Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.9.2011
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.


Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Pokud si zapnete vyhlazování hran, jde framerate ještě o něco více dolů. Naprostým minimem do nízkých rozlišení je tak Radeon HD 5770/GeForce GTX 460, ve středních rozlišeních Radeon HD 6850/GeForce GTX 560 a ve Full HD a vyšších si plynule zahrajte až s GeForce GTX 560 Ti/Radeonem HD 6870.

Na druhou stranu osobně nepovažuji nároky hry za přehnané, Radeon HD 6870 ani GeForce GTX 560 nejsou highendové karty, jejich cena se pohybuje okolo čtyř tisíc korun s daní. Jen jsou tyto (dříve běžné) nároky poměrně nezvyklé ve stínu přehršle technologicky strohých konzolových konverzí, přičemž Red Orchestra 2 své hardwarové nároky bez problémů ospravedlní velmi pěknou grafiku.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.