ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí | Kapitola 12
Seznam kapitol
Společně s generací ATI Radeon HD 5000 s podporou DirectX 11 představilo minulý rok AMD ještě jednu novinku. Tou je technologie ATI Eyefinity neboli podpora až šesti monitorů současně na jedné grafické kartě. A protože nám české zastoupení společnosti AMD ochotně zapůjčilo tři stejné 24" LCD, důkladně jsme tuto technologii otestovali.
1920 × 1200 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
3600 × 1920 px
Simulátor H.A.W.X. si v rozlišení 3600 × 1920 vůbec nezahrajete. Hru jsem nebyl schopen do tohoto rozlišení přepnout, po zvolení tohoto rozlišení se obraz na monitorech obrátil o 90°.
5760 × 1200 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-
H.A.W.X. je jednou z velmi mála her, která i s poměrem stran 16:3,3 vypadá skvěle, přesněji ještě lépe. Rozšíření zorného pole je fantastické a nedochází zde k žádné deformaci obrazu. Jednoduše paráda a hraní hry pod Eyefinity je zážitek.
Benchmark
Také framerate je u obou testovaných karet v rozumných mezích a hra jede i na třech monitorech naprosto plynule. CrossFire zde funguje, byť méně efektivně a propady fps jsou o 45 %.