Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná
autor: Tomáš Šulc , publikováno 12.11.2011
Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Po třetím Battlefieldu se na pulty obchodů dostala druhá nejočekávanější střílečka tohoto roku: Modern Warfare 3 ze série Call of Duty. Ze hry se (dle očekávání) stal okamžitě trhák a nepřekvapí ani technologická stránka. Engine je bohužel stále stejný jako u předchozích dílů, potěší naopak hardwarové nároky.


Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Call of Duty: Modern Warfare 3 — revoluce se (opět) nekoná

Jak je vidět z grafů s výsledky grafických karet, aktuální díl Call of Duty je opravdu nenáročný a na vývojáři slibovaných 60 snímků za sekundu se dostanete téměř s libovolnou kartou. V případě mé sady se pod touto hranicí pohybovala jen slabá GeForce GT 440 od nVidie (i 50 fps přitom bohatě stačí k plynulému hraní). Zajímavé je, že framerate téměř vůbec neškáluje s měnícím se rozlišením, rozdíly jsou jen v řádu jednotek fps (tzn. jednotky procent, zatímco plocha obrazu se mění v řádu mnoha desítek procent).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
91 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 40.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.