Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou

Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 1. 2012 03:00 22

Seznam kapitol

1. Vylepšený Serious (HD) engine 3 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK v nastavení Medium 4. Výsledky GK v nastavení Ultra 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Série Serious Sam se v poslední době na obrazovky počítačů vracela v podobě HD remaků původních her. Nakonec jsme se přeci jen dočkali plnohodnotného pokračování. Postaveno je na vylepšené verzi již vyzkoušeného HD enginu a ačkoliv běží „jen“ pod rozhraním DirectX 9.0c, vypadá vážně parádně.

Reklama

 

i Zdroj: PCTuning.cz

Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak již bylo řečeno, Serious Sam 3: BFE má obrovské množství nastavení detailů a není reálné je postupně všechny projít a vysvětlit jejich význam. Rozbor jednotlivých nastavení jsem proto tentokrát pojal trochu netradičně a detaily jsem nastavoval v hlavních úrovních Ultra, High, Medium, Low a Lowest. V následujících čtyřech kapitolách budou postupně ukázány čtyři různé scény ze hry se všemi nastaveními detailů a okomentovány hlavní rozdíly ve vzhledu i výkonu. Ten jsem měřil v rozlišení 1920 × 1200 px s grafickou kartou nVidia GeForce GTS 450.

 nastavení detailů High
i Zdroj: PCTuning.cz
nastavení detailů High


nastavení detailů Ultra

 nastavení detailů Low
i Zdroj: PCTuning.cz
nastavení detailů Low


nastavení detailů Medium

Serious Sam 3: BFE – ztřeštěná řežba s pořádnou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz


nastavení detailů Lowest

Na první scéně jsou rozdíly mezi nastavením Ultra a High velmi malé, pouze zmizel satelit na jednom z domů a sníží se úroveň vyhlazování. Po snížení na Medium dojde k vypnutí efektu přesvětlení (HDR), v dáli zmizí více objektů, dojde k úplnému vypnutí vyhlazování a celá scéna se renderuje v nižším rozlišení. Po dalším snížení na Low se vypne většina minoritních detailů ve hře. Snížení na Low pak přepne dynamické osvělení na statické, dojde k dalšímu omezení detailů a hra se renderuje ještě v nižším rozlišení. Výhodou snižování je vysoký nárůst výkonu 20 / 31 / 64 / 91 / 145 fps (nastavení Ultra / High / Medium / Low / Lowest).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama