Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice
autor: Tomáš Šulc , publikováno 25.11.2012
Assassin's Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin's Creed III je plný změn. Nezměnilo se jen prostředí, kde se děj odehrává, ale také technologie — hra běží na novém enginu AnvilNext. PC verze vychází tradičně se zpožděním proti konzolovým, rozdíly jsou ale znát. Grafika je celkově vyspělejší a nechybí podpora moderních technologií jako je teselace nebo režim vyhlazování TXAA.


Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Assassin\'s Creed III — americká revoluce v pěkné grafice

Při nejnižší úrovni vyhlazování hran Normální (zapnut jen efekt FXAA) a nejvyšším nastavení všech zbylých detailů jsou nároky Assassin's Creed III na výkon grafické karty poměrně nízké. Abyste v nízkých rozlišeních dosáhli framerate okolo 40 fps, je nutné mít v počítači grafickou kartu na úrovni AMD Radeon HD 6750 nebo nVidia GeForce GTS 450. Ve vysokých rozlišeních jsou pak nároky o něco vyšší, zde je potřeba karet jako je nVidia GeForce GTX 650 Ti nebo AMD Radeon HD 7850 (postačí verze s 1 GB paměti).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 36.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.