Vývoj grafiky ve hrách: Od Wolfa až po Armu II | Kapitola 18
Seznam kapitol
Dnešní článek jsme se rozhodli pojmout netradičně a podíváme se do historie než na nejnovější technologie. Konkrétně se budeme bavit o vizuální stránce PC her, která za posledních 20 let prodělala takřka neuvěřitelný vývoj. Pokud patříte k herním pamětníkům. jistě vám i nad některými screeny nějaká ta slza ukápne, celkem jich totiž v článku najdete přes 200.
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
Zatímco Bioshock přišel s DirectX 10, vývojáři Assassin's Creed šli ještě dál a přinesli jako jedni z prvních podporu DirectX 10.1. Pokud již nějakou dobu dění v tomto světě sledujete, jistě vám neunikla kauza, kdy Ubisoft vydal patch, kterým podporu DirectX 10.1 zakázal. Ihned se objevily spekulace, že za vším stála zlá NVIDIA, která nechtěla nechat výhodu AMD, jejíž ATI Radeony HD 3800 DirectX 10.1 podporovaly. Co bylo pravým důvodem jsme se nikdy nedozvěděli, to však nic nemění na tom, že Assassin's Creed nabídnul skvěle provedený blízký východ a musím se přiznat, že jsem hru hrál zejména kvůli oněm fantastickým rozhledům z věží. Osobně se už nemůžu dočkat, až to stejné vyzkouším i v druhém dílu zasazeném do renesanční Itálie.