Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice

Stronghold 3 — strategický středověk v pěkné grafice | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 11. 2011 03:00 15

Seznam kapitol

1. Něco z historie série Stronghold  2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Třetí Stronghold se měl po několika neúspěšných pokračováních stát hitem a návratem série ke kořenům. Hra je však plná bugů a výsledek je značně rozporuplný. Co se povedlo, je alespoň technická stránka hry – Stronghold 3 totiž používá stejný engine jako RPG ArcaniA: Gothic 4 a grafika vypadá na pohled opravdu skvěle.

Reklama

Dynamic Lights

 Dynamic Lights On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Dynamic Lights On/Off

Vypnutí dynamických světel hru úplně přepne do renderování při statickém osvětlení, čímž přijdete o všechny stíny a velkou část atmosféry. Na druhou stranu se po vypnutí zvýšil výkon z 21 na 39 fps.

SS Ambient Occlusion

 SS Ambient Occlusion High Quality/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
SS Ambient Occlusion High Quality/Off

Ani ve Strongholdu nechybí moderní efekt Ambient Occlusion přidávající na množství míst minoritní stíny. Po snížení poskočil výkon z 23 na 29 snímků za sekundu.

Rim Lightning Effect

 Rim Lightning Effect On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Rim Lightning Effect On/Off

Dalším nastavením je Rim Ligtning, efekt nasvícení okrajů objektu (viz obrázky na Googlu). Ve hře jsem ale tento efekt nikde nenašel, vyšší světlost scény s vypnutým efektem je daná dynamicky se měnícím počasím bez možnosti hru pozastavit. Výkon se při změně nastavení nezměnil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama