Goldmax Monster 1.0 — nejvyšší výkon ve 12" kabátku | Kapitola 4
Seznam kapitol
Často cestujete a přesto byste rádi hráli i hry? Malých notebooků vhodných pro hraní her je na trhu opravdu málo. Jedním z nich je Goldmax Monster, který se současně pyšní titulem nejvýkonnějšího malého notebooku na trhu. Jak se hraje na tomto dvoukilovém prckovi s nVidia GeForce GT 650M jsme zjišťovali v 15 moderních hrách.
Specifikace notebooku
Testované hry
Alan Wake — Hru testuji hraním začátku první mise, kdy jde hlavní hrdina od auta k majáku. Nastavení detailů bylo nízké, vyhlazování hran zapnuto v menu hry
ArmA Operation Arrowhead — Náročné druhé pokračování Army s datadiskem Operation Arrowhead jsem hrál na střední detaily včetně dvojnásobného vyhlazování hran. Framerate jsem měřil v zabudovaném benchmarku.
Batman: Arkham City — Výkon Batmanu jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku. Nastavení detailů bylo nejvyšší možné v režimu DirectX 11. Vypnuté byly jen dodatečné efekty GPU akcelerované fyziky PhysX.
Battlefield 3 — Testoval jsem vlastním hraním druhé mise kampaně, kdy společně s dalšími vojáky bojujete ve městě na blízkém východě. Konkrétně jsem k testování zvolil lokaci, kdy máte za úkol zabít dva teroristy s RPG, kteří se ukrývají na balkóně domu před vámi. Scéna tak byla velmi náročná na výkon s množstvím střelby i výbuchů.
Call of Duty: Modern Warfare 3 — Měřil jsem první úsek mise, kdy se dostanete z havarovaného Humvee a musíte se prostřílet směrem k hlavní silnici. Framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.
Crysis — Crysis testuji vlastním hraním, kdy projíždím část džungle jeepem a fps měřím programem Fraps. Nastavení grafiky je very high, AA zapínám ve hře.
Crysis 2 — Měření probíhalo v první části hry, kde jsem si vybral jednu z náročnějších lokací ve válkou zničeném New Yorku, konkrétně přestřelku v parku. Začal jsem na střeše jedné z okolních budov, skočil do parku, který jsem prošel a postřílel čtyři protivníky. Celá testovací sekvence měla okolo minuty a půl, framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.
DiRT 3 — Výkon v závodní hře DiRT 3 měřím pomocí vestavěného benchmarku, kdy počítačem řízené auto jede jeden rallycross závodu na zasněženém okruhu. Nastavení grafiky je nejvyšší možné v DirectX 11 režimu, vyhlazování hran zapínám v nastavení hry.
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City — Nejnovější díl Grand Theft Auto jsem testoval pomocí zabudovaného benchmarku na scéně s vrtulníkem v centru města. Detaily byly nastavené na střední.
Just Cause 2 — Testuji jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku na scéně Concrete Jungle. Nastavení hry je maximální bez nVidia CUDA efektů, vyhlazování zapínám ve hře.
Mafia 2 — Českou hru jsem zkoušel na vestavěném benchmarku při nejvyšších detailech s vypnutými dodatečnými efekty fyziky. AA nastaveno ve hře.
Metro 2033 — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 11 s nastavením kvality High bez i se zapnutým vyhlazováním hran.
Serious Sam 3 — Výkon jsem měřil hraním části první mise kampaně. Nastavení detailů bylo Ultra, framerate měřen pomocí programu FRAPS.
The Elder Scrolls V: Skryrim — K měření výkonu jsem si vybral jednu z horských lokací na počátku hry, kdy se svým partnerem utečete ze zajetí a probojujete se skrz kobky na svobodu. V horách jsem s ním poté šel cca dvouminutový úsek a framerate měřil programem Fraps. Nastavení detailů bylo maximální možné, vyhlazování zapnuto ve hře.