Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 11. 2010 02:00 53

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru 7. Závěr

Pamatujete si na původní Lost Planet: Extreme Condition? Šlo o jednu z prvních her s podporou rozhraní DirectX 10, která navíc měla opravdu vysoké hardwarové nároky. V uplynulých dnech se na trh dostal druhý díl této hry s novým enginem a v zásadě lze jednoduše říct, že historie se opakuje.

Reklama
Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapneme vyhlazování hran, jde framerate ještě o další kus dolů. U karet NVIDIA GeForce stačí ve všech testovaných rozlišeních k překročení hranice 30 fps stále "jen" gigová GTX 460, s daleko většími problémy se potýkají karty ATI Radeon. Ani jedna z testovaných karet se totiž v průměru ani v nejnižším testovaném rozlišení nedostala nad hranici 30 snímků za sekundu. Optimalizace hry pro Radeony je jednoduše velmi špatná a v drtivé většině případů tak budete muset rapidně snižovat nastavení hry.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama