Vývoj grafiky ve hrách: Od Wolfa až po Armu II | Kapitola 17
Seznam kapitol
Dnešní článek jsme se rozhodli pojmout netradičně a podíváme se do historie než na nejnovější technologie. Konkrétně se budeme bavit o vizuální stránce PC her, která za posledních 20 let prodělala takřka neuvěřitelný vývoj. Pokud patříte k herním pamětníkům. jistě vám i nad některými screeny nějaká ta slza ukápne, celkem jich totiž v článku najdete přes 200.
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
-pro zvětšení klikněte-
I třetí Unreal Engine byl ve své době jednoduše skvělý, Epic v tomto ohledu patří ke špičce. Ve stínu Crysis sice nenabídnul takovou detailnost a efekty, na druhou stranu jeho optimalizace je skvělá a engine je hojně využívaný dodnes. První hrou založenou na Unreal 3 Enginu byl Bioshock, který nabídl jednak onen engine, kromě něj však také velmi originální podmořský svět, který v podání nového enginu vypadal výborně a nezklame ani po dvou letech. Jen ty slibované DirectX 10 efekty nebyly nějak vidět. Nicméně o úspěšnosti Unreal Enginu 3 svědčí třeba hry vydané na tomto enginu, kromě Bioshock 1 i 2 je to série Gears of War nebo Batman Arkham Asylum.