Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 8. 2012 03:00 49

Seznam kapitol

1. Nesmrtelný Source engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK — nejvyšší detaily bez vyhlazování 4. Výsledky GK — nejvyšší detaily s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Původní Counter-Strike se stal legendou. V posledních letech se však dostává do pozadí, přichází proto jeho nová verze s podtitulem Global Offensive. Hra opět běží na starším enginu Source, hardwarové nároky jsme proto tentokrát zkoušeli se staršími kartami jako Radeon HD 4850 nebo GeForce GTS 250.

Reklama
Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Counter-Strike: Global Offensive — vylepšený CS: Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Vzhledem k tomu, že má Counter-Strike: Global Offensive skutečně jen minimální hardwarové nároky, zaměnil jsem klasických deset karet celého výkonnostního spektra za nejslabší modely, které jsem měl při testování dostupné. I tak jsou ale hardwarové nároky při nejvyšším nastavení detailů a vypnutém vyhlazování hran velmi nízké. I na tak slabých kartách jako je nVidia GeForce GT 440 či ATI Radeon HD 3850 s pouhými 256 MB paměti hra v rozlišení 1920 × 1200 px běžela okolo padesáti snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama