Warhammer 40k:DoW II - rozbor náročnosti | Kapitola 6
Seznam kapitol
Minulý týden jsme se podívali na výkon grafických karet ve first person hororové střílečce Cryostasis. Tentokrát se zaměříme na novinku z jiného žánru, a to na nový Warhammer 40,000: Dawn of War II. Ten totiž po dlouhé době přináší do světa strategií vynikající vizuální stránku a vyspělý engine. To vše navíc v kombinaci s velmi příjemnými hardwarovými nároky, takže pro vysoké detaily rozhodně nepotřebujete dvoujádrovou grafickou kartu...
Reflections
Reflections mění jen kvalitu vody. Z té se po snížení nastavení stane nevzhledná zelená hmota, která se nijak nepohybuje a ani neodráží obraz okolí. Vliv nastavení na výkon byl v testovací scéně jen cca jeden snímek za sekundu, ale hodně pochopitelně záleží na prostředí.
Post Processing
Post Processing po zpracování celého obrazu opravuje a zostřuje hrany a zvýrazňuje hlavní rysy obrazu, který poté vypadá plastičtější a výraznější. Vliv na výkon jsem nezaznamenal.
Physics
Můžete si vybrat, zda chce mít zapnutou, nebo vypnutou fyziku. Při vypnuté fyzice o výbuchy jako takové nepřijdete, ale například z této budovy jednoduše zmizí kus střechy, zatímco se zapnutou fyzikou odlomený kus kamene spadne na zem, kde zůstane.
Terrain Detail
Co mění Terrain Detail je vcelku jasné a znatelné hned na první pohled. A protože je nějaký povrch všude, je poměrně velký i vliv tohoto nastavení na výkon. Po zvolení nízkých detailů se dočkáte cca pěti snímků za sekundu navíc.