Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.9.2011
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.


Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Také nároky na výkon procesoru nejsou minimální jako obvykle a nad 40 fps se nedostanete s úplně jakýmkoliv procesorem. Na druhou stranu není důvod k panice, problémy budou mít jen majitelé starých a pomalých dvoujádrových čipů, v případě testovaných procesorů se pod 40 fps dostal jen AMD Athlon II X2 na 2,8 GHz. Pomalejší bude pravděpodobně i běh na starších čipech Core 2 Duo od Intelu, majitelé procesorů Core i3/i5/i7 všech architektur a čtyř a šestijádrových procesorů AMD Phenom II naopak nebudou mít žádné problémy.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.