Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.8.2011
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.


Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Nejnáročnější je kombinace nejvyšších detailů, vyhlazování hran a GPU akcelerované fyziky. Pro AMD Radeony platí totéž, co pro režim bez vyhlazování hran. Výraznou brzdou je tedy procesor, kvůli kterému si hru s akcelerovanou fyzikou nezahrajete. Výrazně lépe si opět vedou karty nVidia GeForce. S modely od GeForce GTX 460 výš si virtuální Wonderland bez problémů vychutnáte na ty nejvyšší detaily v jakémkoliv rozlišení, lehké problémy měla v nejvyšších rozlišeních jen slabší GeForce GTS 450 (průměrných 23 fps však bude některým méně náročným hráčům pravděpodobně stačit).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.