Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 3. 2010 03:00 46

Seznam kapitol

1. Doom 3 engine a DirectX 11 na jedné hromadě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF (DirectX 9) 4. Výsledky grafických karet v režimu DirectX 11
5. Vliv procesoru na hru 6. DirectX 11 efekty — srovnávací screeny 7. Vliv nastavení na hru 8. Závěr

Série Aliens vs Predator, to je ve světě počítačových her velký pojem. Je tomu však téměř deset let, co na PC vyšel poslední díl a dle vývojářů nastal čas pro velký comeback. Ten by měla přinést novinka s původním názvem, která si zakládá na poměrně starém enginu, ke kterému však přidává třeba podporu DirectX 11.

Reklama
Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Výsledky bez vyhlazování hran v DirectX 11 režimu jsou jen o pár procent nižší ty v DirectX 9 navzdory tomu, že jsou navíc zapnuté vylepšené stíny a teselace. To na mne dělá dobrý dojem, nicméně je nutné dodat, že s levnou kartou si na nejvyšší detaily nezahrajete, rozumným minimem je Radeon HD 5750.

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aliens vs Predator — klasika v novém kabátu
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zapnutí vyhlazování hran se framerate bohužel propadá do pekel. Pokud chcete hrát na nejvyšší detaily pod DirectX 11 včetně AA, připravte si opravdu výkonnou kartou. A tím myslím nejméně Radeon z řady HD 5800, protože i HD 5770 v 1280 × 1024 px dá jen 32 fps v průměru, nemluvě o vyšších rozlišeních.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama