jsou naopak nároky na výkon procesoru, bohatě postačí levný dvoujádrový procesor řady Intel Pentium nebo nejslabší modely řady AMD FX.

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Ačkoliv jsou hardwarové nároky při nejvyšším nastavení detailů skutečně velmi vysoké, není nutné se jich děsit. Pokud se totiž bez plnohodnotného vyhlazování SSAA obejdete a oželíte i jinak povedenou technologii pro vykreslování vlasů TressFX, výkon ihned vzroste klidně i o polovinu. Podobně přidá velké množství výkonu vypnutí efektu Depth of Field. Při vysokém nastavení detailů, kdy grafika hry vypadá stále velmi dobře, pak Tomb Raider běží naprosto plynule na grafických kartách typu GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7770. Po úplném snížení všech detailů si pak novinku zahrají i majitelé skutečně slabých sestav. Vůbec bych se nebál třeba ani se starými a kdysi populárními grafickými kartami typu GeForce 8800 GT nebo Radeon HD 3870.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili vybavení na testy.

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX

Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX Tomb Raider — Lara Croft s podporou DirectX 11 a Tress FX



Tagy: tomb raider  lara croft  tress fx  test  review  benchmark  recenze  amd  radeon  nvidia  geforce  directx 11  teselace  ambient occlusion  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
8.3.2013 03:41:47   89.24.139.xxx 8020
Včera jsem si Tomb Raider nainstaloval a parádní hra. Pro mně určitě překvapení roku! 9/10 hodnocení. Lara Croft vypadá nádherně
8.3.2013 04:57:08   143.28.232.xxx 5877
no taky jsem ji testoval a dal bych tomu tak 4/10, moc ne neberou hry kde koukam 5min na video pak neco zmacknu pak zase video pak zase zmacknu, tomb raider byl drive o necem jinem ale je nova doba no tim padem pro me nepochopitelny u kazdeho takove velke hodnoceni ale asi kazdeho bavi koukat na videa a obcas neco zmacknout hold doba se meni
8.3.2013 05:40:17   85.207.22.xxx 2439
Taky mě to nebaví (vůbec), na první 4 díly to nemá, ale na druhou stranu je to reboot série a už nemá s předchozíma hrama nic společného, navíc to téma v jakém se hra odehrává je až moc podobné FC3. FC3 mě ale (i přes stupidity v příběhu) bavilo mnohem mnohem víc.
8.3.2013 08:05:19   194.213.41.xxx 3229
Taky mě to nebaví. Přesně jak píšete. Je to akorát interaktivní film, kde se občas něco máčkne nebo se jdu koridorem vpřed. To fakt takovýhle hry někoho baví? QTE to vystihuje přesně... to je jako kdybychom hráli starý klasický dobrý hry s cheaty.
Proč proboha dělaj všechny hry pro idioty. Všude samá nápověda, na obrazovce se zobrazuje co mám mačkat, co mám dělat, kam mám jít. Achievmenty jsou taky strašná stupidnost. Dal bych tomu tak 5/10 maximálně.
8.3.2013 09:56:47   147.229.221.xxx 317
ste to asi dost skoro vypli, alebo len pozreli trailer, lebo ak zpocitam cas QTE a cas kedy tam beham, hladam, skacem strielam, tak QTE je z toho mizive percento, navyse najlepsie na tom je pribeh a atmosfera, ci uz mierny rip off, ale stale vyborne, tomb raiderov som hral vsetkych do jedneho a mozem povedat ze konecne od last revelation urobili jeden nie len pre nadsencov tohoto franchisu
8.3.2013 18:42:43   178.40.30.xxx 1033
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 06:09:55   62.209.192.xxx 113
Docela koukam na doporucene pozadavky
GTX 480 nebo dedeček HD4870 ktery byl na svou dobu konkurence GTX260
8.3.2013 06:16:24   91.237.168.xxx 292
tak podla obrazkov je hlavna hrdinka celkom pekna a velmi dobre spracovana... nechcem vyvolat pohorsenie, no su v hre aj nejake ine detaily jej tela okrem hlavy? Mna by celkom zaujimali
8.3.2013 06:20:24   62.209.192.xxx 364
No za sebe muzu rict ze ty detaily je lepsi objevovat v realu
8.3.2013 06:36:17   91.237.168.xxx 100
prave zato, chcel som to porovnat s niecim...
8.3.2013 06:38:56   195.113.158.xxx 150
Je to jina hra. Na tuhle laru se asi nudepatch vydavat nebude. V prvnich dilech to bylo vtipnejsi :-D
8.3.2013 10:28:07   89.29.115.xxx 81
Nudepatch už je :-D Zatím ale jen na kozy
8.3.2013 07:20:26   89.111.108.xxx 381
A to ignoruji problémy na nvidia kartách a podivně se covající vlasy s TressFX, vypadají pěkně, ale divně

Ale ke hře, z původních Tomb Raiderů toho moc nezbylo. Kdo Tomb Raidera nehrál bude nejspíš spokojen, hra je to pěkná, ale je to interaktivní film se souboji, ztratit se není kde, nějaké řešení složitých puzzlů se nekoná, a šplhání je dost omezené. Je to plné QTE, včetně 'tichého zabíjení' což jiné hry řeší jednou klávesou, ale budiž.
Co mi vážně vadí jsou jen tři savesloty a systém táboráků to moc nezachraňuje. Tři uložené pozice mi nedávají moc volnosti, přitom podle mě není důvod jich mít tak málo, zejména, když to jsou stejně jen checkpointy.
Navíc Steam, achievementy, MULTIPLAYER!, DLC hru v mých očích srážejí, podle mě takové věci hra nepotřebuje. Každopádně pocit volnosti jsem měl jen občas, většinu času to byl lineární tunel zejména z počátku úplně zničený QTE, to fakt někoho na konzoli (natož počítači) baví mačkat tlačítka, co jsou na obrazovce? To je jak hrát Guitar Hero nebo jak se ta hra jmenuje Mně to přijde neskutečně rušivé, mám radši herní mechanismy ze starých Tomb Raiderů, kde jsem se musel včas přikrčit nebo skočit kvůli pasti a žádná klávesa na mě neblikala přes půlku obrazovky.

PS: pro pobavení recenze od Conana (česky)
http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/conan-recenzuje-h ru-tomb-raider
8.3.2013 07:45:34   209.132.186.xxx 80
Trochu mi vadi ze stiny vlasu, ktere maji nadherne zpracovane, jsou kostickovane. Nejvice je to videt behem rozhovoru na obliceji.
8.3.2013 07:50:53   94.113.196.xxx 160
Pro plynulé hraní je už v nízkých rozlišeních potřeba poměrně výkonných grafických karet jako GeForce GTX 660 Ti nebo Radeon HD 7850 . ........ Sdělení je to sice pěkné ale kde jsou ty karty v grafech ? Nebo jste si toto tvrzení v redakci z něčeho odvodili ?
8.3.2013 08:16:37   82.145.211.xxx 1917
Pominu-li mačkací orgie, tak to nejhorší je právě TreesFX, vlasy vlají, ubírá to výkon a to je tak vše. Když visí hlavou dolů a přední vlasy má stále stejně přes čelo, tak buď je to chyba fyziky TreesFX nebo má dokonalé tužidlo . Vlasy dopadají nejspíš na nějaký nanosuit nebo má asi funkci maximum hair . Je to kdesi v polovině vývoje, ale AMD se nebojí to vrazit do hry.
8.3.2013 08:50:38   83.240.16.xxx 165
Souhlasím, že tato technologie má své mouchy. Nicméně nemám pocit, že by se za ni mělo AMD stydět, pouze dopilovat. Mimochodem, pokles výkonu je evidentní, ale při hraní na HD 6970 bez zantelného vlivu hratelnost.

Vzpomínáte si, jak všichni nadávali na AMD MLAA? A dnes je to běžně používaný antialiasing, jehož principy převzala i konkurence.
8.3.2013 14:25:05   217.73.19.xxx 63
Z toho TressFX som bol aj ja strasne sklamany. Hned v prvej scene, ked Lara vysi dole hlavou a vlasy pekne proti gravitacii. Fyzika isla asi na prechadzku a furt som mal pocit, ze miesto vlasov tam ma nejaku masu surovych spagiet. Colision model taktiez uplne nah*vno. Pocas hrania som narazil na jeden bug, kde nebolo vidno jej vlasy a vyzeralo to ovela krajsie ako cely TressFX Tiez si myslim, ze sa na to malo AMD vykaslat a vydat to az ako nejaky update. Aj ked v tom stave akom to je by to trvalo asi rok, aby to dobre vyzeralo.
8.3.2013 08:42:59   81.201.60.xxx 417
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 08:45:22   81.201.60.xxx 313
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 08:54:20   89.111.108.xxx 101
OK, co tuhle hru dělá výjimečnou podle tebe?

(Podle mě to je neskutečné množství cut-scén a quick time events na počítačovou hru).
8.3.2013 09:00:00   83.240.16.xxx 102
Myslím si, že lineárnost příběhu není v tomto titulu na škodu, atmosféra a příběh jsou velmi intenzivní a hru rozhodně stojí zato si jím projít.

Samozřejmě je na hře cítit soudobá snaha otevřít hru nejširšímu portfoliu hráčů a díky tomu trpí klasickými moderními nesmysly typu klikací scény (jak já je nesnáším, a to i ve hrách FC3 nebo Hitman Absolution). Ale celkově se jedná o velmi zdařilou hru.

Mimochodem, co se lineárnosti hry týče, Crysis 3 je na tom prakticky stejně...
8.3.2013 09:28:24   89.111.108.xxx 180
Sice to je Off-Topic, ale Crysis 3 se podle mě jedničce zdaleka nevyrovná pokud jde o hratelnost...žádný quicksave, žádná možnost zalehnout, označování nepřátel skrz zeď...hra hrozně 'zkonzolovatěla a zblbla'.

Jinak Crysis 3 je pořád střílečka. Sice už ne takový sandbox, ale pořád ve svém žánru, nový Tomb Raider se posunul od lezení po všelijakých římsách a občasnému střílení s auto aimem k interaktivnímu filmu proloženému střílečkou. Trocha lezení tam je, ale je neskutečně primitivní. Hra je to pěkná, asi ji dohraji jednou s tím, že všechno posbírám, ale u toho to zůstane... zejména QTE úvod už nechci znova prožít, mačkat klávesy co blikají na obrazovce mě je neskutečě proti srsti, to už se radši dívám na cut scénu, ale tohle mě jako hráče uráží...
Celkově hra je laděna dospěle, ale obtížnost je pro tříleté děti.
8.3.2013 09:42:08   217.66.166.xxx 2923
Tu je článok s vyjadrením NVIDIe o problémoch chody hry na jej kartách:

http://www.hardocp.com/news/2013/03/05/nvidia_gpu_perf ormance_issues_in_new_tomb_raider/

Podľa toho sa zrejme NVIDIA dočkala prekvapenia s posledným release-om hry kde sa vyskytli problémy, ktoré v predchádzajúcom neboli. A dostali ho neskoro na to aby ich mohli vyriešiť pred vydaním. A iba samotné ovládače to nevyriešia. Problém jej aj v samotnom kóde hry, ktorý musia opraviť vývojári. No proste podobný prípad akých sa niekoľko vyskytlo v rámci TWIMTBP. Len vtedy sa to strašne kritizovalo a NVIDIA bola zlá kdežto teraz sa to kľudne prehliadne a nikomu nevadí, že GTX680 je v tejto hre pomaly na úrovni HD7870. A o tom aký zhovievaví sú teraz ľudia k TressFX ani písať radšej nebudem. Vzhľadom na to aká spŕška kritiky sa robila na všetky technológie okolo NVIDIe pretože nerobila všetko hneď dokonale. Dokonca ani nevadí, že ide o jednu jedinú fíčuru, ktorá neovplyvňuje hrateľnosť a aj tak žerie 30% výkonu kariet. Asi je každému jasné na čo narážam takže to ďalej rozpytvávať nebudem.
8.3.2013 10:15:46   90.209.106.xxx 2028
Ani to nerozpytvavaj, pretoze si uplne mimo. PhysX bol uzatvorena platforma, TressFX pouziva otvoreny standard DirectCompute ktory pojde aj na Nvidiach bez akychkolvek obmedzeni. To ze herne Keplery nemaju vypoctovy vykon dostatocny na pocitanie DC efektov je problem navrhu ich architektury, s tym AMD nema nic spolocne. To mas ako aj s Dirt: Showdown, tam tiez nemaju Keplery potrebny vykon, dokonca ani Titan, kedze ma pri klasickom nastaveni vypocetne jednotky taktovane na 1/8 povodnych taktov, kedze na hry (okrem tych ktore vypocetne jednotky vyuzivaju) nemaju vplyv a iba by zvysovali spotrebu.
8.3.2013 10:39:01   217.66.166.xxx 2419
Ako si prišiel na to, že Kepler nemá dostatočný výpočtový výkon na počítanie DC? Vieš mi dať odkaz na niečo čo by dokazovalo, že TressFX používa výpočty v dvojnásobnej presnosti, ktoré by ako jediné mohli zrážať výkon Keplerov nadol? A ešte raz. PhysX nie je uzavretá platforma. Je to klasický multiplatformný fyzikálny engine. A ja som hlavne narážal na to ako sa PhysXu vyčítala ževraj neoptimalizácia pričom práve v hrách kde sa použili efektY akcelerované cez GPU toho ponúkol v hre oveľa viac ako vlasy na jednej postave. A bol kritizovaný ako je zbytočný lebo neovplyvňuje hrateľnosť a je iba pre eye-candy. A u svojho majstra si sa mohol dočítať ako je zbytočne zložitý a že sa to dá urobiť aj menej náročné cez CPU. Pričom z GPU neuberal snáď ani toľko výkonu ako TressFX teraz. A to ponúkal ďaleko viac v hre ako jednu jedinú vec. Teraz u TressFX odrazu nemáte ani zďaleka také nároky ako ste mávali pri PhysXe a úplne vám stačí, že ide na AMD grafikách. To je to čo kritizujem. BTW proti TressFX nič nemám. Na videách to vyzerá pekne. U seba si počkám na patch a ovládače pretože teraz to je na mojej zostave nehrateľné. Zo 60FPS mi klesne framerate pod 10 v tej istej scénke v jaskyni na začiatku keď si zapnem TressFX. AMD proste urobilo to čo jej NV vyviedla v minulosti. Akurát že teraz vám to neprekáža. Je to klasické pokrytectvo. Pamätáš si kauzu s Batmanom kedy sa AMD sťažovalo, že dostalo neskoro posledný release hry? Aká okolo toho bola kauza? A to bolo ešte mimo GPU PhysXu. Teraz je všetko ok. Opäť sa to zhodilo na neoptimalizované opvládače NVIDIe pričom problém nie je iba tam. NVIDEIA bude zrejme vždy na vine za všetko. Už vidím ako budete teraz obhajovať to čo ste cele roky kritizovali. A je to iba o tom, že AMD nie je žiadny spasiteľ a ani NVIDIA nie je firma čo ževraj podľa istého človeka hádže technológiám polená pod nohy. Sú to rovnaké firmy s rovankými záujmami.
8.3.2013 10:53:30   89.111.108.xxx 134
Mně na GTX670 a posledních WHQL ovladačích funguje vše kromě teselace (ta funguje, ale v některých místech hra padá v pěti případech z pěti, víckrát jsem nezkoušel). Beta prý někomu pomohla, já si počkám na další WHQL.

Jinak k TressFX, mně nevadí, ale nelíbí sem i některé zaslepené obdivné ódy, ty vlasy jsou všechno jen ne realistické. Je jich více, ale psobí divně, často jsou zubaté i se zapnutým AA, neinteragují moc s prostědím, občas podivně skáčou a obklopují neviditelné silové pole tři centimetry kolem Lary... Připomíná mi to 'next-gen' grafiku v Legendu. Jinak stylizovaná nerealistická grafika (vlasy) Nejhorší je vždy střet s dalšími postavami, protože Lara je jediná s jinými vlasy a nepůsobí to imho moc dobře.
8.3.2013 10:59:16   217.66.166.xxx 95
Presne to isté bije do očí aj mne. Ale aj tak to nevyzerá nijak extra zle. Určite je to lepšie ako statické vlasy. Len škoda že súdnosť niektorých ľudí sa líši podľa toho či je niečo možné akcelerovať na grafikách AMD alebo nie.
8.3.2013 11:25:19   90.209.106.xxx 919
Nemam ani chut sa prebijat tym tvojim prispevkom, tak len k tomu odkazu kde sa pytas na nedostatocny vypoctovy vykon Keplera, hlavne si precitaj posledny odstavec: http://www.anandtech.com/show/6774/nvidias-ge force-gtx-titan-part-2-titans-performance-unveiled/4

Plus GTX Titan samozrejme ma vypoctovy vykon ohromny, ale na jeho vyuzitie treba v ovladacoch zaskrtnut potrebne policko aby sa ten vykon "odomkol", pretoze defaultne je Titan nastaveny na herny vykon aby mohol bezat na vyssich frekvenciach. A uz koncim s tym nezmyslom okolo PhysX, s tebou to nema cenu. Otvorena platforma hovoris? Tak ako to ze to na Radeonoch neslo? A CPU PhysX sem neplet, ten sa sice dal pocitat cez CPU, ale vykon ktory to zozralo potom chybal inde. maltra off.
8.3.2013 11:40:37   90.180.61.xxx 191
Ano maltro, Kepler ma slaby vykon v DC, proto ma v teto hre mensi % propad vykonu pri zapnute fyzice nez AMD - to dava smysl.
8.3.2013 12:11:10   217.66.166.xxx 158
Maltra o tom nemá páru. On a jemu podobní si stále myslia, že výpočty s dvojnásobnou presnosťou sa používajú v hrách. Pokiaľ viem ani PhysX ich nevyužíval a neverím tomu že TressFX je výnimkou. Namiesto odpovede na to čo som chcel som dostal odkaz na výpočtový výkon Titana čo s tým ani nesúvisí. Maltra je ako Bajlando. Vynášajú súdy o niečom z čoho nepoznajú ani základy. Hlavne že napíše kopec blbostí a ešte sa dá off ako víťaz. Sa presne hodí k Stachovi a k jeho jedinej objektívnej pravde.
8.3.2013 12:21:49   90.209.106.xxx 618
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 12:32:00   217.66.166.xxx 152
Mńa ale v tomto prípade nezujíma ako funguje DP u Titána. Ja tvrdím, že ho TressFX nevyužíva a teda že to nie je to čo zrazilo výkon Kepler kariet dolu. AMD dostalo NVIDIiu do nevýhody čo sa cez DP snažíš zamaskovať. To, že niekto využíva DirectCompute neznamená, že používa aj rozhrania využívajúce jednotky. Ak ich TressFX využíva a niekto mi to tu dokáže, tak uznám že v časti výkonu s TressFX máš pravdu. K Stachovi som ťa prirovnal preto lebo jemu je podobné vynášať súdy nad vecami o ktorých nevie absolútne nič. A u PhysX si na tom absolútne rovnako. To je to čo mi vadí. Aj keď sa to snažíš hodiť na nejaký fanatizmus z mojej strany. Ja mám ale veľa vecí odsledovaných a reagujem akurát na podobné nezmysly aké šíriš ty pretože jednoducho klameš. Vydávaš vlastné predsudky za pravdu.
8.3.2013 12:33:45   217.66.166.xxx 62
Malo tam byť využívajúce jednotky s dvojnásobnou presnosťou.
8.3.2013 12:23:44   217.66.166.xxx 153
To o čom ty píšeš je výkon v dvojnásobnej presnosti ktorý závisí od počtu FPU jednotiek. A ja som sa pýtal na to či ich TressFX využíva alebo nie. Pretože som presvedčený o tom, že nie. Po iných stránkách nemajú herné Keplery žiadnu inú nevýhodu oproti Radeonom. Výpočty s dvojnásobnou presnosťou sa v hrách nevyužívajú. Nerobí to ani PhysX a neverím, že to robí TressFX. To je len tvoja výhovorka, aby si nemusel priznať, že AMD dostalo NVIDIu do nevýhody rovnako ako sa to niekoľkokrát podarilo NVIDIii v minulosti. A odkedy sa určuje čo je otvorená platforma podľa toho či niečoho časť sa akceleruje na AMD grafikách alebo nie? AMD grafiky nie sú žiadna šablóna podľa ktorej sa majú všetci riadiť. PhysX je možné akcelerovať na konzolách, na PC a aj v mobilných zariadeniach. Pri tom všetkom kvôli časti efektov počítaných výhradne na HW NVIDIe to z neho robí uzavretý engine? A ešte mi povedz kde inde chýbal výkon, ktorý zožral CPU PhysX pretože si nepamätám žeby niekde zhltol 30% výkonu tak ako teraz TressFX. Prosím ťa aspoň dočítaj príspevok na ktorý reaguješ dokonca. Inak sa fakt radšej nevyjadruj lebo ty sa nepotrebuješ niečo naučiť. Len potrebuješ potvrdiť svoje domnienky nadobudnuté z nevedomosti z toho k čomu sa vyjadruješ.
8.3.2013 13:11:33   217.66.166.xxx 92
A ešte dodatok. DirectCompute ako súčasť DX11 nie je otvorený štandard. To sa dá povedať o OpenGL, ale nie o rozhraní závislom na jednom operačnom systéme. V tomto prípade sú fyzikálne engine-ny ako Havok či PhysX väčšie štandardy ako DirectX. Z hľadiska multiplatformovosti.
8.3.2013 15:08:28   178.40.30.xxx 89
Pozri, to nema zmysel riesit. Pozeram nato a nemozem povedat, ze by som dostal nejaky orgazmus s tych vlasov. Nemozem si pomoct, ale na mna to skor posobi neprirodzene.

Takze ako ukazka tressfx mozno v pohode, ale aj na Nvidiach, ale na PhysX koncept to nema, uz len v takej Mafii PhysX priniesol milionkrat vacsi zmysel, ako tu nejake vlasy.

Ako TR nie je uplne odveci, ale onanovat nad vlasmi dokazu len uchylaci
8.3.2013 14:40:40   89.176.19.xxx 114
Maltricku pro tvoji informaci, kod psany pod DC ma zcela jiny vykon na AMD a jiny na NVidii. Kazdy kdo v tom pise ti potvrdi, ze univerzalne vykonny kod se v opencl nebo DC napsat v soucasne dobe neda. AMD si to proste napsali na svoje karty, pochopitelne, a na optimalizace pro nvidii se vys.ali, pochopitelne. Cili DC je mozna nejaky (uz kolikaty?) standard, ale TFX je psano pro AMD karty a jen tam to pobezi svizne. Naopak physx si zase amdckari neuziji v plne kvalite. Tak je to potreba brat.
8.3.2013 19:00:09   178.40.30.xxx 614
Nechapem o com tocis a naco siris demagogiu. Na 680 nemam absolutne ziaden problem ani s tym vydrbanym tressfx a to este ani NV neaktualizovala ovladace.

Typicky AMD marketing, ktoreho sa chytia lamy. Mne vsetko ide bez nejakych problemov a je len otazka casu, kedy NV vyda take ovladace, ze AMD zajebe do zeme.
8.3.2013 23:53:56   89.176.19.xxx 10
Myslis tu demagogii, ktera byla zmerena v tomhle clanku?
15.3.2013 10:45:57   85.248.149.xxx 12
ziadne tressfx nemas, nemas amd kartu trollko..
8.3.2013 09:49:45   90.178.6.xxx 31
MAX HACKER napsal:
Včera jsem si Tomb Raider nainstaloval a parádní hra. Pro mně určitě překvapení roku! 9/10 hodnocení. Lara Croft vypadá nádherně
Mě to taky baví. Ten příběh je super, má to atmosféru. Sice jsem si v rámci role-play trochu poupravil pravidla (hraju jen s lukem), ale neni to špatný. 75%
8.3.2013 13:04:45   178.40.30.xxx 03
Ako zapalujes sipy?
8.3.2013 10:54:21   109.69.210.xxx 61
Mě hra docela baví, ale přepadám si u toho jako cvičená opice... silně casuální záležitost. Dohraji a vrátím se k Dark Souls .)Jinak test je perfektní!!!
8.3.2013 11:44:21   89.102.218.xxx 00
na ovladačích GeForce 314.07 WHQL si Tress FX vychutnáte i na kartách GeForce, byť tak o -20 FPS, ale nainstaloval jsem si balík 314.14 BETA a na těch už si Tress FX sice zapnete ale uz má Lara kompletně vlasy rozmazané
8.3.2013 12:10:42   89.102.218.xxx 22
psychaz napsal:
na ovladačích GeForce 314.07 WHQL si Tress FX vychutnáte i na kartách GeForce, byť tak o -20 FPS, ale nainstaloval jsem si balík 314.14 BETA a na těch už si Tress FX sice zapnete ale uz má Lara kompletně vlasy rozmazané


Tress FX na normal, Teselace VYP. na GTX 570 a vše na max, jede v pohodě, grafika pěkná
8.3.2013 12:13:21   109.72.12.xxx 85
Hru jsem viděl u kámoše a asi nejvíc mě zaujali ty vlající "vlasy", tedy spíš liščí ocas Dokonalá fixace a flexibilita. Jaké bylo grafické nastavení netuším, ale něco tak nereálného se jen tak nevidí.
8.3.2013 12:36:50   178.40.30.xxx 96
Z mojho pohladu prilis velky humbuk pre nic. Hra vyslovene neurazi, ale ani nenadchne tak, aby mi to zacalo trhat zili. Sice som len zacal, ale zatial to citim na priemer. Este si skusim ten MP, ak sa k tomu dokopem.
8.3.2013 14:33:39   83.240.54.xxx 12
hlavne si lidi uvedomte, nez vyhodite pytel s odpadkama, tak jej nezapomente zapalit louci a pohrabat se v nem, co kdyby tam byl nakej bezva upgrade do vaseho pocitace?
8.3.2013 14:42:02   178.40.30.xxx 712
Socka, ja uz len uvazujem nad Titanom, inak si nepolepsim od 680, lepsi upgrade mi nenapada Rozhodne ma nejaky priblbly tressfx nepresvedci k tomu, aby som kupil AMD kartu pri ktorej si budem trhat sam vlasy Okrem toho vyuzivam kartu aj na pracu, takze z tohto pohladu ma nikto nepresvedci
8.3.2013 15:26:13   83.240.54.xxx 50
ja jsem ze vsech recenzi tak zblbej, ze netusim jakou grafiku si mam vlastne koupit.. asi od kazde jednu nebo fak uz nevim..
8.3.2013 15:40:48   178.40.30.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 15:53:07   83.240.54.xxx 12
mam o tri generace starsi radeonku. a jak se ti jevil rozdil mezi 660ti a 670? tam je akorat rozdilna sirka sbernice, ne? je to v necem limitujici?
8.3.2013 16:30:24   178.40.30.xxx 410
Nemyslim, zeby bola 660Ti v niecom horsia, sice som ju preskocil rychlo, lebo som mal tu moznost, to bolo este na jesen, ale zeby ma nejako limitovala to rozhodne nemozem povedat.

A uz aj Ty si konecne uvedom, ze sirka zbernice pri NV kartach je dostacujuca, AMD karty potrebuju vacsiu! Su na to testy, kedy pri AMD kartach a OC jadra, ale nie pamati nedochadza k nicomu a akonahle zacnes dvihat pamate tak sa zvysuje vykon, pri Nvidiach je to inak.

Zabudni nato, ze cim vacsia sirka zbernice, tym lepsie. To su rozdielne architektury, maju uplne iny priebeh internej komunikajcie, iny memory management.

Preco asi tak najvykonnejsim Quadram staci 320 bit? Lebo su optimalizovane! AMD karty idu nato cez velke chipy, cez siroke zbernice atd.. co sa odzrkadli v energetickej nenazranosti, vyssim vyrobnym nakladom atd..

Zabudni na demagogie ohladne sirky zbernice!
8.3.2013 17:02:05   83.240.54.xxx 02
mne se jednalo o srovnani mezi temi dvema kartami, protoze 660ti a 670 maji jinak stejne parametry.. jestli dam 2 karty do sli, nebudu si pak rvat vlasy kvuli tomu orezanemu "ti"? amd neresim.
8.3.2013 17:32:33   178.40.30.xxx 78
Pokial ide o hry, ziade SLI alebo CF neries, to nema zmysel. Je pravda, ze kombinacia dvoch lacnejsich kariet Ti da vacsi vykon ako konfiguracia zalozena na jednej karte a dokonca pri zlyhani jednej mas stale druhu, ale vzhladom na hry sa Ti tuto otazku neobplati riesit, tam je z toho viac problemov ako uzitku. Ina vec je profi zameranie v aplikaciach. Tam zatial je lepsie Ti dat 2x690 ako Titany, zatial.. Zavisi od toho, ze s cim robis. AMD zatial je softwarovo tak uboho na tom, ze nemas ako ho vyuzit, uz ani na bitcoinmining nestihaju..

Ak chces univerzalne pouzitie ako v hrach tak v hlavnych profi grafickych alebo cad aplikaciach ber 660, Ti, 670, 680.. Ak Ti ide o pomer cena vykon ber 660, papierovo slabsia, ale podporou najsilnejsia, v CAD aplikaciach rozbije 7970 - pozri tu: http://goo.gl/4B0UH
8.3.2013 14:45:57   178.40.30.xxx 11
A sipy uz viem zapalovat, obycajna skratka
8.3.2013 14:18:21   93.99.208.xxx 01
kde zachováte veškerá nastavení na High a pouze budete měnit kvalitu TressFX. Klidně jen na dvou grafikách, např. GTX680 a HD7850. Jde o to, kolik které grafice ubere TressFX procent výkonu.
8.3.2013 14:31:25   178.40.30.xxx 48
680 - vsetko na max. v poradi - ultimate, ultra, 16x, tressfx, ostatne high-ultra, post on, tes - on, hp - on, uplne v pohode, este som to neskusal cez fraps, ale vizualne nemam problem a to mam citlive vnimanie, ktore uz pri 40fps vnima problem.
8.3.2013 15:29:57   83.240.54.xxx 02
dnesni grafiky to vubec maji s vsyncem ulehcene, protoze standard u lcd je cca 60hz. ale v dobach crt 60hz melo znatelne blikani obrazu a tak se daval vsync az na 75 ci 85hz, jsem zvedavy, kolik grafik by uspelo takto rychle dodavat framy, nedejboze na 120hz
8.3.2013 16:04:36   178.40.30.xxx 45
vsync off samozrejme. Ono pri tych fps ide aj o nieco ine ako len o to co vidis na monitore
9.3.2013 11:15:52   83.240.16.xxx 40
Aha, u tohoto tituilu? Takže myslíte například hřejivý pocit v kalhotech, když fraps ukazuje vysoký FPS? Nebo hýčkáte své oči vertical tearingem obrazu?
8.3.2013 14:45:34   94.125.216.xxx 52
s 7950 uplne na pohodu
8.3.2013 15:33:34   178.255.168.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 15:54:37   178.40.30.xxx 24
Vyzera dobre, len v jednotlivych scenach posobi rozlicne. Ale ako suka stoji stale zato
8.3.2013 15:53:33   94.229.40.xxx 02
Ja som už dlho čakal kedy bude test aj tu ale našiel som ešte jeden rusky pozrite si ak Vám nepomôže tento je tam viac grafik
http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/tomb-raider-test-gpu.html
-ale tie vlasy sú jak skutočnosť keď neutekate len stojíte na mieste fakt krása
8.3.2013 16:42:46   178.40.30.xxx 210
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.3.2013 17:30:17   46.150.223.xxx 66
Kolko stal tento cirkus AMD ?
8.3.2013 17:59:19   178.40.30.xxx 516
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.3.2013 11:27:22   83.240.16.xxx 73
Kdyby jste svojé napjaté pocity z nesmyslné averze vůči tomuto výrobci hardware vybíjel třeba zametáním chodníku před domem, udělal by jste lépe. Zajímalo by mě, jaký komplex si tímto vybíjíte.

Chytáte se tu pomylsného "stébla slámy" a kritizujete tuto technologii zjevně jen proto, že je od AMD. Do dokonalosti má jistě daleko, její optimalizace (jak fyzikální, tak hardwarovou náročností)a následná širší implementace ale rozhodně estetické stránmce her prospěje.

Taktéž nechápu, čemu se divíte z pohledu marketingu. Dělá to tak každý výrobce a vývojář, ale vy to evidentně u ostatních, vámi oblíbených, dokážete přehlídnout nebo obhájit.
9.3.2013 11:36:07   217.66.166.xxx 74
Ja práve kritizujem tento prelietavý postoj na druhej strane. AMD proste urobilo to isté ako NVIDIA veľakrát pretým ale veľkí kritici NV v minulosti nielenže teraz nie sú aspoň ticho, ale opäť prisudzujú NVIDII chybu nevyladených ovládačov a pod. Plus po niekoľkoročnej kritike PhysXu teraz prichádza chvála TressFX. A to pod rúškom akože objektívnosti. Aspoň tak sa niektorí fanúšikovia AMD tvária. Od koho asi toto divadlo prevzali.
8.3.2013 17:49:16   93.99.118.xxx 40
i5-750 na 3.8 GHz, 16GB RAM a Radeon HD7950 3GB - 1680x1050 na Ultimátní detaily, ještě jsem místo FXAA ručně přenastavil na 4xSSAA (což autor článku nezmínil, že jde..pouze 2xSSAA) a průměrné fps v integrovaném benchmarku 49,7...takže tak extrémně náročný to nebude ;)
8.3.2013 18:07:23   178.40.30.xxx 818
Pre navstevnikov pochybnych blogov. Samozrejme mam na mysli DD blogov Bloger ma tam vo zvyku komentovat sam seba pod inym nickom Vlastna dimenzia jednoducho

Sice lamy to aj tak nepochopia a nam intelektualom je tu uz davno jasne, ale obcane pripomenutie situacie neuskodi
8.3.2013 19:06:22   84.247.190.xxx 914
Tomb rider Odjakziva zlatanina pre predpubertalne deti co pozeraju pocas celeho hrania na pocitacovo urobenu figuru zo zenskymi znakmi.
Z prvou a dryhou epizodou sa to neda porovnat..
Trees fx-strapate vlasy v dazdi
To uz je marketing fakt zufaly.
Fanuskovia ati otacaju svoju retoriku podla toho v akom su srabe.
Ked uz dlho nvidia vitazi v pomere teplota/spotreba..tak atinaci zacnu vyzdvihovat tych par fps navyse pri viac kartovom zapojeni ati ackoliv to ma par percent populacie v cz/sk
Tvaria sa ze TITAN neexistuje, planuju obrovske dvojcipove karty ktore si nemoze nikto dovolit..
Tragikomedia ati pokracuje
8.3.2013 19:19:31   178.40.30.xxx 67
Ale no.. Keby Ti Lara hodila rozkrok medzi nos by si inak hovoril Samozrejme v tom virtualnom svete

Inak so vsetkym suhlas, zbytocna demagogia okolo nezmyselneho tressfx, ved to nema ani z miliontini na PhysX, ktory dokazal lepsie vlasy pred niekolkymi rokmi. Nehovoriac o skutocnej fyzike a nie len "kopirovani" nedokonalom..
8.3.2013 19:26:10   178.40.30.xxx 69
Mne uz v tomto pripada AMD ako plagiator. Niekto niekto davno pred nim vymysli, teraz vyrukuje s nejakou lacnou napodobneninou a robi okolo toho humbuk. Vyslovene trapne.
15.3.2013 10:47:31   85.248.149.xxx 11
7970 v crosse je lepsi jak titan a este je to aj lacnejsi
8.3.2013 19:46:48   84.247.190.xxx 13
http://www.pcper.com/news/Graphics-Cards/NVIDIA-Allegedly-Launching-Quadro-K6000-GK110-GPU-Professionals

nova karta pre profi sferu
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
8.3.2013 19:52:46   84.247.190.xxx 02




nova karta pre profi sferu
>
8.3.2013 20:55:52   46.150.223.xxx 105
Rajnoha napsal:
Pozri, AMD sa chyta aj slamky, tak si mysli, ze hra s tressfx zaposobi. O nicom inom to nie je.

A na lamy prave take bludy zaposobia najviac, ved vidis tu onaniu nad vlasmi

Zase a opat len marketing, len trosku priblbly, takto sa AMD zo sraciek nevyhrabe, takto vie oslovit len lamy a blaznov. Ked som sa dozvedel o tom, ze demagog nad tou hrou onanoval 13 hodin tak pochybujem nad jeho narmalitou


a vystriekal sa do ponožky ?
8.3.2013 21:34:52   88.83.233.xxx 143
To co tu čtu od některých zahraničních návštěvníků to je hnus. Připadáte si normální? Píšete jak z nějaké žumpy, se divím, že tam máte internet.
8.3.2013 22:28:53   213.195.215.xxx 105
nechapu proč furt kritizujete ty vlasy.nahodou mě se to dost líbí.je to konečně něco noveho oproti tomu klasickemu copu.podle mě se jim to dost povedlo i na to že je to vlastně prvni pokus.myslím že byste to neměli tak hanit když je to teprve v plenkach.podívejte se třeba na konkureci a jejich posrany Physx.jak dlouho je na světě a do dnes není pořadně funkční a optimalizovany.a aby ho vubec mohli implementovat do ňake hry tak ta hra sama o sobě musí být nenaročna konzolojidní sračka,aby to ty karty vubec zvladly.nehledě na to že to zamkli aby si to majitele jinych karet nezahrály.a mužu říct že Physx mi příjde ještě nerealnější než ty Lařiny vlasy.Jen tak dal a doufam že to použijí i na něco jineho než jen na vlasy.
9.3.2013 02:24:47   83.240.54.xxx 20
tezko rict, jestli ma lara jeste nejake chloupky krom vlasu.. ale mohli by to treba pouzit na vodotrysky nebo nejake trasne ci zavesy..
9.3.2013 09:44:33   217.66.166.xxx 47
Ten PhysX toho dokáže oveľa viac ako jedny vlasy a to bez menšieho dopadu na výkon GPU. Tie roky vývoja sú vidieť. TressFX ako aj PhysX nemôžu pôsobiť reálne a ani nepôsobia. Na takú simuláciu nemáme v domácich PC HW. PhysX ako komplexný fyzikálny engine dáva hre oveľa lepšiu atmosféru ako jedny vlasy na hlavnej postave. Tie mu ni sú žiadna konkurencia. A prečítaj si to čo napísal hnizdo vyššie ohľadom programovania v DC. AMD nedalo NVIDII ani náhodou rovnocenné možnosti ako si to vy AMD fanatici predstavujete.
9.3.2013 11:30:29   83.240.16.xxx 01
Pochybuji, že tato technologie je odpovědí na PhysX, který má mimojiné na GPU vlastní hardwarovou základu.

Vede vás k tomu snad X na konci názvu?
9.3.2013 11:45:42   217.66.166.xxx 33
Nie. Ani podľa mňa sa AMD nesnaží o konkurenciu k PhysXu. Ale marketingovo to rovnakým spôsobom využila (nielen prezentcáciou ale aj neskorým release-om pre konkurenciu s prekvapeniami ktoré predtým neboli). Nijak im to nezazlievam. Len postoj niektorých ľudí ma trochu vytočil. Hlavne ten s tým ako je PhysX na nič a ako za roky nič nedokázal. Teraz po 5 rokoch príde AMD s jednou novou fíčurou a tí istí kritici to prezentujú ako nejaký zázrak a ešte to porovnávajú s komplexným fyzikálnym engine-om. Proste čisté pokrytectvo.
9.3.2013 11:48:52   217.66.166.xxx 42
Proste teraz vyzdvihujú a chvália to čo im u konkurencie celé roky vadilo.
9.3.2013 11:55:03   83.240.16.xxx 21
Souhlasím, takoví kritikové jsou mimo mísu a srovnávají jablka s hruškami, neboť takový je přesně vztah s TressFX a PhysX.

PhysX se ostatně težko prosazuje do široké produkce, když je limitovám na jeden hardwarový brand (což je další podstatný rozdíl oproti TrexxFX, který ostatní rádi přehlížejí). Navíc ani nové konzole nebudou hardwarově vybavené pro GPU PhysX.
Což je ovšem škoda, efekty jím vytvářené vypadají hezky (př. za všechny Broderlands2), ale jeho CPU verze se bohužel dobře nechytá.
9.3.2013 12:06:12   217.66.166.xxx 54
Rád by som vedel aký je presný rozdiel v implementácii TressFX na HW AMD a NV. Pretože aj podľa toho čo napísal hnizdo vyššie je jej implementácia našitá na GPU od AMD a teda NVIDIA sa zrejme musí sama postarať o to, aby to bolo uspôsobené aj na jej karty. Čo ja beriem ako normálnu vec, ale nedá sa na to pozerať tak, ako by mali obe firmy vďaka AMD rovnaké podmienky. Tak to totižto veľa ľudí prezentuje.

Čo sa týka CPU verzie PhysXu tak je pokiaľ viem najpoužívanejšia zo všetkých middleware fyzikálnych engine-ov. Používa sa viac ako Havok takže podľa mňa sa celkom chytila. Po prerábke ktorej výsledok prišiel pred rokom s novou verziou PhysX SDK sa očakávalo, že skôr ako za rok nebudú vychádzať hry, ktoré ju majú používať. Každpádne teraz už sa aj táto pomaly rozbieha a celkovo aj GPU PhysX ma teraz ako keby nejakú pár mesačnú obrodu. Po dvoch hrách ročne ich za pár mesiacov vyšlo pripadne ma este teraz vyjst 5 (Borderlands 2, Hawken, Planetside 2, Metro 2033, Warframe). Som aspoň rád, že sa tu konečne našiel niekto s kým sa dá normálne ne túto tému porozprávať a kto nemá jediné argumenty typu PhysX je na nič.
9.3.2013 17:18:21   83.240.54.xxx 11
no, to by konzole musely stat 3x tolik, aby se tam solidne uplatnila nejaka fyzikalni simulace. a to by tech kusu asi neprodali tolik a narust poctu hernich titulu by se asi temer nezmenil od nejakeho soucasneho tempa. ciste z ekonomickeho hlediska to nema sanci na rozsireni dokud hardware, ktery bude disponovat excelentni technologii pro podporu simulace nespadne do sfery mainstreamu.

ale me by zajimalo, jestli treba ivy bridge verze e (ib-e) bude pristi rok schopna podilet se vetsi mirou na pocitani physx ve hrach (ve spolupraci s grafikou) uz kvuli tomu nekolikanasobnemu poctu jader (napr. 15) v procesoru, ktere velmi pravdepodobne nebudou vyuzity na sto procent.
9.3.2013 17:36:53   217.66.166.xxx 10
Už teraz s terajšími 8-threadovými CPU by sa mohol dať urobiť slušný krok dopredu. Preto očakávam viditeľnejšie zlepšenie s novými konzolami. Rozprával som sa o CPU PhysXe s jedným chlapíkom čo ho používa na jednom slovenskom servery. Hovoril, že aj keď sa akcelerácia na CPU zlepšila, stále to nie je ideálne a výkonnosť rapídne klesá od vyššieho ako 4. threadu. NVIDIA ešte musí zapracovať. To by mal byť ale problém prevažne PhysSX SDK a nie APEXu kde lepšie škálovanie znásobilo výkonnosť. Čo sa ale naozaj využije v budúcich hrách sa ešte len ukáže.
9.3.2013 09:37:01   217.66.166.xxx 33
Borgi už keď si tu, tak odkáž Bajlandovi na vašom PR webe pre AMD, že to čo tam stále pastuje sú informácie pre hybridný PhysX. Ide o prípad kedy je primárna GPU od iného výrobcu ako NVIDIA a sekundárna GPU je použitá ako PhysX karta a je od NV. Vtedy samozrejme je potrebné nainštalovať aj ForceWare ovládače pre NV grafiku a tieto znemožňujú použitiu GPU od NV na počitanie PhysXu ak sa zistí, že primárna GPU nie je od NV. Toto sa dá neoficiálne obísť pretože komunita okolo PhysX pripravila patch, ktorý túto zábranu odstraňuje. Myslel som, že po tom aké hlúpe poznámky mával na iných ľudí k tejto téme, tak o nej má naštudované aspoň základy.

A pre tvoje info ak bude hra používať PhysX, tak CPU PhysX bude rovnaký ako pre konzole tak pre PC. GPU PhysX predstavuje len features navyše, ktoré sú od tohto nezávislé. Nie je nič také akože NV bude pre konzole presadzovať CPU PhysX a pre PC zasa GPU ako niečo oddeliteľné. Žiadny kočkopes. Keď v hre s GPU PhysX vypneš GPU akcelerované features, tak základná fyzika je opäť PhysX akurát cez CPU. Prosím vás už keď niečo súdite alebo kritizujete naštudujte si aspoň základy a nebuďte ako Stach, ktorý aj teraz napíše, že PhysX cez CPU funguje blbo.
9.3.2013 06:36:31   195.168.240.xxx 47
Borgi* napsal:
To co tu čtu od některých zahraničních návštěvníků to je hnus. Připadáte si normální? Píšete jak z nějaké žumpy, se divím, že tam máte internet.


Klid Bohumile, zatim mi 100/40 MB optika staci
9.3.2013 09:46:18   194.248.0.xxx 73
Absolutně nehratelné pro GTX, jde vidět jak se AMD snažilo. Asi tak že větší potenciální polovina hráču si to kvůli tomu ani nekoupí...

Nenávidím jak jsou hry optimalizované pro jeden tábor a zákazník trpí, akor pokud je to hra kterou chce.
9.3.2013 10:21:59   89.103.70.xxx 120
Proč by si to neměli kupovat jen kvůli vlasům? Já taky hraju Mafii 2 s vypnutými gpu-physx efekty, protože mám Radeony. Rozhodně mě to netrápí natolik, abych běžel do obchodu pro Geforce, nebo tu hru kvůli takové pitomosti přestal hrát. Jo kdyby ty spešl vlasy nešly vypnout a majitelům geforce by se to sekalo při jakémkoliv nastavení, to by byla jiná. Takhle to snad není takový problém. Určitě ne tak velký, aby to odradilo potencionální polovinu zákazníků. Většině lidí prostě nedělá psychické problémy stáhnutí detailů.
9.3.2013 11:32:39   83.240.16.xxx 11
Souhlasím s Vámi v tom smyslu tržního boje ve smyslu optimalizace her pro jeden tábor GPU, neboť tím trpí především spotřebnitel-hráč.

Je smutné, že tato praktika se stala standardem u obou táborů (jak zeleného, tak červeného).
9.3.2013 10:11:11   88.83.233.xxx 611
mareknr napsal:
Ten PhysX toho dokáže oveľa viac ako jedny vlasy a to bez menšieho dopadu na výkon GPU. Tie roky vývoja sú vidieť. TressFX ako aj PhysX nemôžu pôsobiť reálne a ani nepôsobia. Na takú simuláciu nemáme v domácich PC HW. PhysX ako komplexný fyzikálny engine dáva hre oveľa lepšiu atmosféru ako jedny vlasy na hlavnej postave. Tie mu ni sú žiadna konkurencia. A prečítaj si to čo napísal hnizdo vyššie ohľadom programovania v DC. AMD nedalo NVIDII ani náhodou rovnocenné možnosti ako si to vy AMD fanatici predstavujete.


To je sice možné, ale za těch x let PhysX nepředvedl vůbec nic, pokaždé to stálo za bačkoru a výsledek byl komický. Havoc toho předvedl daleko více. TressFX vypadá pěkně, i když má ještě mouchy, a že PhysX umí to samé? Ve které hře? Uveď příklad. Možná myslíš to PhysX tech demo, které hrají jen nVidioti jako ty a ještě se při tom ukájí a nadávají na AMD
9.3.2013 10:29:38   217.66.166.xxx 104
Ale prosím ťa. Nehovoril som o vlasoch a jednom deme. PhysX toho dokáže ukázať a aj ukázal v hrách oveľa viac. Ty o PhysXe nevieš vôbec nič. Ja som odohral či už oboch Batamanov alebo Borderlands 2 (nie je to všetko) a atmosféru akú v týchto hrách PhysX navodil nemáš ako nahradiť vlasmi na jednej postave. Ale chápem, že si si to nikdy naživo nevyskúšal akurát máš kopec rečí pretože to na tvojej AMD nešlo spustiť v takej kvalite. Chápem to. Všetko to čo si na PhysXe v minulosti kritizoval sa dá použiť aj na TressFx. Len tu ti odrazu stačí že je to pekné a odrazu aj so svojimi fanúšikmi AMD chápete že ide o prvý krok. Škoda, že ste neboli takí zhovievaví aj v minulosti. Akurát si týmto seriete do huby po toľkých rokoch kritiky PhysXu. A ešte sa tváriš ako keby si bol nad vecou. Tvoja poznámka o internete na Slovensku tiež hovorí veľa. Zrejme podobné ego ako váš vodca na červenom blogu. Už by sa tá vaša základňa mohla po tých rokoch naučiť aspoň základy IT a nepôsobiť ako vykladači tovaru ktorí vehementne kritizujú vývojárov SW. Vaše poznámky k PhysXu či už k jeho implementácii alebo vývoja či realizáciii tak bohužiaľ pôsobia. Lebo je smiešne odsúdiť komplexný fyzikálny systém a tvrdiť že je na nič a na jednu fíčuru ktorá simuluje vlasy na jednej postave sa tváriť ako na niečo svetoborné. Ale aj to chápem. AMD po rokoch prišlo konečne s niečím čo v hrách ešte nebolo tak nám to teraz všetkým nandajte.
9.3.2013 10:35:25   217.66.166.xxx 72
BTW kde prosím ťa nadávam na AMD? Ja nemám komplex z tejto firmy ako vy z NVIDIe. Vy si svoju obľubenú firmu idealizujete a to nie je môj problém. AMD s TressFX dokázalo, že pôsobí úplne rovnako ako NVIDIA. Nie je medzi nimi rozdiel. Ale žite si v ilúziách o dobrej a zlej firme. To už je váš problém.
9.3.2013 10:46:06   217.66.166.xxx 74
Ešte k tomu Havoku. Čo prosím ťa dokázal Havok viac? PhysX ho už dávno prekonal v používaní a vývojári Zaklínača nie sú jediný kto vymenil Havok za PhysX SDK v ich engine. Ale chápem z vášho pohľadu sú to určite hlupáci, ktorí nevedia čo robia a radšej chcú používať fyzikálny engine, ktorý je na nič namiesto brutálneho Havoku, že? Týmto nehovorím že je Havok na nič. Je to dobrý fyzikálny engine a momentálne jediný konkurencie schopný middleware engine k PhysXu. Tieto tvoje odsuzdovania sú akurát výsledkom tvojej nevedomosti, ktorú si ale ako správna kópia istého človeka, ktorého názory preberáš určite nepripustíš.
9.3.2013 11:01:58   195.168.240.xxx 54
Borgi* utikej na nejmenovany web, inšpektor DDede te uz ceka. PS: naco spamujes s 5 nickama na PCtuningu a nejmenovany webu. Si nacisto ochujel
9.3.2013 12:23:53   94.125.216.xxx 69
me sa libi jak to jede na 7870 ktera je o polovinu levnejsi nez gtx680
9.3.2013 12:24:27   88.83.233.xxx 69
blahorodie napsal:
Borgi* utikej na nejmenovany web, inšpektor DDede te uz ceka. PS: naco spamujes s 5 nickama na PCtuningu a nejmenovany webu. Si nacisto ochujel


Chodím sem i na nejmenovany web, asi jako ty, když máš takový přehled. Nick používám jen jeden. Doporučuji návštěvu lákaře, rozvíjí se u tebe paranoidní chování, jinak si nedovedu vysvětlit, kde si vzal tu myšlenku, že používám 5 nicků, asi ve tvé choré hlavě.
9.3.2013 13:26:56   46.183.64.xxx 79
x3m napsal:
Fyzika isla asi na prechadzku ...


Která konkrétně? Myslíš tu super od nVidie kde zase pro změnu papírová krabice po zásahu devítkou bouchne v záplavě poletujících malejch kousíčku jak kdyby v ní detonoval granát? Každá má své mouchy. TressFX vypadá dobře, ano žere výkon, ano má své mouchy. Stejně ta to ale má i konkurence, takže rozdíl žádný
10.3.2013 06:10:36   84.47.20.xxx 21
Trocha tuto debatu odľahčím. Ak PhysX ovplyvňuje plus mínus polovicu vykreslenej plochy na obrazovke tak TressFX plus mínus stotinu vykreslenej plochy. Takže sa vôbec nedivým že to je tak zaťažujúce pre systém tu plochu (hlavu z vlasmi)na obrazovke nájsť a vykresliť keďže ta potvora Lara stále ňou hýbe.
PS: Po šiestej karte od ATI konečne kúpa GF. A rozdiel ako keď som vymenil Ladu 2101 za Opel Astra. Kto neskúsil oboje neuverí.
10.3.2013 09:14:18   46.183.64.xxx 23
oco napsal:
.. konečne kúpa GF. A rozdiel ako keď som vymenil Ladu 2101 za Opel Astra. Kto neskúsil oboje neuverí.


Smál bysh se, ale nejsem si jistej jestli jsi zrovna tohle porovnání zvolil ironicky, nebo to myslíš smrtelně vážně.

Navíc nad čím se tu vlasně pozastavujeme.
TressFX je pro oba výrobce karet a jelikož je nVidia světelné roky před AMD, tak jí přeci takováhle blbůstka nemůže dělat žádné problémy ne? Takže kde je vlastně problém
10.3.2013 11:06:30   217.66.166.xxx 21
Len k tomu TressFX. Nie je to bohužiaľ pre oboch. AMD si to napasovalo na svoje karty. Ale je zasa fakt, že NV má aspoň možnosť s tým niečo urobiť. Hnízdo to vyššie popisuje detailnejšie.
10.3.2013 20:43:15   46.183.64.xxx 50
jak to že není? Zvládá ji nVidia nebo ne? Jsou majitelé zelenejch karet nějak ochuzeni o tuto funkci? Nemám ten pocit hele.

Zajímavé je, že když jsem psal u Alenky jak jí nVidia (a já si teď tohle slovo dovolím) "zprasila" svým PhysXem pro majitele radeonů. Že po vypnutí této funkce zmizela polovina detailů včetně těch, na které ani neměla vliv. To se tu stádečko nVidiotů bouchalo do hrudi jak je to v pořádku, že optimalizace jednomu výrobci je v pořádku. Teď tu to samé stádečko brečí, že jim hra jede o 10 FPS pomaleji než červenejm.
Přesto vlastně o kvalitu samotnou nepřichází.

Tohle opravdu nechápu
10.3.2013 21:33:38   217.66.166.xxx 12
Zrejme si to nepochopil. Prečítaj si ten od hnizda nech sa nemusíme opakovať. TressFX má na kartách NVIDIe značné problémy, ktoré nesúvisia s výkonnosťou GeForce (a už vôbec nie s teoretickým výpočtovým výkonom). Ja som sa na to ale vôbec nesťažoval. Len vám to vyvracia teóriu podľa ktorej pripravilo AMD niečo čo je ževraj pre všetkých. To ale nie je. Majú to napasované na svoje karty a konkurenciu osdstavili tým, že jej poskytli posledný relese neskoro. Takže si to NVIDIA nemohla stihnúť ošetriť. V minulosti ste na takéto praktiky nadávali a dnes je to odrazu v poriadku. Ja osobne mám tiež nehrateľné FPS keď zapnem TressFX. A to prosím pekne klesne framerate z 60 pod 10 FPS. Okrem toho môženm vedieť aké fíčury sa vypnú v Alici keď sa vypne GPU PhysX? Teda zaujímajú ma tie, ktoré ževraj PhysX neovplyvňuje. O tom počujem prvý krát. A tiež ma zaujíma ako vieš, že dané fíčury PhysX neovplyvňuje? Väčšinou totiž AMD kritici tohto engine ani netušia o čo sa PhysX stará a nemajú ani páru ako ho vývojáry previazali s herným prostredím. jediné čo vedia je mať plnú hubu výčitiek na niečo čomu nerozumejú už od základu. Ako som už písal vyššie s tým čo sa u PhysdX v minulosti kritizovalo a čo sa teraz chváli na TressFX ukázali títo ľudia slušnú dávku pokrytectva.
10.3.2013 21:38:25   217.66.166.xxx 12
Inak uznávam akurát to, že v tomto prípade má NVIDIA možnosť s touto situáciou niečo urobiť. AMD si s GPU PhysX nemá ako pomôcť. Ale aj toto je cesta. Možno by ic to neprinútilo urobiť niečo ako TressFX, ktoré sa mimochodom marketingovo použilo úplne rovnako ako NVIDIA používa PhysX (tento marketing bol v minulosti tiež kritizovaný a dnes je to odrazu ok).
11.3.2013 05:58:43   46.183.64.xxx 30
1 - Já to chápu, je to kopanec nVidii pod koleno a jakkoliv se mi nelíbí, je vzhledem k minulosti vcelku logický. Možná to tak vyznělo, ale já tu AMD neobhajuju, nebo né v podobných věcech. Každá takováhle blbost je jen hřebíček do rakve hráčům a já bych byl velice nerad, kdyby sme se dostali na půl cesty mezi konzole s tím, že bych si sice tuhle hru rád zahrál, ale nemůžu, protože jí platila firma XY a tudíž na druhé poběží buď mizerně a nebo vůbec.

2 - Koukni se na videa s PhysX on /off u Alice a třeba Borderlands 2. Pokud nenajdeš ve vykreslování minimálně 5 rozdílů je debata zbytečná. A upřímně je mi u zadku kdo za to může. Mě zajímá jen výsledek. Treba Mafia II měla výsledek mezi sebou parádní.

3 -Nebudeme se tu o pokrytectví vůbec bavit. Protože se stalo jen to, že z kritiků se stali obhájci a naopak. V tomhle si příznivci obou táborů můžou v klidu podat ruce a jít se červenozeleně vyfotit.
11.3.2013 11:30:38   89.173.96.xxx 22
1. Je to hlavne o tom, že AMD je rovnaká firma ako NVIDIA aj keď sa na ňu niektorí ľudia pozerajú cez ružové okuliare.

2. Ja viem aké sú rozdiely medzi vypnutým a zapnutým PhysX v Alici a Borderlands 2. Len som chcel vedieť čo sa týka Alici, ktoré fíčure sa s vypnutým PhysX už nezobrazujú a podľa teba by sa mali, lebo ako si písal vyššie ich PhysX neovplyvňuje. O takých neviem.
13.3.2013 17:44:02   46.183.64.xxx 20
Kua já na tebe úplně zapomenul

1- Není to úplně to samé. Ať chceš nebo ne, tohle je jen zprasená optimalizace. Rozhodně to není vyšoupnutí výrobce na druhou kolej.

2- kapaliny, prach, suť, to vše po zrušení mizelo jak v nastavení na low detaily. Samozřejmě nemyslím teď jejich chování, ale jejich celkovou absenci ve scéně. Samozřejmě můžeš namítat, že s tím je PhysX spřažený. Nic to ale nemění na tom, že podobné věci umí kdejakej engine sám o sobě. A jiné hry, přesto že používají PhysX, to jen dokazují.
15.3.2013 11:39:20   89.173.96.xxx 21
1. NVIDIA očividne nebude mať zodpovedné riešenie v rýchlom čase takže táto sprašená optimalizácia nie je nič jednoduché. Nedá sa to samozrejme porovnávať s GPU PhysX, ale napríklad s Batmanom (mimo PhysX) áno. Tiež tam bolo viacero problémov, ktoré muselo AMD riešiť a tiež prišli s posledným buildom hry tesne pred vydaním. Vtedy sa písali samostatné články o tom aká je NVIDIA zlá. Teraz vyšla prvá hra v tomto štýle aj od AMD a odrazu je všetko v poriadku a nech si s tým NV robí čo chce. To je fakt super prístup. Ale presne taký ako som niektorých fanúšikov AMD očakával.

2. Je rozdiel keď častice, kvapaliny alebo iné objekty reagujú s prostredím. Píšeš, že ich chovanie nemyslíš, ale práve to žerie najviac výkonu a to robí rozdiely medzi engine-nami. Určuje to náročnosť s ktorou sa iné engine-ny, ktoré na to používajú skripty a animácie, nedajú porovnávať. Keď je hra menej náročná na grafiku ako napríklad Borderlands 2, môžeš si aj s týmto dovoliť viac. V Borderlands zostávalo kopec bordelu hlavne vo väčších súbojoch a celkovo dosiahnuté efekty pôsobili veľmi dobre a vedeli o dosť zlepšiť atmosféru v hre. Tom Raider oproti tomu napríklad tiež nie je graficky náročný, ale vlasy na jednej postave úplne sprašia výkon. To nedá na atmosfére ani náhodou toľko ako mi dal PhysX v Borderlands 2 a ešte k tomu mi to robí hru nehrateľnou. Zo 60 FPS pod 10. Je to podľa mňa oprávnený dôvod na nadávanie. Aj keď chápem že je to pre AMD marketingové víťazstvo a zároveň aj víťazstvo v tom, že dokázali niečo, čo NVIDIA prezentovala už pri Fermi, zaviesť do hry ako prví.
15.3.2013 15:24:43   46.183.64.xxx 00
1 Technicky by se dalo začít jako ve školce: "On si začal ..."*ukazuje prstem na zelenou*
Ale o tomhle nemá cenu debatit, stále tu bude někdo kdo bude tvrdit že to a to je v pořádku. Jenže není ani z jedné strany a na tom se aspoň my dva doufám shodneme, tenhle bod teda snad můžeme opustit.

2 V tomhle bodě si pořád nějak asi nerozumíme. Interakci s prostředím vynecháme ano. Vynecháme i debatu o tom jestli je hra s a nebo bez PhysXu náročnější na výkon. Vynecháme taky celkový dojem z použití PhysXu (který se liší dost hru od hry). Pořád nám tu nějak chybí ve scéně zobrazené věci, které umí v pohodě zobrazit jakýkoliv engine posledních 5 -6 let.

Představme si tedy modelovou scénu kdy postava při rozhovoru drží v ruce sklenku plnou vína. nVida použila PhysX a víno se pěkně houpe podle pohybů ruky. Ve chvíli kdy PhysX vypneme ale víno zmizí úplně. Sklenka je celou dobu rozhovoru prázdná.

V tom je něco špatně že jo? A rozhodně to nemá co dělat s náročností či v dnešní době schopnostmi enginu.
16.3.2013 10:43:37   217.66.166.xxx 11
Takže ti v podstate v takej hre chýba adekvátna náhrada pri vypnutom PhysXe, kde by sa mohli objekty zobraziť aspoň tak ako to bolo predtým bez PhysXu hej? No proti tomu nič nemám. Tiež by mi vadilo keby Lara bez TressFX bola holohlavá. Otázne ale je aká by bola hra bez angažovania NVIDIe. To bohužiaľ nevieme. Takže taký pohár vína by bol možno prázdny a nikomu by to nevadilo lebo by nevidel to čo by tam mohlo byť. Ale viem si predstaviť, že niektoré veci boli naschvál urobené tak ako píšeš, aby sa viac zvýraznilo použitie PhysXu.
11.3.2013 02:26:37   203.219.102.xxx 20
Kedze v teste nie je Titan and GTX 690 a urcite sa par ludi najde ktory su nato zvedavy prihodim moje priemerne hodnoty:

CPU: 3820@4.65Ghz
GPU: GTX 690

Ultra detaily + 2xSSAA FPS na urovni od 70 do 99 pri miereni zbranou/lukom FPS dropne na uroven okolo 40 FPS pri cut-scenach kde su detailne zabery na Larinu hlavu pada FPS pod 30 a to uz je vazne iritujuce. Cim ze Larina hlava blizsie pri obrazovke = zabera vecsiu plochu na monitore tym viac sa to odraza na FPS. Takze ani na GTX 690 hra nie je uplne hratena hlavne pri miereni ve FPS drop dost citelny pri cut-scenach uz ide doslova o komix.

Pri rovnakom nastaveni len vypnuti Fress FX sa FPS pohyubuje stabilne nad 80FPS pricom priemerne je to okolo 99 max pri 120.
11.3.2013 06:25:57   46.183.64.xxx 20
Při záběrech na hlavu z blízka mi na 7870 padá při Ultimate detailech FPS i pod 15
11.3.2013 07:40:24   90.180.151.xxx 10
No já zjistil že ferda na FULL HD taky ne ní to co býval.

920 i7 @3,72GHz
ASUS GTX 570 DCU II
fps 16
fps 22
fps 33

Buď jsem udělal chybu v nastavení ale o tom pochybuju nebo už ta grafika stojí za prd. a hold budu muset dolu s nároky.
11.3.2013 13:35:14   109.81.136.xxx 12
než budete kritizovat hru, tak ji nejdřív dohrajte, protože je blbý něco hned kritizovat, když hrajete jenom 5 min a hned začnete nadávat, začátky jsou vždycky nudné
11.3.2013 16:48:23   83.240.49.xxx 00
neslo by do recenzie ku screenshotom prihodit aj video v HD?
12.3.2013 00:03:57   203.219.102.xxx 00
nulasvk napsal:
neslo by do recenzie ku screenshotom prihodit aj video v HD?


Ak chces mozem uploadnut gameplay v 720p na youtube v priebehu nasledujucich 48 hodin
12.3.2013 08:32:28   80.254.148.xxx 51
Nerozumiem tej vojne medzi AMDckarmi a nVidiakmi. Ved kupujte co je prave lepsie! Podla mna je to tuto generaciu o fuz lepsie AMD - keby nVidia trosku zlavnila, tak sa vyrovna. Drivery drivery, chlapci dajte si pokoj, ste trapni. Ano, nVidia ma zvycajne lepsie a drzi standard, ale AMD sa ohromne zlepsilo oproti tomu, co to bolo niekedy a ich trend je pozitivny. Amdckari sa rozplyvaju nad somarinou TressFX, ved pockajte dva tyzdne-mesiac, nVidia vyda patch, isto na tom makaju. AMD bolo vzdy pozadu s release drivermi, teraz sa to stalo nVidii - je tam toho... Inak, nVidiu by som si dnes nekupil uz len z jednoducheho dovodu: konzoly idu AMD a GCN. Uz vidiet vyrobcov, ako stacu z TWIMTBP programu na Gaming Evolved, takze mozeme cakat lepsiu optimalizaciu na AMD karty a GCN architekturu v buducich hrach. Vzdy idem za vyrobcom, ktory ma lepsiu dynamiku v sektore, teraz to je jenoznacne AMD, ktore chytilo konzoly a taha vyvojarov na svoju stranu. AMD sa zlepsuje, nVidia stagnuje - koncentruje sa na mobilny trh. Dominancia nVidie sa o rok-dva skonci - ak AMD neskrachuje. Uz aj tato generacia zaostava, predava len kredit vyrobcu, viral marketing ("zleee ovladace") a platenie zopar recenzentov ("frame time" merania na techreporte a pod.), ale to sa pominie, ako sa AMD zlepsuje a pracuje s vyvojarmi.
12.3.2013 10:33:37   178.40.17.xxx 60
Presiel som celeho Tomb Raidera na GF 560Ti pri rozliseni 1920x1200 a full detailoch, jedine s vypnutym TressFX a jednoduchym AA. Subjektivne to bolo plynule (nemeral som FPS), uplne hratelne, jediny krat mi to nespadlo.
Skusil som to aj s tym TressFX, vykon isiel o dost dolu, ale tie vlasy vyzerali pekne. Teda pokial sa Lara nehybala, potom mi to pripominalo pouzitu zubnu kefku, este to musia v AMD doladit.
Co sa tyka hry, tak som bol milo prekvapeny. Zo zaciatku ma trochu vylakalo to caste klikanie, ale potom sa to zlepsilo. Pribehovo vynikajuce.
12.3.2013 19:52:18   83.240.49.xxx 10
dzajroo napsal:
nulasvk napsal:
neslo by do recenzie ku screenshotom prihodit aj video v HD?


Ak chces mozem uploadnut gameplay v 720p na youtube v priebehu nasledujucich 48 hodin


dik za ochotu
ale myslim ze by to mohlo byt sucastou recenzie...ked uz sa tu bavime o grafike tak staticke obrazky povedia len maju pomerne malu vypovednu hodnotu...ovela viac povie video...kde vidiet ako sa to hybe, ake su tiene, teselace atd.
12.3.2013 22:53:08   81.161.61.xxx 21
FuManchu napsal:
Nerozumiem tej vojne medzi AMDckarmi a nVidiakmi. Ved kupujte co je prave lepsie! Podla mna je to tuto generaciu o fuz lepsie AMD - keby nVidia trosku zlavnila, tak sa vyrovna. Drivery drivery, chlapci dajte si pokoj, ste trapni. Ano, nVidia ma zvycajne lepsie a drzi standard, ale AMD sa ohromne zlepsilo oproti tomu, co to bolo niekedy a ich trend je pozitivny. Amdckari sa rozplyvaju nad somarinou TressFX, ved pockajte dva tyzdne-mesiac, nVidia vyda patch, isto na tom makaju. AMD bolo vzdy pozadu s release drivermi, teraz sa to stalo nVidii - je tam toho... Inak, nVidiu by som si dnes nekupil uz len z jednoducheho dovodu: konzoly idu AMD a GCN. Uz vidiet vyrobcov, ako stacu z TWIMTBP programu na Gaming Evolved, takze mozeme cakat lepsiu optimalizaciu na AMD karty a GCN architekturu v buducich hrach. Vzdy idem za vyrobcom, ktory ma lepsiu dynamiku v sektore, teraz to je jenoznacne AMD, ktore chytilo konzoly a taha vyvojarov na svoju stranu. AMD sa zlepsuje, nVidia stagnuje - koncentruje sa na mobilny trh. Dominancia nVidie sa o rok-dva skonci - ak AMD neskrachuje. Uz aj tato generacia zaostava, predava len kredit vyrobcu, viral marketing ("zleee ovladace") a platenie zopar recenzentov ("frame time" merania na techreporte a pod.), ale to sa pominie, ako sa AMD zlepsuje a pracuje s vyvojarmi.

nvidia vyda prd a nie ovladace..toto je slabou silou architektury kepler v OpenCl
15.3.2013 00:13:04   91.232.214.xxx 20
Citace:
Rozdíl v kvalitě grafiky při nízkém a vysokém rozlišení textur je jasně patrný na první pohled. Přesto výkon vzrostl jen mírně z 35 na 37 fps. Snižovat kvalitu textur má smysl jen u karet s malým množstvím paměti, přibližně od 512 MB níže.


Konečně jste na PCT přišli na to, k čemu tam ta položka je (oproti obvyklému podivování se nad skutečností, že to přidává na vašich Hi-end grafikách 1 FPS nebo žádný...)
17.3.2013 08:10:18   194.213.209.xxx 00
Dobrý den, píšu jsem, protože mě docela zarazily výsledky výkonu grafických karet podle pct. Tuto hru jsem si nainstaloval a spustil jsem vestavěný benchmark a výsledkem bylo průměrných 42 fps s nastavením ultimate a 4× SSAA ( měl jsem ovladače, které vyšli ještě pro crysis 3 a moje sestava je: GTX 680 od gygabite přetaktovaná - jádro 1230 mhz, corei7 2600k 4,5 ghz, 8gb ram), když jsem si stáhl nejnovější ovladače, které už jsou optimalizované pro tuto hru tak výsledek je 61 fps při stejném nastavení, benchmark jsem prováděl několikrát a výsledky se prakticky nelišily
17.3.2013 09:27:52   194.213.209.xxx 10
Teď zjistil, že mi nefunguje vyhlazování 4x SSAA ae jen to FXAA, tak to je tím
18.3.2013 07:33:26   82.208.19.xxx 10
Zdar s tímto strojem hraju Laru na detaily ultimate s upravením - vlasy normal a FXAA, dle benchmarku je průměrné FPS 31, hra je krásně plynulá a kráááásná. Rozlišení 1600x1024.
19.3.2013 08:37:53   82.208.19.xxx 00
Tak malý upgrade - včera jsem nainstaloval nové ovladače na Nvidii - beta ovladače přímo pro optimalizaci TR - a SUPER. Se zapnutým SSA2 vše na detaily ultimate kromě vlasů - ty jsou normal je FPS 44!! rozlišení 1680x1050
25.3.2013 02:01:35   81.200.55.xxx 00
Sotkis napsal:
Je to jina hra. Na tuhle laru se asi nudepatch vydavat nebude. V prvnich dilech to bylo vtipnejsi :-D

myslis couvajici autobus jak mela pekne vyspulenou prd.. kdyz klecela na vsech 4
27.3.2013 19:26:17   81.200.55.xxx 00
porad mi nejde do hlavy proc tressfx aplikovali jen na cop a ostatni vlasi jsou z ADAMANTIA ci z ceho nereaguji na vodu pruvan a ani na gravitaci

na youtube jsem videl video jak je na nejakym kopci do pasu tam je trava a vlasi ji vlali jak kdyby stala vedle hurikanu ok na kopcich to fouka ale proc se ta trava ani nepohla

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

75 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 35.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.