Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
autor: Tomáš Šulc , publikováno 1.2.2013
Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků

Pouhé tři týdny před uvedením Crysis 3 vydali vývojáři volně přístupnou multiplayerovou betaverzi. Vyzkoušeli jsme ji a musíme říct, že grafika hry je jedním slovem úchvatná. Hardwarové nároky jsou při nejvyšším nastavení detailů dle očekávání vysoké a highendový počítač je pro plynulé hraní v nastavení Very High s vyhlazováním nutností.


Scéna 4

Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
Nastavení hry Very High (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Nastavení detailů Low — Plná kvalita
Nastavení detailů Medium — Plná kvalita
Nastavení detailů High — Plná kvalita
Nastavení detailů Very High — Plná kvalita

Na druhé mapě Museum jsou rozdíly v grafice u jednotlivých nastavení detailů opět spíše minoritního charakteru, zatímco rozdíl ve výkonu je obrovský a činí 41/63/80 a 84 fps.

Scéna 5

Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
Nastavení hry Very High (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Nastavení detailů Low — Plná kvalita
Nastavení detailů Medium — Plná kvalita
Nastavení detailů High — Plná kvalita
Nastavení detailů Very High — Plná kvalita

U páté scény jsou patrné rozdíly především v efektu ambientní okluze. Dále si lze všimnout menší detailnosti vzdálených objektů. Rozdíl ve výkonu je i v tomto případě velký. U nastavení Very High jsem naměřil 50 fps, u High 82 fps, při nastavení Medium 90 fps a na Low 95 fps.

Scéna 6

Crysis 3 Open Beta — test hardwarových nároků
Nastavení hry Very High (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě
Nastavení detailů Low — Plná kvalita
Nastavení detailů Medium — Plná kvalita
Nastavení detailů High — Plná kvalita
Nastavení detailů Very High — Plná kvalita

Také u poslední testované scény jsou rozdíly v grafice méně patrné a méně náročné uživatele nemusí hraní při nižším nastavení nijak zvlášť mrzet. Vliv nastavení na výkon je ale velký, u jednotlivých úrovní jsem naměřil 40/65/81 a 90 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
128 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 57.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.