Call of Juarez Bound in Blood - western se vším všudy | Kapitola 5
Seznam kapitol
Uplynuly necelé tři roky a na herní trh přichází nástupce akční hry Call of Juarez s podtitulem Bound in Blood od poslkých vývojářů Techland. Hra je založena na nové generaci Chrome enginu, který si vývojáři sami naprogramovali a my se jako obvykle podíváme, jak dobře je hra optimalizovaná.
Pro vyzkoušení vlivu nastavení hry na její výkon, vzhled a její chování jsem použil grafickou kartu NVIDIA GeForce GTX 9800 GTX+. Testoval jsem v rozlišení 1920 × 1200 px při 16× AF nastaveným ve hře a edge antialiasingu nastaveným také ve hře.
Material quality
Material quality high/low
Nastavení Material quality mění to, jak podrobně jsou zobrazené předměty v dálce. Zblízka vypadají při nízkém i vysokém nastavení stejně, ale s rostoucí vzdáleností se detailnost mění. Snížením tohoto nastavení si pomůžete o šest fps.
Texture quality
Texture quality mění rozlišení textur, tedy jak detailně vypadají předměty nablízko. Snížením hodnoty na nejnižší si pomůžete o pět snímků za sekundu.
Shadows
Nastavení stínů a jejich kvality mění počet stínů ve hře a v mírně i jejich detailnost. Vlivu nastavení si však všimnete jen v detailech (na spodní dvojici obrázků například stíny prken. Snížením kvality se také vypnou měkké stíny a zůstanou klasické ostré stíny mírně rozostřené Edge AA. Snížením kvality si pomůžete i o 10 framů za sekundu.