Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source | Kapitola 8
Seznam kapitol
Původní Counter-Strike se stal legendou. V posledních letech se však dostává do pozadí, přichází proto jeho nová verze s podtitulem Global Offensive. Hra opět běží na starším enginu Source, hardwarové nároky jsme proto tentokrát zkoušeli se staršími kartami jako Radeon HD 4850 nebo GeForce GTS 250.
Motion Blur
Efekt Motion Blur při rychlém pohybu rozmazává obraz. Rychlost vykreslování hry se po vypnutí efektu zvýšila o jeden snímek za sekundu.
Paged Pool Memory Available
Nastavení Paged Pool Memory Available by mělo upravovat systémové prostředky dostupné pro další programy. Žádných rozdílů jsem si však po změně nastavení nevšimnul.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdílů mezi minimálním a maximálním nastavením detailů je jen málo. Týkají se především horší kvality stínů a shaderových efektů, jiných rozdílů si v praxi téměř nevšimnete. Rozdíl ve výkonu však v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran není zanedbatelný, s AMD Radeonem HD 6570 jsem naměřil nárůst z 48 na 75 fps u první a z 53 na 75 fps u druhé měřené scény.