Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.7.2011
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.


Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

V komentáři u minimálních a doporučených hardwarových požadavků jsem se rozepisoval o tom, že pro tzv. „konzolové porty“ jsou typické nízké nároky na výkon grafické karty a vysoké škálování s procesory. Jak je vidět z grafu s procesory, Dungeon Siege III splňuje dokonale obojí. Nad hratelnou hranici se sice dostanete i se slabým dvoujádrovým procesorem AMD na frekvenci pod 3 GHz, pokud však máte výkonnější čip, pojede vám hra podstatně rychleji. Z grafů je patrné, že hra využije i potenciál přetaktovaných čtyřjádrových procesorů Core i7 a stále má tendenci škálovat.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
30 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.