Hlavní stránka Hardware Multimedia, zvuk, TV Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 
Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 
autor: Miroslav Ježek , publikováno 6.12.2017
Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 

Před měsícem firma Adata přiživila herní odvětví svým prvním pokusem o kvalitní poslyšenou. Dosud sice obdělávala hlavně pole, kde rostly paměti, ale to nebrání zkusit i něco nového. A jelikož nadšení nechybí, máme tu velký herní headset s vlastním zesilovačem a zároveň menšího špuntového bratříčka na cesty.


Rozhřešení

Set EMIX H30 + SOLOX F30 je koncipován jako ultimátní řešení se vším všudy. Sluchátka samotná nabízí slušný poslech a díky spoustě nastavení si zvuk upraví každý přesně pro své ucho. Ďábelské reproduktory, které jsou ve sluchátkách zaklety, toho zvládnou opravdu hodně. Zesilovač je kvalitně zpracovaný a ovládání po ruce se hodí. Chytrý tah je použití stojanu, kde zaparkují jak sluchátka, tak zesilovač.

Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 

Pohodlí je horší kvůli velké hmotnosti sluchátek, menší hlavy budou nekompromisně táhnuty k zemi. Také mušle napevno nejsou zrovna komfortní a mohly být větší a lépe tvarované, oválně například. Mikrofon svou funkci plní dobře, ale bez pop filtru a pěnové ochrany má tendenci sbírat parazitní zvuky a funění. To se ale naštěstí dá opět řešit softwarově.

Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 

Ke špuntům EMIX I30 pak nemám žádné větší výhrady. Mají výkonné měniče, dobrý, razantní zvuk a příslušenství, které nehodíte do koše, ale které se opravdu může hodit na cestách.

Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 

V uchu si hoví celkem pohodlně a neměl jsem pocit z toho, že je už musím vytrhnout. Náhradní gumové nástavce uspokojí i ty, kdož mají zvukovod jako průlez v ponorce nebo v opačném případě jako ouško jehly. Což je trochu přehnané, ale se třemi velikostmi by si měl vystačit každý. Mikrofon taktéž slouží bez zaváhání a hlas nezní, jako kdyby telefonoval troll.

Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 

Z verdiktu je jasné, že na první pokus to vůbec není špatné. Pokud borci z XPG doladí detaily jako šum nebo komfort, je set EMIX H30 solidní poslechové řešení. Špunty I30 pak hodnotím jednoznačně kladně. Ale ta cena u obou setů je přestřelená.



Tagy: adata  xpg  emix  i30  h30  sluchátka  headset  herní  gaming  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
6.12.2017 13:53:28   194.228.220.xxx 350
Recenze je vcelku vtipně napsaná, ale jinak...

Prostě bomba, herní sluchátka se zesilovačem, který šumí, přebasovaný je to jak vychlastaná ku... coura, a ve hře to pořádně neumí prostorový zvuk? A to vše jen za 4990,-- ? No nekup to.

Počítejte se mnou. ASUS DX/DG....cca 1500,-- ,sluchny od Audiotechniky, či jiná kvalitní značka uzavřená cca za 2000,-- a stolní mikrofon do 150,--. Takže celkem 3650,-- a máš perfektní zvuk co reprodukce muziky se týče, úžasný poziční zvuk ve hrách. A když máš na MB kvalitní čip, můžeš vynechat koupi zvukové karty....
6.12.2017 18:33:04   178.17.174.xxx 06
Když už vyhazovat peníze oknem, tak pořádně, za Cryptocats!
7.12.2017 10:01:25   173.254.216.xxx 20
Hell Kitty vážně chybí jenom mi? Tragédi do počítačových her!
7.12.2017 11:35:27   37.221.252.xxx 10
Když tu masíroval pravidelně tak jsem ho měl plný zuby, ale občas by sem teď zaskočit mohl.
7.12.2017 07:32:21   78.108.102.xxx 10
Případně tu máme pro spořivé první verzi HyperX Cloudu, toho času za příjemných 1500...
Když nic jiného jsou extrémně pohodlné na to mít je celý den na hlavě v kanclu.

XPG za 5000, to je řádné psycho
7.12.2017 09:04:21   89.24.126.xxx 20
uplny suhlas - tiez som podobne rozmyslal => ASUS Xonar ST + Sennheisers HD598
7.12.2017 13:36:13   194.213.41.xxx 01
Prosím tě, kterej zvuk. chip na MB se dá považovat za kvalitní ? Chtěl bych se mrknout co mám já... dík moc
7.12.2017 13:36:53   194.213.41.xxx 01
tenhle to asi nebude co ...

Realtek® ALC892 8-Channel High Definition Audio
6.12.2017 19:00:48   89.102.236.xxx 230
Kupte si nějaky Beyerdynamic nebo Audio Technica pokud chcete opravdu kvalitní sluchátka k PC. Tyhle pouťový jebky mě rozesmívají každý den v práci. To si může koupit jen úplnej debil.
6.12.2017 21:09:07   89.176.74.xxx 47
Souhlas, má to ale háček, koupíš kvalitní sluchátka a dostaneš se do začarovanýho kruhu - když totiž koupíš opravdu kvalitu, další krok je shánění slušnýho zesilovače, zároveň přestaneš poslouchat MP3 a podobné ztrátové formáty, sháníš FLACy nebo hudbu s vyšším rozlišením, pak se začneš poohlížet po kvalitním DAC převodníku... Zjistíš že spodní hranice pro kvalitní poslech na sluchátka začíná kolem dejme tomu 30-40tis. Ale stojí to za to, fakt že jo.
7.12.2017 06:55:39   37.221.252.xxx 10
To je ale tvoje volba. Dost zásadní rozdíl poznáš jen s lepšíma sluchátkama a nějakou USB zvukovkou která do sebe nenasává rušení z PC. No, a když si pustíš něco kvalitnějšího, tak dokonce slyšíš všechny hudební nástroje který tvůrci použili i když hrajou jeden přes druhý, což je disciplína kde horší sluchátka naprosto selhávají.
7.12.2017 09:14:41   89.24.109.xxx 30
No, vždyť je to přesně to, o čem jsem psal výše. USB zvukovka (což v podstatě právě DAC převodník je), kvalitní zesilovač nebo přímo sluchátkový zesilovač... Člověk se nestačí divit, jaký perly vycházely ze studií např. v 70tých letech. Dnes je většina nahrávek zmršena "loudness war", dynamika je v háji. To pak člověka směruje spíš k akustickým nahrávkám nebo různým remixům alb, které se snaží remasteringem zvýšit dynamiku nahrávek. CD formát 44.1/16 je přitom minimální kvalita, kterou je člověk ochotný pouštět. Pak jsou tu vinyl RIPy, které jsou ve spoustě případů překvapivě dobře konvertované do vyššího rozlišení. Mínusářům neberu jejich MP3, to v žádném případě, jen si uvědomte, o čem se tu vlastně píše. Zjednodušeno na maximum - čím víc do zvukového řetězce investuješ, tím více si pak vybíráš kvalitu, kterou si nakonec do uší pustíš.
7.12.2017 09:23:15   37.221.252.xxx 00
Já to přepisoval a některý texty jsem z toho vypustil. Například že takový DAC/USB zvukovka stojí v pohodě i pod 1000Kč a jde jen o to aby nechytala ruchy a měla ideálně plochý ekvalizér. Eqvalizerú v sw podobě je mraky a určitě si hifista vybere nějaký, který mu vyhovuje a má solidní kvalitu.
7.12.2017 13:39:23   89.24.109.xxx 11
Nezlob se, ale pokud koupíš sluchátka za 20k a víc, nebudeš používat převodník za tisícovku Ke sluchátkům, co jsou recenzovaná v článku je externí převodník zbytečný. A pravověrní hifisté equalizery zásadně nepoužívají...
7.12.2017 10:06:56   173.254.216.xxx 01
Loudness War svádí lidi k unáhleným závěrům. Celé je to o žánru, při masteringu některých žánrů (typicky tvrdší rock, metal) prostě musíš sáhnout po výraznější kompresi, což ubírá na dynamice - je to průvodní vlastnost věci. Když chceš dynamiku, pusť si folk, nebo jazz.
7.12.2017 13:41:30   89.24.109.xxx 00
Doporučuju přečíst a zamyslet se

https://cs.wikipedia.org/wiki/Loudness_war
7.12.2017 15:01:02   178.17.170.xxx 02
Jak říkám, příliš se ta problematika zjednodušuje - je to mnohem komplexnější problém. Potvrzuj dále. Zkus si něco přečíst o problematice komprese a limitace při nahrávání, žel to asi nebudou čtyři dostavce.
7.12.2017 15:56:29   178.209.42.xxx 01
Mimochodem označit kvalitu CD, co by posluchač, za minimální, v kontextu tvých dalších řádků víceméně svědčí spíše o pozérství. Vyšší rozsahy mají praktický smysl u nahrávání (masteringu) pro editaci.
8.12.2017 13:04:24   89.176.74.xxx 00
7.12.2017 08:34:10   62.180.24.xxx 50
Nemůžu si tu poznámku odpustit. Dejme tomu, že si do kvalitní audio sluchátkové techniky zahučel za 20k (sluchátka, DAC, předzesilovač a zesilovač) A chceš si fakt užívat kvalitní muziku. Takže klasika CD/FLAC 16/44 další slyšitelnej rozdíl dejme tomu začíná až na DVD-A 24/192. No a sehnat něco v 24/192 je problém. Výběr je tak omezenej, že by musel bejt zázrak aby si v tom našel svoje oblíbené kapely. Takže se budeš soustředit na klasickou CD kvalitu. Díky tomu, že mam docela širokej záběr v žánrech a kapelach, tak jsem zjistil, že toho je spousta nahraná blbě už ve studiu. Prostě někdo na něčem šetřil a pak to může znít úplně stejně jako nějaká 320 Mp3. Prostě nepoznáš rozdíl. Viz spousta českých kapel a i zahraničních bohužel. Ale třeba zahraniční Jazz je většinou hodně dobrej a tam se třeba dá těžko natrefit na nějakej šatně nahranej song. Zkus si pustit cokoliv od Billy Talent, Korn, Vypsaná fixa typickej příklad, kde nejde poznat MP3 od CD. A pak si třeba pusť Adele, Michael Jackson, Wohnout a tam jde docela snadno najít ten rozdíl ve kvalitě.

Takže to fakt neni úplně jednoznačný co za kolik a jestli si tim vůbec nějak pomůžeš.
7.12.2017 09:18:34   89.24.109.xxx 11
Nikde přece nepíšu, že klasické CD nebrat... Je to ale minimum. 20k, zlatý voči Ale co, nekouřím, nepiju, na ježdění mi stačí obyč wagen, tak to cpu do muziky. Jo, a ještě do focení
7.12.2017 09:25:11   89.24.109.xxx 10
Jo, ještě k té kvalitě studiových nahrávek, jak píšeš. S MP3 bych to sice nesrovnával, ale naprosto souhlasím. Většina nestojí za nic. A právě nejzajímavější je probírat se zpětně tím, co v minulosti vzniklo a porovnávat s dnešní masovou produkcí. Někdy se jeden nestačí divit, jak špatnou studiovou nahrávku nahrávací společnosti pustí ven. A to jak kdysi, tak i dnes.
7.12.2017 16:06:30   78.102.66.xxx 30
Doporučuji dokument Sound City. Samozřejmě na blu-ray. Kvalitní studio je opravdu neskutečný rozdíl. Ale co. Někdo pije víno za 80,- Kč, jiný zase může kinorip, hlavně že film uvidí první, někdo poslouchá 192 kbps mp3. Ty zase jezdíš v obyč autě. Já jsem úplně v prdeli. Buď chci kvalitu, nebo mi to nesmí do baráku. Raději si na to kvalitní našetřím a budu mít takových věcí jen pár, než abych měl věcí hodně průměrné kvality. A pokud jde kolem teenager a poslouchá hudbu z reproduktoru jeho laciného mobilu, je mi fyzicky špatně. Občas bych byl rád, kdybych takový nebyl. To bych strašně ušetřil... Ale každý je nějaký a byla by nuda, kdybychom byli všichni stejní
7.12.2017 16:40:46   51.15.43.xxx 01
Pozor! To není jen o studiu! Hlavní je kumšt muzikantů! Většinou teprve tam, kde je na úbytě, nastupují masivnější postprodukční úpravy!!!
7.12.2017 22:18:58   78.102.66.xxx 10
Studio Sound City skončilo díky nástupu digitální techniky. Tam nebylo nic postprodukčního. Ono by stačilo alespoň si to vygooglit, než začít argumentovat na vyjádření někoho o něčem, o čem nemáš ani tušení... https://www.csfd.cz/film/331002-sound-city/prehled/
8.12.2017 09:29:15   176.10.104.xxx 00
Má slova jsi vytrhnul z kontextu vlákna. Je mi tě líto...
8.12.2017 13:10:57   89.176.74.xxx 00
Člověče ty mi mluvíš z duše, a poslední větu používám hodně, hodně často. Každý ať si má to svoje, někdo MP3, někdo obyč hifi, někdo ať v tom topí úspory... Svět má být pestrej a barevnej, žít a nechat žít
8.12.2017 13:19:30   89.176.74.xxx 00
Ještě bych doporučil pro ty, co je to zajímá, diskusní vlákno z HIFIroom.cz, kde si fandové vyměňují tipy na kvalitně nahraná alba(bavíme se o subjektivním hodnocení ohledně technické kvality nahrávek).
https://www.hifiroom.cz/doporucene-nahravky/opravdu-zvukove-vyborne-nahravky-rocku-na-cd-t4006.html?sid=87bf407b6b29322139b9643f2987a650
7.12.2017 08:55:12   194.228.11.xxx 20
Tady není o čem, zkdyž z 5tis má člověk třeba tohle ..

http://www.tsbohemia.cz/audio-technica-ath-pdg1_d238346.html

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

14 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 6.2Kč
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.