Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 4. 2011 02:00 23

Seznam kapitol

1. Stále stejný Anvil engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.

Reklama
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou poměrně nízké, velké škálování jsem naměřil s procesory. Pokud máte v počítači starší dvoujádrový procesor Intel Core 2 Duo, doporučuji jej co možná nejvíce přetaktovat, jinak budete bojovat s frameratem jen okolo 30 fps nezávisle na grafické kartě. Pokud jej přetaktujete na frekvence nad 3 GHz, bude už hra vcelku plynulá.

O něco lépe jsou na tom majitelé čtyřjádových procesorů Core 2 Quad, hra jejich potenciál umí z velké části využít (byť škálování samozřejmě není 100 %). Pokud však chcete mít vysoký frameratate nad hranicí 60 fps a jistotu naprosto plynulého běhu vždy a všude, chce to procesor architektury Nehalem, případně podobně výkonný čip AMD. Na počtu jader přitom zase tolik nezáleží, už levný Core i3-530 na frekvenci 3 GHz výrazně překonal Core 2 Quad Q6600 přetaktovaný na 3,6 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama