Test F1 2011 — oslnivý EGO engine opět v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Test F1 2011 — oslnivý EGO engine opět v akci

Test F1 2011 — oslnivý EGO engine opět v akci | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 10. 2011 03:00 35

Seznam kapitol

1. Evoluce v mezích zákona 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Že Codemasters závodní hry opravdu umí, dokazuje každý jejich počin už několik let. Původní tempo vývoje jedné hry ročně navíc studio zdvojnásobilo a po arkádových rally závodech DiRT 3 nyní přichází titul na motivy aktuální sezóny závodů Formule 1. Po technologické stránce se sice téměř nic nezměnilo, přinejmenším nám to ale nevadí.

Reklama

Vehicle Reflections

 Vehicle Reflections Ultra/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Vehicle Reflections Ultra/Low

Úplně vypnout lze odrazy okolí od laku monopostů, efekt Vehicle Reflections však vypne i odrazy ve zpětných zrcátkách. Na druhou stranu výkon výrazně vzrostl: z 30 na 41 snímků za sekundu.

Skidmarks

 Skidmarks On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Skidmarks On/Off

Nastavení Skidmarks ovlivní, zda na trati zůstanou stopy od pneumatik. Vliv na výkon jsem nenaměřil.

Cloth

 Cloth High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Cloth High/Off

U nastavení látek (Cloth) jsem si nevšiml žádných rozdílů v kvalitě grafiky a nenaměřil jsem ani rozdílný výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou patrné na první pohled a týkají se všech efektů od nasvícení přes stíny a odrazy až po částicové efekty. Detaily a rozlišení textur se s výjimkou stromů nemění, ze scény se místo toho úplně odstraní některé objekty jako jsou diváci či piloti. Razantnímu snížení detailů však na druhou stranu odpovídá nárůst výkonu, který byl z 28 na 74 fps u první scény a z 27 na 74 fps u druhé (v obou případech by byl nárůst výkonu pravděpodobně výrazně vyšší, framerate však brzdil procesor).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama