Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
autor: Tomáš Šulc , publikováno 22.8.2012
Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source

Původní Counter-Strike se stal legendou. V posledních letech se však dostává do pozadí, přichází proto jeho nová verze s podtitulem Global Offensive. Hra opět běží na starším enginu Source, hardwarové nároky jsme proto tentokrát zkoušeli se staršími kartami jako Radeon HD 4850 nebo GeForce GTS 250.


Motion Blur

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
Motion Blur Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Efekt Motion Blur při rychlém pohybu rozmazává obraz. Rychlost vykreslování hry se po vypnutí efektu zvýšila o jeden snímek za sekundu.

Paged Pool Memory Available

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
Paged Pool Memory Available High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení Paged Pool Memory Available by mělo upravovat systémové prostředky dostupné pro další programy. Žádných rozdílů jsem si však po změně nastavení nevšimnul.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Rozdílů mezi minimálním a maximálním nastavením detailů je jen málo. Týkají se především horší kvality stínů a shaderových efektů, jiných rozdílů si v praxi téměř nevšimnete. Rozdíl ve výkonu však v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran není zanedbatelný, s AMD Radeonem HD 6570 jsem naměřil nárůst z 48 na 75 fps u první a z 53 na 75 fps u druhé měřené scény.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
101 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 47.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.