BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 11. 2009 03:00 54

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou DX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Ačkoliv je hra BattleForge na trhu už od března tohoto roku, ve světě počítačového hardwaru se o ní ve větším měřítku začalo mluvit až v posledních několika týdnech. Čím to? Před pár dny vyšel patch, který pod Windows 7 rozjíždí podporu DirectX 11. Ano, BattleForge je první hrou s podporou tohoto nového rozhraní.

Reklama
BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapnete vyhlazování hran, propadne se framerate u všech karet ještě více do pekel. V nízkém rozlišení 1280 × 1024 px tak hra jede nad hranicí 30 snímků za sekundu jen u karet GeForce GTX 280/Radeon HD 4870 a rychlejších, ve vyšším rozlišení 1680 × 1050 už postřebujete SLI či Radeon HD 4890 a na 24" LCD panelu se na hranici 30 fps doškrábete jen s GeForce GTX 295 a novou generací Radeonů s podporou DirectX 11. Nároky hry jsou zkrátka pekelné a většina z vás bude muset téměř jistě snižovat detaily.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama