Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou

Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 2. 2010 03:00 26

Seznam kapitol

1. Update enginu? Ani náhodou 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA (Radeon, DX 9)
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Bioshock z podmořského světa Rupture v roce 2007 šokoval herní svět. Hra sklízela absolutní hodnocení ve všech recenzích a překvapila také svou grafikou založenou na předchůdci Unreal Enginu 3. Po více jak dvou letech přichází pokračování hry, které v recenzích dopadá dobře a my se proto na hru podíváme z našeho technického hlediska.

Reklama
Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock 2 je hrou sice nenáročnou, pokud však chcete za každou cenu a v každé situaci vysoký počet fps, budete možná muset snižovat detaily. Jak je tomu u her vyvíjených souběžně pro PC i herní konzole zvykem, není nastavení mnoho. Několik se jich však přeci jen najde a my si je nyní všechna projdeme.

Shadow Maps

 Shadows Maps On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadows Maps On/Off

Shadows Maps vypínají dynamické stíny osob. Ve hře to jsou zejména stíny hlavního hrdiny vrhané při chůzi okolo zdrojů světla a pak stíny ostatních postav ve hře. Nastavení je velmi dobře patrné a po vypnutí poskočilo fps z 43 na 48 snímků za sekundu.

High Detail Post Processing

 High Detail Post Processing On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
High Detail Post Processing On/Off

Nastavení High Detail post processing mění práci se světlem a zapíná například efekty jako bloom a HDR. Na na naší srovnávací scéně je to vidět jednak oslněním jiskrou a pak také na svítících částech u zbraně. Vliv na výkon je poměrně malý, u GeForce GT 240 pouze pět snímků za sekundu (75/80 fps).

High Detail Shaders

 High Detail Shaders On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
High Detail Shaders On/Off

Nastavení High Detail Shaders vypíná některé efekty počítané pomocí shaderů. U srovnávacího screenu to jsou odlesky na podlaze. Toto nastavení není viditelné hned na první pohled a jeho vliv na výkon není velký, na testovací sestavě jen tři framy za sekundu.

Real Time Reflection

 Real Time Reflection On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Real Time Reflection On/Off

Real Time Reflection vypíná odrazy obrazu na vodě, která se přestává chovat jako zrcadlo. Rozdílů si snadno všimnete, protože voda je ve hře všude, vliv na počet fps je však velmi malý.

Distortion

 Distortion On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Distortion On/Off

Distortion mění průhlednost některých materiálů. Pokud je nastavení zapnuté a procházíte proudem vody, stéká voda přes vaše hledí a podobně. Framerate se proto liší jen v těchto specifických případech, ale rozdíl jsem naměřil přes deset snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama