Hlavní stránka Hardware PC sestavy Comfor PC - čtyři jádra v akci aneb kladivo na čarodějnice...
Comfor PC - čtyři jádra v akci aneb kladivo na čarodějnice...
autor: Kuchař Martin , publikováno 24.11.2006
Comfor PC - čtyři jádra v akci aneb kladivo na čarodějnice...

Není tomu tak dávno, co jsme zde testovali high-end PC od společnosti FOX, která se snažila postavit ten nejlepší stroj z běžně dostupných komponent. Jelikož ale doba pokročila a máme na trhu mnoho zajímavých novinek, vznikl prostor pro sestavení dalšího našlápnutého stroje - tentokráte se o jeho tvorbu postaral Comfor.


Do testu se nám dostal vynikající počítač, který až na pár drobností obsahoval opravdu to "nej" z výběru stolních komponent. Vynikající procesor, grafická karta i základní deska spolu s velmi rychlými pevnými disky tvoří až nezkrotný výpočetní výkon, který by si jistě přál mít doma na stole každý z čtenářů. Když k tomu přidáme relativně povedený výběr case, tak získáváme velmi podařený výsledek snažení techniků ve společnosti Comfor.

Comfor PC - čtyři jádra v akci aneb kladivo na čarodějnice...

Bohužel ale je vidět, že v Comfor se denně montuje několik stovek až tisíc počítačů, což se zcela nutně musí projevit na dílenském zpracování - menší firma, by si byla schopna s takovýmto počítačem více vyhrát, udělat opravdu kvalitní cable-management a pořádně odzkoušet možnosti v oblasti přetaktování atd. Celý stroj by se pak dostal ještě o nějakou tu příčku nahoru a v oku zákazníka by jistě velice stoupl.

Pokud tedy tuto sestavu máme shrnout, můžeme s klidným srdcem říci, že máme k dispozici opravdu jeden z nejrychlejších počítačů současnosti postavený ze stolních komponent, který ale pořád má značnou rezervu v mnoha směrech, které by jej dokázaly umístit na naprostý vrchol. Cena ani označení tohoto modelu nejsou známy a jedná se pouze o na zakázku sestrojený vrcholný model nabídky.

 

Comfor PC "GF8800GTX+Intel Quad-Core"

Klady Zápory
+ kvalitní hliníkový case- pouze průměrné zpracování
+ nejrychlejší procesor Intel současnosti- použití průměrných pamětí
+ nejrychlejší grafická karta současnosti- obyčejný chladič CPU
+ výborné pevné disky- lehce zvýšená hlučnost

 



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
24.11.2006 12:44:01   85.70.112.xxx 6088
Čarodejnice vs. čarodějnice ;-)
24.11.2006 12:50:26   81.201.54.xxx 70328
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.11.2006 06:00:56   81.201.54.xxx 36216
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.11.2006 12:55:50   83.208.50.xxx 3995
dobry den chtel bych se zeptat jestli by tato sestava sla koupit za nejakou slevu kdyz jste ji meli jako ukazku napr. jak to bylo na invexu ze vystavni modeli se tam dali koupit skoro o 50% levneji kdyby to slo napiste mi nakej kontakt kde bych to mohl zaridit dekuji
24.11.2006 19:27:05   62.245.98.xxx 4898
Ano bude brzo k prodeji za 15.000,- Kc. Rychle jednani - sleva!
24.11.2006 13:24:27   212.80.71.xxx 3740
nedávno testovaný Fox Cult X2 a a počítač a AMD Athlon 64 FX-62.........
24.11.2006 13:25:26   91.127.17.xxx 80172
na moj vkus az velmi nevyvazena zostava. na jednej strane quad core, 8800GTX, MB evga, 2xRapptor ci thermaltake Armor a na druhej strane "obycajne" komponenty ako kingston, Forton, ci chladic AC. no neviem myslim ze to nieje bohvie co taketo nevyvazene
24.11.2006 13:31:29   86.49.32.xxx 4682
nechápu co máš proti kingston, jsou to vynikající paměti i když zde měli být použitý rychlejší kingston... jinak i forton dokáže v klidu utáhnout tuhle sestavu. s tim ac máš pravdu
24.11.2006 15:54:56   82.119.239.xxx 3973
Tiez si myslim, ze Kingston su super pamate. Ja ine ani nepouzivam.
24.11.2006 13:40:08   85.70.145.xxx 5931
ne ze bych se jich chtel nejak zastavat, ty kabely jsou fakt super prasarna - i kdyz za 10 minut by se to dalo pekne predalat a upravit. Ale nechapu, co ma "vyvazena" sestava spolecnoho s tvymi citovanymi znackami. Vyvazenost se neridi dle pouzitych znacek, ale podle funkce. Osobne mam AMDX2 4800+, Asus A8N SLi DeLuxe, 2 GB RAM Kingston CL2 400MHz, AsusNV7900GTX a 2x Raptor 74GB v RAID0 jako system a jednu WD SATAII 250GB jako data. Mam to hozeny ve skrini od Eurocase - ColorIT - a honi mi to Eurocase zdroj 400W PFC.... Chladice BOX Takze nevyvazeny? Proc? Bezi mi to bez problemu, hraju hry bez pádu a mam mirny OC - CPU o 15%. Vyvazenost beru dle funkce a kvality a ne dle pouzitych znacek. BTW. nedavno jsem nekomu stavel PC s "vice"znackovymi RAM od OCZ a pro OC zlaty moje Kingstny...
24.11.2006 13:30:37   81.88.143.xxx 6131
No tak to som sa pobavil, vidiet ze na toto firma co skladala tento komp totalne zabudla. Vsetky komponenty tam su len pre plynulost grafiky (ktora sa vnima len zrakom) ale na dalsi vnimaci zmysel ako zvuk sa TOTALNE zabudlo, tak tomuto hovorim vysmech...
24.11.2006 13:31:36   81.88.143.xxx 6628
tym dalsim zmyslom som samozrejme myslel sluch, nie zvuk sry
24.11.2006 13:59:12   81.90.161.xxx 4229
Nevim jestli jsem slepej nebo neumim číst, ale chybý mi tam jedna podstatná věs, a to je cena. Docela dost by mě zajmalo kolik za ty hnusně smotany kabely :-) chtějí a myslím že nejsem sám.
24.11.2006 14:05:50   81.19.2.xxx 2827
Kdyz porovnate zakladni desku v tomhle PC, tj. EVGA nForce 680i SLI se zakladni deskou ECS PN2 SLI2+ tak dospejete k zajimavemu zaveru :-)

nejake linky jsou tady:

ECS:
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/images/Products/large/PN2_SLI2+_V1.0.jpg
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Pr oducts/ProductsDetail.aspx?CategoryID=1&TypeID=32&DetailID=702&MenuID=16&LanID=0

EVGA:
http://www.pctuning.cz/ilustrace3/kuchar/comfor_pc/comfor_pc_deska.jpg

:-) a nebo ze by nVidia velkoryse rozdavala referencni designy a layouty? :-)) neverim

gl
24.11.2006 14:12:03   193.179.203.xxx 3630
hmm tak to je fakt zajimave - kazdopadne se staci podivat primo na web evga - www.evga.com a zjistite, ze tutot desku opravdu maji... jeji vlastnosti jsou opravdu brutalni - takhle naslapanou a stabilni desku jsem dlouho nevidel
24.11.2006 14:26:01   81.19.2.xxx 3429
...ja nerikam, ze ECS dela sptane desky (v posledni dobe) ja jen rikam, ze ta EVGA deska ma identickej LAYOUT jako deska od ECS :-) coz je prinejmensim zajimave. Koukal sem na ABIT se stejnym chipsetem a layout ma jinej, tak ze o nejakejch referencnich layoutech nemuze byt slov. EVGA si proste jen usnadnila praci, koupila desky od ECS a ted vydelava na svoji znacce, to je holt business :-) doufam, ze tam maji aspon vlastni BIOS :-))

gl
24.11.2006 14:41:26   81.19.2.xxx 2926
Tak je to skutecne referencni design, stejnou bude mit i Biostar :-) nekde sem vystrachal nVidia confidential obrazek ... je videt, ze nVidia chce asi hodne prodavat:

http://hard.newhua.com/InfoImg/2006/11/20061109142929_85775.jpg

gl
24.11.2006 15:11:28   82.99.141.xxx 3228
nvidia má hlavně po krk levných šmudlalů, co na svých AMD deskách kazí pověst jejich čipsetů (spíš by se dalo říct ještě víc kazí )

Tak teď, zřejmě s dobrými zkušenostmi z grafik, skutečně tlačí referenční design.
26.11.2006 16:22:44   80.188.88.xxx 3227
Všechny desky s nForce 680i SLI vyrábí ECS, později se přidá Biostar, ostatní výrobci (eVGA) na ní lepěj svoje loga.
24.11.2006 14:17:11   195.47.62.xxx 3128
No takže ja cennu vidim asi takhle poskladal sem ty komponenty a cenna me vysla i z DPH na nejakejch 90 000 nevim jak budu blizko k pravde
24.11.2006 14:29:37   82.99.141.xxx 4134
Celý tento výčet je ale samozřejmě potřeba umístit do nějakého case. Tuto roli obstála skříň značky Thermaltake model Armor, který je celý proveden z hliníku což je jistě materiál dostatečně ušlechtilý pro kombinaci s takto výkonnými komponenty.

Nevim, TT armor celý z hliníku jsem na stránkách výrobce nenašel. Že by speciální zakázka pro Comfor?
24.11.2006 17:09:29   217.196.213.xxx 3431
Jaký význam má srovnávat PC osazené grafikou o generaci starší s PC s nejnovější a nejrychlejší nVidiou 8800GTX ? To je snad jasné, že ta grafika udělá sama o sobě 50% grafického výkonu navíc.
24.11.2006 17:26:23   80.78.146.xxx 3230
takova nabusena sestava...a ta kabelaz, to je teda udelany...prominte mi ten vyraz ale jak od sv*ni...nevim,ale za ty prachy bych cekal jiny pristup
24.11.2006 17:31:50   213.168.181.xxx 3530
Ten vykon je fakt neuprosnej,ale ta kabeláž je fakt humus,sem si taky stavěl PC a kabelaž jsem strcil za bočnici,tak nevim co tam ´dáli,asi meli halušky ci co.
24.11.2006 18:16:01   88.101.171.xxx 3435
Na nepřetaktovaný PC s Conroe jsou zvoleny zbytečně dobré paměti, které procesor opravdu nevyužije. Skoro stejný výsledek se dá dosáhnout s nízkolatenčními moduly na mnohem nižších frekvencích.

Fortron BluePower není jeden z nejlepších zdrojů. Mrkněte na matbe.com nebo 80plus.org. Doporučuji vyměnit za nové Antecy, Seasonicy atd. (je z čeho vybírat) - samozřejmě s odpojitelnými kabely!

zvukovku tam hoďte Xtreme Gamer, ať se trošku zvednou fps ;)

chladič grafiky je ok (není hlučný), disku chybí odhlučnění aspoň Nexusama, CPU chladič pro dobré chlazení čipsetu musí foukat pod sebe - tj TT Big Typhoon, TR SI-120 a podobné

otázkou je nakolik se vyplatí mít dva raptory s takto malou kapacitu když jen o něco málo horší výsledky lze dosáhnout s vysokokapacitními disky s kolmým zápisem

Armor dobře vypadá na fotkách na PCT, ale není to nijak zázračná skříň - radím dražší liánu ;)
25.11.2006 09:33:02   83.240.11.xxx 3630
A taky tomu chybá pořádnej monitor, nejlíp Athens (200' s rozlišením 19200x2400), že?

Vždycky se dá najít něco, co tomu chybí, věřím, že firma Comfor není sdružení amatérů, aby nevěděli, co tam dát nebo ne.
25.11.2006 13:47:29   88.101.171.xxx 3229
no myslím si, že o periferiích nebyla řeč (tj stojí stranou)

Taky si myslím, že v Comforu nejsou amatéři. Ale horko těžko si člověk udrží přehled, když spoustu věcí nemá čas sledovat.

Větším firmám se možná i vyplatilo zaměstnat někoho, kdo by dělal čistě návrhy počítačů a tím šetřil firmě náklady na reklamace. Ubylo by také nespokojených zákazníků. Návrhem myslím i softwarové vybavení (stěží pro každý počítač stejné) a "menší management" pracovníků, kteří montáž provádí (co se týče kabelů, osazování správných pozic, větrání, instalace softwaru) atd.
24.11.2006 19:06:29   85.216.223.xxx 3329
Nechcem len hodnitit clanok, ale mate tam take MALICKE chybicky :

Zadna strana neobsahuje 2 pozicicie pre 2 120 mm vetraky, ale 1 x 120mm a 1x92 mm.

Celhlinikova verzia skrinky je STRIEBORNA (nie cierna) a vazi o nejakych 8 kil menej.

Ja osobne mam TT KANDALF co je podobna ARMORU az na to, ze ma Kandalf pridane " zrkadielko so svietlielkom" vpredu :-)


Keby vyrobca trosku pouvazoval, mohol dosiahnut s vybratim komponentov trosku vyssi vykon za minimum penazi...RAM napr. nejake CORSAIRY, zdroj mohol byt tiez iny, teraz je na tu zostavu tak akurat, nejaky odhlucovaci kit na HDD (zastavil by tak aspon vibracie) a chladic na CPU ani nehovorim...ten AC musi ist pomaly stale na plne obratky, stacilo pridat 1000 KC a mal by perfektnu NOCTUu alebo nejakeho SCYTHa.
24.11.2006 21:45:26   217.77.165.xxx 3538
Cemu se divite, vsechny desky (eVGA, BFG, XFX, ECS ...) jsou uplne identicke. Vyrabi je primo Nvidia a prodava je dalsim producentum, sam ji mam doma logo Nvidia je prelepena EVGA a je to ...teste se na recenzi, bude brzo ...
25.11.2006 01:51:05   212.67.84.xxx 7394
Dobry den, dovolte mi prosim rici nekolik opravdu uprimnych vet. S prominutim, toto je opravdu humus! Nemuzu se na to divat! Pracuji jako prodejce IT, a pokud posilam svuj pocitac do jakekoli redakce pro vytvoreni recenze, ci nejakeho testu, tak prece musim svuj stroj mit pripraveny tak, ze na nej budu nalezite pysny. A ne do nej nacpat ty nejvice hi-tech (CPU+GK+MB) komponenty co jsou na trhu, a tahat si tricko jak mam dobry pc! To nestaci! Mimo to, vyber spatneho zdroje, cpu chladice a pomalych pameti jen potvrzuje jake amatery Comfor zamestnava. Takto spackany pocitac, bych dokazal na zemi sveho obyvaku slozit asi v 8smi letech a jeste bych se za to stydel... Opravdu nechapu pany z Comforu, co tohle ma znamenat. Cable-managment (da-li se tomu zde tak rici) je tak otresny, ze opravdu premyslim nad tim jestli nejaky technik z teto montaze, nekdy videl jak takove "poradne" pc ma vypadat. Nechci delat reklamu, ale Comfor by jsi mel zaplatit kurz u FOXaku "jak stavet PC" ! U nich, to je teprve cable-managment! A je stejne kvalitne provedeny u pc za 10tis, i za 90tis! A slova pana redaktora viz. "Comfor se denně montuje několik stovek až tisíc počítačů" jsou naprosto zcestne... To mela byt jako omluva za naprosto tragickou montaz? Nebo ze by neco, aby to nevypadalo tak hrozne? Nene, ja jsem zakaznik a chci aby moje masina byla kvalitne sestavena i uvnitr skrine, a ne ze co je za bocnici se nepocita... a je mi uplne jedno kolik pc ta firma dela! Ja preci platim za to, aby me firma dodala kvalitni pc, a ne tento HNUS! Jinak jsem si jist, ze Comfor denně NEMONTUJE několik stovek až tisíc počítačů... je to naprosty blabol.. A pane redaktore... pokud rikate v zaporech pouze "PRUMERNE zpracovani"... tak by jste se nad sebou mel zamyslet!

tot muj nazor na Comfor PC!
25.11.2006 08:38:37   85.193.10.xxx 3331
hezky stroj, to rozhodne jo!

jen skoda ze sem se nemohl podivat dovnitr.

Not Found
The requested URL /ilustrace3/kuchar/comfor_pc/comfor_pc_ïnside_big.jpg was not found on this server.
PS: jo a v opere vam nejen ze nefunguje to pitome menu. ale navic nejde pridat novy komentar - neodeslete to, neni videt spodek okynka.
25.11.2006 09:26:43   83.208.35.xxx 3431
Pane redakrora,

jestli toto mela byt recence na to vase kladivo na carodejnice, pote by bylo mozna lepsi prestat s Vasim psanim. Cele mi to pripadalo spise jako blize nespecifikovatelna reklama na jednotlive hi-tech soucastky, ktere ani zdaleka nemusi znamenat to nejlepsi. Moza by tez bylo pro kvalitnejsi recenzi ukazat par srovnani v nejakem benchmarku, popripade srovnani pri praci s programy, mozna take jak se Vam chytali hry. Nic naplat. Jo a kazdopadne se tez vratim k reakci Kamila Belika. To co nabizi FOX je co se tyce zpracovani vnitrnosti PC a jejich usporadani opravdu parada.
25.11.2006 09:30:41   195.47.1.xxx 3429
http://www.pctuning.cz/ilustrace3/kuchar/comfor_pc/comfor_pc_ïnside_big.jpg
ten odkaz na zvetseni obrazku nefunguje ale jinak pekna sestavicka az na ty pamety chladic a skrin ta je hnusna nevite nekdo cenu nejak sem si nevsim
25.11.2006 09:47:13   147.32.105.xxx 3931
nejak mi unika smysl tohoto clanku :-(
nejaka firma vezme ty nejdrazsi komponenty a splaca z toho komp, hm a co jako?

a uvadet do plusu, ze to sou fakt ty nej komponenty je uz trochu extrem
25.11.2006 10:32:07   195.113.135.xxx 3742
Pomineme-li zde recene (spravne), ze je to neuveritelne hnusnej bastl, ktery firme Comfor nedela reklamu, ale naprostou ostudu, nedela "recenze" cest ani strankam PC Tuningu.
Tuhle sestavu evidentne nenavrhoval Comfor, ale nekdo si ji u nej objednal s presnou specifikaci, co tam chce mit bez ohledu na smysl ci nesmyslnost volby komponent a pak mu v jeho rozletu evidentne dosly penize...
TGakze jenom 2GB RAM pro ctyrjadrovy procesor, takze jenom neznackovy napajeci zdroj, takze jenom mainstreamovy chladic CPU, na poradnou zvukovou kartu uz taky nezbylo, co se tyka diskove kapacity, tak je taky na dnesni pomery smesna. Za cenu dvou 150GB Raptoru je 750GB disk s kolmym zapisem, ktery nehlede na "jen" 7200 otacek je ve vsech aspektech vykonnejsi reseni, nez ono zvolene....
Pretakt Core procesoru z 2,66GHz na 3GHz je smesnost, kterou se "recenzent" nemusel ani zdrzovat, je to pretaktovani o 10%. To se skutecne zasadne na dosahovanych vykonech nemuze projevit Core procesory se bezne pretaktovavaji o 33 az 50 procent, pri takovych pretaktech uz je rozdil zatracene poznat....atd.
Volba pameti....zde si dovolim nesouhlasit. Core architektura v soucasne dobe nema integrovany radic pameti v procesoru, takze Everest Mark je ciste teoreticke cislo, ktere se na vykonu sestavy s temito procesory prakticky neprojevuje. Podstatne vice se projevuje velikost instalovane pameti a hlavne vysledny dosazitelny takt procesoru. Takze i kdyby tam byly 667 pameti (s nizsimi latencemi), tak vysledne aplikacni benchmarky budou na chlup stejne.
25.11.2006 12:03:42   83.208.35.xxx 3541
Rad bych jen podotkl neco k pametem. S latencemi mate pravdu, ale nejde jen o velikost instalovane pameti ale taktez i o jeji frekvenci. Tyto dva udaje pro procesory intel bez vyjimek tvori dva nejdulezitejsi udaje. To je zpusobeno tim ze intel sve procesory popohani co so vykonu tyce hlavne pomoci zvysovani frekvenci. Tento hrozny prefetch ma tedy za nasledek vami zminovany maly ohled na latence pameti a daleko vetsi ohled na jejich frekvenci.
25.11.2006 13:55:33   88.101.171.xxx 3329
mrkněte se na můj příspěvek a zjistíte, že jsem jim doporučil vlastně to samé

jednu drobnost: baracuda s kolmým zápisem nebude rychlejsí, ale o chlup pomalejší

mates: to platilo do příchodu C2D, bez zvednutého FSB na procesoru budou mít skoro "na chlup" stejné výsledky paměti 533 i 900 MHz (viz testy na xbitu a thg) - pokud používá čtyřjádro vyšší fsb (tuším že ano, ale nechce se mi to zjišťovat - ať žije lenost ), tak by se nejvíc vyplatily moduly s frekvencí 667 MHz jak podotknul pan Prskavec
25.11.2006 18:09:23   83.208.35.xxx 3337
Michal Mitrega:

At tak jako tak, myslim ze pro to aby intel se svymi procesory opravdu vyrostl, mel by prevzit reseni viz AMD. Konkretne neco na zpusob integrovani radice pameti primo do jadra, tedy zruseni FSB. Tedy to je alespon muj nazor. I kdyz zvyseni vykonu je pote znovu otazka ? :I
26.11.2006 01:40:13   88.102.194.xxx 3330
tak ty si doopravdy genius bez si radsi precist dalsi clanek na super.cz a pust si nejakou kůl 3D FPS...
intel ze svymi prcesory rust nemusi ale ty bys mel vyrust z te hlouposti

btw ten raptor ma hlavne a predevsim mnohem nizsi access time. to ze nema extremni prenosouvou rychlost jako 2 disky s kolmym zapisem v raidu 0 je celkem jedno ale tam jde o ten seek
26.11.2006 01:51:36   88.102.194.xxx 3329
jen pro doplneni:
raptor 36GB:
Average read: 75,3 MB/s
Random access: 7,9ms
RAID 0 - 2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB:
Average read: 129,4 MB/s
Random access: 13,1ms

a k cemu vam je, ze muzete kopirovat film 130MB/s kdyz vam nic nezvladne zapis rychlejsi nez co ja vim 50MB/s...
kdezto ten seek je sakra poznat.

na druhou stranu tam ten druhy raptor nema co delat, mel tam byt jeden raptor a druhy veelky disk...
26.11.2006 08:32:18   85.193.10.xxx 3228
jakile je k dispozici vykonne a sikovne cpu, rozumna deska a vykonne pameti (tady je sestava trosku slabsi -IMHO) tak jsou treba dva disky. bud je rozdelujete logicky (OS|data apod.) nebo rovnou do RAIDu (strip).

nejuzsim mistem totiz bude posilani dat z disku.

PS: raptory zatim nejsou prekonany v rychlosti (v ramci IDE!). otacky nejdou prozatim nahratit zadnou technologii.

otazkou je jestli dva disky s kolmym zapisem neposkytnou to co ten stroj potrebuje + navic hodne ulozneho prostoru.
26.11.2006 10:34:42   88.102.194.xxx 3229
tak tam uz pak zalezi na tom, jak kdo PC vyuziva. nekomu se muzou vic hodit dva raptory, nekdo by zase lepe vyuzil velke disky...
ja osobne zastavam raptor na system a druhy velky disk na data - tak to je podle me nejpouzitelnejsi
26.11.2006 18:39:47   89.102.158.xxx 3030
NJ, tak se zeptej lidi co si do normalnich PC koupili raptory, uslysis:
1) kraval jak stare MFM disky
2) rychlost vyssi jen zanedbatelne (tj. widle se ti rychleji opravdu nespusti)
3) plac utrhanych vlasu po 1 tydnu provozu raptora a zjisteni ze investice nemela zadny efekt
26.11.2006 19:28:32   84.42.251.xxx 3129
majitele jsem se uz ptal...

spokojenost je vysoká a ani s hlučností to není tak ostré jak jsem čekal. točící se plotny jsou oněco hlučnější než u Maxtoru, ale zas nemají takový syčivý nádech, seek je samozřejmě také hlučnější.... ale opravdu mě to mile překvapilo...
systém na něm je a můžu potvrdit dosti citelné zrychlení, opravdu těch tří tisíc nelituju


nechci tu zachazet do flame a offtopicu, ten clanek byl o necem jinem. sam raptora nemam. docela o nem uvazuju tak uvidim jestli doopravdy bude stat za to
27.11.2006 09:04:15   62.168.102.xxx 3229
tak o tom neuvazuj a raptora si urcite kup. na raptora obvykle nadavaju len lamky co ho nevideli inac ako na obrazku. rozdiel vo vykone je zjavny. uplne idealne je ako tu uz bolo spomenute: raptor na system, hry a podobne a druhy vacsi na data pri ktorych ide o velkost a nie o rychlost pristupu k nim. typicky, ehm, nazvime to multimedia ;)
27.11.2006 09:58:24   147.229.201.xxx 3329
raptor je dobry, ale 2*raptor v raidu moc smysl nema - seek zustane porad stejny...
26.11.2006 08:17:27   147.229.201.xxx 3329
muzete pls napsat presny typ case? myslim ze oznaceni tt armor je trosku nedostacujici, dival jsem se na www tt armoru je celkem dost typu, diky.

btw - nejak se mi zda ze testovane sestavy jsou horsi a horsi - vykonove jsou sice vysoko ale vhodnost komponentu je docela mimo (ne vsech, ale dost velke casti), naskladat nejdrazsi veci do case umi kde kdo, ale vybrat je tak aby byl nejlepsi pomer cena/vykon/kvalita/hluk/atd uz je zda se tezsi orisek....
26.11.2006 11:05:04   147.229.201.xxx 3329
jo a jeste jedna vec : muzete napsat jaka graf. karta byla na tom pocitaci a64 fx62? diky (a sry jestli jsem to prehledl)
26.11.2006 17:57:10   147.229.201.xxx 3330
tak jsem trosku hledal a mel by to byt tenhle case : Thermaltake Armor VA8000BWS - Bigtower
bohuzel to neni celohlinikova verze ale 16ti KG SECC mrcha :-) takze dalsi minus...pritom rozdil ceny je asi 700kc
26.11.2006 08:50:01   85.193.10.xxx 3430
http://www.pctuning.cz/ilustrace3/kuchar/comfor_pc/comfor_pc_%C3%AFnside_big.jpg

to fak nejste schopni to vopravit nebo co?
27.11.2006 14:17:27   85.132.153.xxx 3341
No myslím že obyčejný chladič vypadá jinak. Toto je výborný chladič. Na co tam davat něco dražšího když to má úplně stejné chladící účinky.
30.11.2006 10:43:05   85.70.119.xxx 3227
Nehci vám brát iluze,ale v tom casu jsou 4 ventylátory a ne 2, takže ty dva zbývající prostě znárodnil ten "prasák", co tam tak narval tu kabeláž. Mám ten case doma a věřte,že když narvete celkem 8 tis. jenom za bednu se zdrojem, tak si vyhrajete i s kabeláží. To je taky důvod, proč si stavim PC sám a nenechávám to na firmě. Potom to tak dopadá........
30.11.2006 22:49:19   212.67.84.xxx 3249
Naprostou s Vami souhlasim. Tzv. udelej si doma sam... a zaplat za to Comforu! Jen si myslim ze v CR je i firma ( buhuzel pouze JEDNA!) ktera to dokaze udelat minimalne stejne dobre jako Vy, ne-li lepe.. a prave od takove firmy mam ja svoji masinu. A ja jsem na ni nalezite pysny, protoze pokud by se dala do teto recenze, tak by ten Comfor NAPROSTO zadupala do zeme! Mozna ne po vykonove strance, ale po strance originality, zpracovani a fantastickeho vzhledu urcite. A pak by si server PC Tuning OPRAVDU zaslouzil svoje jmeno. Ne ze bych mel neco proti PCT, sleduji PCT uz tak 3roky, pravidelne kazdy den... ale pan redaktor Martin Kuchar byl bud "zaujaty", nebo z meho pohledu amater. A ja osobne v tom vidim chybu i PCT...
3.12.2006 22:33:45   213.195.224.xxx 2929
Koukám, jak každý závidí a slintá nad touto úžasnou mašinou. Tenhle stroj sice nebudí extra design ale, výkonostně stojí určitě za to. To,že nejsou použity nejlepší paměti, to není zas taková tragedie i když výkon mašiny značně brzdí těch 5 CL jinak 2 GB to z části doženou. Pokavaď by se dodržely nej komponenty tak mašina by vyšla přinejmenším na 100.000,- KČ Což asi ne každý najde ve své peněžence. Zdárek
26.10.2007 08:16:43   193.179.44.xxx 1612
chtel bych se zeptat jestli to ma cenu kupovat ? chci si poridit toto:
RAM: A-Data Vitesta EE 2048MB (kit 2x1GB) 800+ MHz 2x tagze 4GB,
ZAKLADNI DESKA: Gigabyte P35-DS3
PROCESOR: Intel Core 2 Q6600 BOX
GRAFIKA: Leadtek WinFast PX8800GTS 320MB DDR3
DISK: Seagate Barracuda 7200.10 3.5" 320GB ST3320620AS
ZDROJ: 500W Fortron FX500-A
plus mechanika,a ctecka a case to cele za 29 033,- tag co vy na to?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

393 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 175.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.