Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 8. 2012 03:00 49

Seznam kapitol

1. Nesmrtelný Source engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší detaily bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší detaily s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Původní Counter-Strike se stal legendou. V posledních letech se však dostává do pozadí, přichází proto jeho nová verze s podtitulem Global Offensive. Hra opět běží na starším enginu Source, hardwarové nároky jsme proto tentokrát zkoušeli se staršími kartami jako Radeon HD 4850 nebo GeForce GTS 250.

Reklama

Motion Blur

 Motion Blur Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Efekt Motion Blur při rychlém pohybu rozmazává obraz. Rychlost vykreslování hry se po vypnutí efektu zvýšila o jeden snímek za sekundu.

Paged Pool Memory Available

 Paged Pool Memory Available High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Paged Pool Memory Available High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení Paged Pool Memory Available by mělo upravovat systémové prostředky dostupné pro další programy. Žádných rozdílů jsem si však po změně nastavení nevšimnul.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdílů mezi minimálním a maximálním nastavením detailů je jen málo. Týkají se především horší kvality stínů a shaderových efektů, jiných rozdílů si v praxi téměř nevšimnete. Rozdíl ve výkonu však v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran není zanedbatelný, s AMD Radeonem HD 6570 jsem naměřil nárůst z 48 na 75 fps u první a z 53 na 75 fps u druhé měřené scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama