Hlavní stránka Hardware Grafické karty MSI Radeon X1800GTO - konkurence pro GeForce 7600GT
MSI Radeon X1800GTO - konkurence pro GeForce 7600GT
autor: Štefek Petr , publikováno 28.4.2006
MSI Radeon X1800GTO - konkurence pro GeForce 7600GT

Radeon X1800GTO je odpovědí společnosti ATi na GeForce 7600GT, kterou jsme si představili ve starší recenzi. Protože je GeForce 7600GT kartou velmi povedenou, musela společnost ATi přijít s něčím opravdu výkonným a relativně levným, neboť současný mainstreamový kůň společnosti ATi Radeon X1600XT stěží překoná i slabší model v podobě GeForce 7600GS.


Ještě před několika dny by byl výsledek testu rozporuplný, protože ač podává Radeon X1800GTO v průměru vyšší výkony než GeForce 7600GT, tak stojí o cca 1500 korun více. Tento cenový rozdíl by mu uzmul výhodu nad GeForce 7600GT a zařadil ho někam na pomezí mainstreamu a high-endu. Díky změněné cenové politice společnosti ATi jsme se dočkali snížení ceny Radeonu X1800GTO na něco málo přes 6 000 korun včetně DPH. Otázkou zůstává, jak se k celé věci postaví čeští prodejci, kteří se mohou snažit prodávat dále Radeony X1800GTO za dosavadní vysoké ceny. Pokud se tak stane, tak nezoufejte a zabruste do některých z menších e-shopů, kde se ceny mění daleko průžněji.

MSI Radeon X1800GTO - konkurence pro GeForce 7600GT

Pokud bych měl srovnat Radeon X1800GTO s GeForce 7600GT v celkovém skóre, tak je Radeon jednoznačným vítězem, kterému notně pomohl i vynikající výkon ve dnes nejnáročnější hře Oblivion, kde se každý FPS navíc počítá. Výhody HDR spolu s vyhlazováním můžeme s klidem opomenout, protože si díky výkonům karty společného použití  těchto "featur" nikdy nebudeme moci dovolit. Podstatnou výhodou může být pro někoho AVIVO a kvalitní anizotropní filtrování, které je v některých hrách opravdu znát (např. World of Warcraft). Protože se díky snížené ceně dostal Radeon X1800GTO cenově těsně nad GeForce 7600GT, mohu stejně jako u GeForce 7600GT sáhnout po ocenění za vynikající poměr ceny ku výkonu.

MSI Radeon X1800GTO - konkurence pro GeForce 7600GT
PCtuning Silver AWARD, Duben 2006.
MSI Radeon X1800GTO
za: "vynikající poměr ceny ku výkonu"

 

Grafickou kartu MSI zapůjčila společnost

MSI Radeon X1800GTO - konkurence pro GeForce 7600GT
LEVI International a.s.



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
28.4.2006 11:47:46   88.100.133.xxx 13684
Když jsem u testu 7600GT psal že by měl autor doplnit výsledky po OC tak tady to platí dvojnásob.. zajímavé že výsledky OC x1800GTO tu jsou.
28.4.2006 12:08:47   194.108.132.xxx 135152
No jestli to nebude tim, ze se tady netestuje GF7600GT ale X1800GTO.
28.4.2006 15:26:12   85.216.182.xxx 1716
To je pravda ale v testoch ide o porovnanie a stale preklikavat dve okna s testami je trocha neprakticke.Pokial ste netaktovali 7600 tak sorry.Preco nestestujte FEAR s SoftShadows niekde som cital ze su nejake problemy ale neviem nic blizsie.
28.4.2006 17:07:11   195.113.181.xxx 2120
No to je snad jedno co se testuje, je to konkurence a lidi to vědět chtěj co je lepší Takže to tam má být. Teda to je můj názor.

Jinak recenze pěkná i když teda pozdě (20dní po mé ) a to sem si ji opatřil soukromě ). Přiznám se MSI X1800GTO jsem ještě neměl v ruce, ale koukám klasika. Jinak mě docela zaujaly její výkony X1800GTO s 6.4ovladačema, já testoval ještě s 6.3 a to takové rozdíly mezi 7600GT a X1800GTO nebyly takže musím řici velmi dobře ATI zapracovala ... Jinak nemohu se ztotožnit s tím že HDR+FSAA nevadí ... možná na Oblivion X1800GTO v tomto dost síly nemá, ale v jiných hrách ano SS2 apod. takže to prostě - současné nV je i když jak se to vezme ... ale souhlasím s AViVO apod ... Takže pozdě ale přece je tu i druhá CZ recenze takže slává... x1800GTO dorazila i do tej naší banánové republiky
28.4.2006 16:56:15   195.113.181.xxx 1717
Tady na nejmenovany web.cz http://www.nejmenovany web.cz/content/view/35/32/ máš v tomhle objektivnější test, x1800GTO je zde testovaná před i po taktování proti 7600GT před i po taktování. Je zajímavé že to PCT neudělal, i když v tomto článku měl pěkný příklad. Ale ve výsledku to na obou servrech vyjde stejně, takže to asi není výmysl že x1800GTO je tak dobrá ...
28.4.2006 11:52:12   213.220.198.xxx 5117
krasna recenze, strucny uvod, prehledny testy...az na jednu vec-nejak sem si z tech grafu nevsiml ze by gto byl jasnej vitez nad 7600gt ;-) pokud je to mysleno tak, ze pretaktovanej gto je jasnej vitez nad nepretaktovano 76gt, tak by se sluselo to zminit
28.4.2006 12:02:07   213.194.247.xxx 10347
Nějak v poslední době začínám věřit řečím, že PCTuning tvrdě nadržuje ATi. Ono je to tady normální, ATi karta se přetaktuje a pak všechny rozdrtí a nVidia se nechá na původních taktech. Bože. Co je na této kartě tak skvělého? Je to velká kráva, která díky High-End čipu sežere nehorázně moc energie, místo normálního ovládací panelu dostanete k ovladačům vyjebané Control Center, ATi karty jsou u nás předražené a je s nimi více problémů než užitku (sám mám R9600XT). Rozhodně tedy pro mě jedničkou v Mainstreamu zůstává 7600GT/GS, ať si kdo chce co chce říká.
28.4.2006 12:08:11   194.108.132.xxx 2676
Co to tady blabolis?Muzes mi rict, jaky ma tento prispevek smysl?Evidentne jsi zatizeny na nvidii, ale to neznamena, ze ATi nema dobre karty... urcite jsi neporovnal X1800GTO a Geforce 7600GT, natoz abys treba provozoval par dnu ve hrach, ktere hrajes.

Vskutku zajimave je, ze zastanci ATi nekriceli na cele kolo, kdyz GeForce 7600GT dostala oceneni za skvely pomer ceny ku vykonu:-)
28.4.2006 12:12:48   213.220.198.xxx 4419
pane petre ale toto opravdu zavani zaujetim pro ati z vasi strany..z tech grafu vyplyva mozna to, ze ta ati je o neco rychlejsi (coz nastve, clovek si koupu 76gt a dva dny nato tady vyjde recenze karty ktera je rychlejsi za stejny lowe grr)...ale rici ze je 1800gto jasnym vitezem? ja cekal ve shrnuti neco ve smyslu "jsou to dobre a srovnatelne karty, lepsi bude tak ktera bude levnejsi", ale tohle tvrzeni me tedy prekvapilo(
28.4.2006 12:17:17   194.108.132.xxx 1753
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
28.4.2006 12:24:38   213.194.247.xxx 4024
Nejsem zastáncem nVidia, měl jsem R9200, tu jsem vyměnil za R9600XT, protože v té době byly karty Ati prostě lepší. Dnes je to ale naopak, X1000 řada je podle mě nepovedená, toť vše. Ten Radeon je možná stejně rychlý jako 7600GT (v žádném případě není mnohem rychlejší), ale taky větší, nenažranější, dražší, atd. Já si vybírám komponenty taky podle dalších ukazatelů, ne jenom podle výkonu.
28.4.2006 12:33:53   194.108.132.xxx 1751
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
28.4.2006 14:14:58   213.168.173.xxx 2119
ne každý hraje Oblivion ;-)
28.4.2006 14:42:39   80.188.209.xxx 1718
taky bych moh říct \"ne každý hraje Doom 3/Quake 4/Prey\". Ale za nějaký čas bude víc her které jako Oblivion využijí architekturu R5xx.
28.4.2006 16:32:58   213.168.173.xxx 1717
za nějaký čas budou hry, co se na R5xx ani NV7x nebudou hýbat :-D trochu ubohé pořád jen čekat, že něco bude někdy něco používat naplno :-)
28.4.2006 16:53:55   80.188.209.xxx 2118
Neřekl bych, i nové hry se dnes dají hrát na nízké detaily Radeonech 9700/9800, a lépe než na GF-FX. V době uvedení byly R9800 GF-FX5900 srovnatelné karty, dneska je na tom R9800 o dost lépe. V době uvedení byly Radeon X1800XT a GF7800GTX také srovnatelné karty... není to ani rok a v některých nových hrách má Radeon náskok... jak to asi bude tak za rok, rok a půl?
29.4.2006 01:19:47   213.168.173.xxx 1817
:-) GF FX byl propadák, v té době měl R9800 hodně navrch a teď je to ještě markantnější, jakmile se DX9 začal využívat aspoň částečně naplno.. Za rok a půl současné karty nebudou, resp. budou někde na klasických 4000 Kč jako low-end s malým výkonem, to je snadné odhadnout :-) Ještě možná dual/quadcore grafiky se současnými čipy (ať už od ATI nebo nVidie) se budou držet někde v horní polovině mainstreamu :-)
29.4.2006 07:19:20   80.188.209.xxx 1717
Podobné to ale bude i s GF7 a RX1000. Až se začnou naplno využívat shadery, dynamic branching, HDR, bude výhoda RX1000 jasná.
29.4.2006 20:27:31   81.30.248.xxx 2018
nerekl bych ze ne 9700/9800 jen na nizke detajly ja mam 9700 a hraju doom3,quake4,far cry,nfs mw na maximalni detajly a fear na vetsi nez stredni staci mit slusny procak a dost ramek(1024MB).
29.4.2006 21:44:20   80.188.209.xxx 1719
Jde o to v jaký hře. Far Cry, NFS MW v pohodě... ale musim říct že tak zmršenej engine jako je v Quake 4 jsem neviděl dost dlouho. Pokud subjektivně srovnám kvalitu obrazu, na kterou moje sestava (northwood 2,9GHz, 1GB RAM v duálu, R9800Pro) utáhne Far Cry, HL2, NFS:MW... Quake 4 to stíhá jen tak tak a bez AA/AF takže si asi dokážeš představit jak to vypadá hnusně... oproti tomu Far Cry - 1280x960, high detail, 2xAA, 16xAF, nádhera. Na Quake 4 by se vůbec nemělo testovat, ta hra je snad uměle zpomalená nebo co...
28.4.2006 12:52:28   194.108.132.xxx 1729
Jinak v dobe kdys mel Radeon byly jasne lepsi GeForce:-)...proste je treba vedet o cem mluvis.
Radeony (v te dobe)...nekvalitni AF...velky PF hit na AA
GeForce (v te dobre)...kvalitni AF...mensi PF hit na AA

28.4.2006 14:08:50   213.194.247.xxx 2018
Bože chlape vy jste trotl to snad není ani pravda. Hlavně že tady na PCTuningu jsme furt slýchavali jak je série FX nepovedená a teď mi tvrdíte, že FX byla lepší než R9600XT, konkrétně v té doba FX5700 (Ultra)? LOLOLOLOLOLOL, to snad není ani pravda.
28.4.2006 16:52:30   194.108.132.xxx 2321
Ja nevim ale mi prijdes trosku mimo spise ty...
a)neumis cist
b)nemyslis

Dukaz:Kdo tady vzpomel FX serii...srovnaval jsem kartu ctenare Radeon 9200, ktery vlastnil...takze proti nemu bych postavil nejakou GF3/4 a nikoliv FX...ktera sice problemova byla diky sve architekture, ale rovnez mela kvalitni AF a AA...stejne tak serie GF3/4...staci jen trochu vedet a cist napr. THG ci Xbit v te dobe.

Ano to snad neni pravda..doufam, ze se casem naucis premyslet a cist prispevky, kdyz se k nim vyjadrujes.
28.4.2006 18:42:35   213.194.247.xxx 1721
Hej vy jste dobrý. A to ještě pro R9200 nejlépe GeForce 4 Ti4600 že? R9200 byla konkurence GeForce 4 MX a ne GeForce 3/4 Ti (předpokládám že myslíte Ti když to dáváte do lomítka s GeForce 3). A nechtějte mi tvrdit že GeForce 4 MX byla lepší než R9000/9200. To že měla rychlejší AA je možná pravda, v tom odporovat nebudu, ale porovnávat lowend karty podle rychlosti AA je uvalenost, když se pohybujeme v fps kolem 10. GeForce 3 Ti200 má bratr, takže vím co a jak je tato karta zač, tady je pravda že je LEPŠÍ než R9200, ale taky GeForce 3 bývala svého času i High-End, kdežto R9200 byl vždycky lowend, takže tyhle karty porovnávat je blbost. I tady na PCTuningu byla R9000/9200 jasně prohlášena lepší volbou než G4MX, tak se mi to nesnažte vymluvit. A s FX jsem srovnával 9600XT, možná opět ok, FX má trochu rychlejší AA (i když tady se přiznávám že opravdu nevím), ale jinak byly Radeony v té době jednoznačně lepší volbou. Opět neberu ohled pouze na výkon, ale také spotřebu/cenu/hlučnost chlazení, atd.
29.4.2006 01:30:23   213.168.173.xxx 1717
jenže R9000/9200 byla lepší volba než G4MX, které v době DX9 podporovala DX7, aneb GF2 s novým jménem :-) Nevim, proč se hádáš o takové pitomosti a slovíčkaření...tentokrát s Petrem Štefkem souhlasím...hold bys potřeboval víc praxe, než teorie ;-)
29.4.2006 08:49:04   213.194.247.xxx 1717
Neumíš číst nebo myslet? Celou dobu tvrdím, že v TÉ DOBĚ byla lepší volba ATi, proto jsem měl R9200 místo G4MX a později byla opět lepší volba ATi, proto jsem pořídil R9600XT místo FX5700. Si znovu přečti co píšu já a co Petr Štefek. To že s ním souhlasíš znamená že souhlasíš že G4MX byla lepší než R9200 a že FX byla lepší než R9600/9800. V High-Endu byly FX možná rychlejší, ale kolik se jich prodalo? Dvouslotové hlučné nenažrané mrchy.
29.4.2006 16:28:38   194.108.132.xxx 1717
Vicemene slo o to, ze Radeony 8500-9100 nemely ani dobre AF ani dore AA...kdezto GeForce 3/4 byly v te dobre lepsi prave diky lepsimu filrtovani a vykonu pri FSAA.

Ted tu nejde o zadnou serii FX, ktera se dala srovnavat az s radeonem 9700-9800.
29.4.2006 20:32:21   81.30.248.xxx 1819
ATI vzdy byla a je lepsi - 8500/9100,9600,9700/9800,x800,x1900 proti tomu propadaky MX440,FX5200/FX5700/FX5900
29.4.2006 23:37:09   84.244.81.xxx 1817
hele, R8500 byla sveho casu hi-end karta, ktera sla na trh s ukolem souperit s G3Ti200 a G3Ti500! Jen diky nedotahlejm driverum nebyla tak vykonna.. Mno, a podle mne R9200 vychazi z R8500.? Mylim se?
ps:Je pravda, ze byl v AA propad asi 40% vykonu, ale kde nebyl.. A kdo si kdy koupil GMX440 a podobnou havet, tak je u mne verizenej
4.5.2006 07:02:44   81.30.250.xxx 1615
Do příhodu Radeonu 9xxx byly na tom nVidie líp. Radeon 9700 a 9000Pro byli super karty. Samozřejmě následující Radeony byli výkonější. Osobně se mi ale nezamlouvala karta Radeon 9200, vždy jsem radši koupil 9000Pro, která byla výkonější, jenže se přestala prodávat. O nVidii se dalo uvažovat teprve s příchodem karty G6600GT. Co se týká RX1xxx řady, nesouhlasím, že je nepovedený. AVIVO, HDR atd. v tom má navrh oproti Geforce - Ted bych volil opět Radeony - zvlᡚt se mi líbí tato nová karta X1800GTO. i radeon X800GTO nebyl špatný. Když se rozhoduju jakou kartu koupím tak né jen na základě výkonu na dnešních běžných hrách ale i na základě potenciálu karty - to znamená když Radeon vede v nejnovějších hrách o dost, a nVidia to srovna na již starší hře, jasná volba je Radeon. AMDATI
28.4.2006 14:23:35   80.188.209.xxx 1717
Vzpomněl jsem si na test Radeonu 9700Pro versus GF-FX5800 a.k.a. Dustbuster kterej byl kdysi v LEVELu. A hádej kdo v té době dostal krutě na ... ;)

edit: i když, je pravda že někteří uživatelé co měli možnost porovnat GF-FX a GF6 považují AF na GF-FX za lepší.
28.4.2006 12:33:54   158.196.150.xxx 2816
No recenze OK, az na ten zaver.
S tim vyhledem do budoucnosti ohledne ceny, kdyz recenzuji kartu tak pocitam s aktualni cenou za kterou se da koupit u nas a ne z toho, ze nekdy v budoucnu bude levnejsi. To muzu rict s jistotou o skoro kazde GK. Pokrok je neuprosny a kdyz zlevni jednu kartu tak konkurence se prispusobi.
Navic by to chtelo byt i trosku vice objektivni.
28.4.2006 12:35:25   194.108.132.xxx 1722
Vy si pletete objektivitu s necim uplne jinym...a to za kazdou cenu zustat mimo a nerict jak to opravdu je:-)
28.4.2006 12:41:02   158.196.150.xxx 1817
No to je bez komentare, tu objektivitu jsem myslel ohledne ceny, preci nemuzu u recenze psat ze cena bude v budoucnu nizsi.
Cena je takova jaka je v dobe recenze a to je fakt.
28.4.2006 12:50:35   194.108.132.xxx 1717
Takze jeste jednou cena radeonu je oficialne snizena a da se koupit za onu nizsi cenu...co s tim delaji ceske obchody je jejich iterni cenova politika...urcite se i u nas najdou takove shopy.
28.4.2006 12:36:46   213.194.247.xxx 4117
Ještě jen tak btw, když jsem se podíval na test 7900GT a 7600GT, tak ten má 8 kapitol, zde 11 a obyčejný nadpis Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT , žádné slogany jako nový král mainstreamu, nebo tak něco. Proč? Proč je test DVOU, vlastně TŘÍ novinek od nvidie na 8 kapitol totálně stručně, ale jedna karta od ATi, která svou cenou přes 7000 Kč je teda trochu mimo hlavní proud, má rezenci na 11 kapitol a ještě ji taktujete? Proč jste netaktovali ty GeForcky? To neumíte nebo co? Nebo se vám nechtělo? Nebo jste nechtěl aby všichni viděly jak dokážou být ty karty rychlé na svém maximu? Proč? Už v názvu máte Tuning, tak by se očekávalo, že budete tunit, ale ne, na nvidiu se tady z vysoka kašle a když to někdo řekne nahlas, tak ho hnedka zkritizujete co to blábolí.
28.4.2006 12:57:04   82.99.180.xxx 2319
drnoha má pravdu. Taky se mi poslední dobou zdá že PCtuning de ATI nějak na ruku.
28.4.2006 12:57:39   194.108.132.xxx 73104
No mozna si nekdo stoji na vedeni takze to zopakuju cele znova
...
Ten clanek na ktery odkazujes ma nektere kapitoly sloucene a nyni take v clanku pribyla nejaka ta nova hra (Oblivion a COD2).

Slogany (napr.):"Asus GeForce 7600GS - nový favorit mezi levnými kartami"....to jsou ty slogan oslavujici jenom ATi?Asi ne ze?:-)

V minulem clanku chybela pretaktovana pasivni GF7600GS, coz nepovazuju za nejakou tragedii.

Blabol je proste blabol...pokud to bude nejaka konstruktivni pripominka, tak ji vezmu...ale tohle je des.
28.4.2006 14:58:29   195.168.230.xxx 1818
Trošku Vás uteším. Mne sa ten článok páčil. A ľutujem tých čo si kúpia GeForce 7600gt. Ja po skúsenostiach s GeForce 7800gt by som určite nvidiu nebral. GeForce je síce benchmarkový kráľ, ale tie prepady výkonu v hrách sú neospravedlniteľné. Nové ATI-čka sú určite lepšie.
28.4.2006 15:07:38   195.168.230.xxx 1717
Trošku Vás uteším. Mne sa ten článok páčil. A ľutujem tých čo si kúpia GeForce 7600gt. Ja po skúsenostiach s GeForce 7800gt by som určite nvidiu nebral. GeForce je síce benchmarkový kráľ, ale tie prepady výkonu v hrách sú neospravedlniteľné. Nové ATI-čka sú určite lepšie.
28.4.2006 19:57:17   147.229.201.xxx 2017
Pane Štefek, sice souhlasím, že se taktuje jen recenzovaná karta(i když bych to pro příště radši změnil - výsledky už přece naměřené máte, tak proč tam nedat výsledky obou karet), ale faktem je, že Vy NEUMÍTE přiznat chybu a už vůbec ne, že má pravdu někdo jiný a za blábol označujete vše, co se liší od Vaší verze "pravdy".
Jinak s recenzí jsem byl spokojen, než jsem si přečetl závěr. Jednak to "jednoznačné vítězství" na mě z grafů moc nevykukovalo a hlavně má se udávat konkrétní cena, za jakou se to dá v některém obchodě v době článku pořídit(a v tom samém udat cenu konkurence). Co jsem hledal, tak jsem nenašel radeon levněji než za 6400, ale GF jsem našel už od 5800.
Dále je "trošičku" zvláštní, že recenze vyšla těsně po zlevnění radeonu(který tu je už několik týdnů), hned se počítá ideální cena radeonu, za jakou by se teoreticky někde mohl najít(ale zatím nikoliv) a vůbec se nepředpokládá, že by ceny konkurenčních řešení v závislosti na tohle klesly(a že se to tak děje pořád). Jinými slovy berete cenu radeonu za dva týdny a cenu GF před dvěma týdny.
28.4.2006 20:16:54   147.229.201.xxx 1717
pardon - přepsal jsem se , tak 7600GT se dá sehnat už od 5600(samozřejmě všechny ceny píšu včetně DPH)
28.4.2006 15:05:53   62.4.97.xxx 2517
To vis tady je normalni ze se musi taktovat jenom ATI,7600gt by sla urcite taky hodne taktovat,beztak tu 7600gt taktovali a kdyz videli co udelala s tou ČERVENOU PLECHOVOU MRDKOU,tak to radsi testovali bez taktovani!
6.5.2006 16:55:16   81.30.248.xxx 1212
XARA XARA ses chuj
28.4.2006 13:24:26   87.197.173.xxx 2318
neostava len zareagovat. Pan Stefanek, tentokrat ste sa ozaj postavil na spatnu stranu. Ked vychadzam z dnesnych cien 28.4.2006 14:20 cennik agem: x1800gto 8380sk bez dph; 7600gt najdrahsia 6080sk bez dph (je aj za 5550) Podotykam to su velkoskladove ceny a teda koncova je o cosi vyssia. Kazdopadne ati je drahsia skoro o 30% a je ZANEDBATELNE rychlejsia, a to este nevieme ako je to po pretaktovani nvidie - zial to vas test asi zamerne neukazal. Suma sumarum, 7600gt je jasny vitaz. Aspom dnes 28.4.2006 14:24
28.4.2006 14:05:35   84.242.94.xxx 1921
Tak vy Slováci jste tradičně takoví víc nechápaví, takže abys chápal: ATi upravila cenu karet s jejími čipy, jenže ono to vždycky chvíli trvá, než se sleva promítne do koncové ceny, protože tu je něco jako skladové zásoby, nutnost úprav ceníků u prodejců a to všechno trvá několik dní. U nás i u vás to vždy trvá ještě o něco déle, kapišto?
28.4.2006 14:11:05   213.194.247.xxx 1817
Jasně a ještě urážejte Slováky. Panebože, měl byste být vděčný za každého čtenáře, ale ne, vy mi připadáte jako druhý Radek Hulán, opravdu, ty vaše hádky o kvalitu obrazu ATi vs. nVIDIA mluví jasně.
29.4.2006 14:17:55   84.242.94.xxx 1718
Já sem se s Hulánem nikdy nehádal, takže tu nelži. Ani to není můj server, takže zase bláboly od tebe. A že je to další hloupej Slovák, kterej nezná realitu není můj problém.
30.4.2006 12:00:14   80.188.231.xxx 1717
2 drnoha: Už máš asi taky červeno před očima, že místo skutečného autora vidíš stále svého soka. Ale reaguju proto, že se chci s tvým názorem stotožnit. Zdá se mi, že PCT a W.D Radka huhulána tvoří dva póly znesvářených táborů v žabo-myších válkách zaslepených zastánců CPU a GPU od dvou majoritních výrobců. Každý ignorant, živéný hesly marketingu, nehodlá přiznat chybu, které se domněle dopustil koupí součástky od výrobce č.1 a kontruje ignorantovi č.2, se součástkou od výrobce téhož pořadí, stejně plitkými a nevýraznými argumenty, takže ve výsledku uhrajou vždycky plichtu a mi, co se jen chceme něco dozvědět, musíme vytrpět stovky naprosto nepodstatných, nic neříkajících, mnohdy vulgárních řádků. Člověk si zkrátka musí dát pozor, porovnávat nepřetaktovanou s nepřetaktovanou, udělat si vlastní názor a autorův snad ani radši nečíst. Nebo číst názory Pera Štefka a Radka Hulána zároveň, protože co do problematiky výrobců čipů, najde čtenář střízlivou pravdu zhruba uprostřed. Okolnosti možná svádějí k vyřčení závěru, že se oba pánové chovají neprofesionálně, ale celkově vzato jen odvádějí placenou propagaci. A že zákazníka někdy dezorientují? Inu, trh je nastaven tak, že cena je přímo úměrná poptávce a když se českým IT serverům podaří vychválit špatný produkt, jsme na tom mi, kteří si vybíráme podle svého vědomí, o pár kaček lépe. Sečteno a podtrženo, učebnicový příklad dvojsečnosti, jen na těch žabo-myších válkách nenacházím nic pozitivního. Vždyť jde stejně o ho*no
30.4.2006 14:33:46   80.188.209.xxx 1818
velmi hluboká myšlenka a ještě více oslňující pravopis...

jestli to nebude tím, že Vy-víte-kdo vytváří na české HW scéně takové dusno, že kdokoliv objektivně zjistí něco jiného, je zdiskreditován Vy-víte-kým a jeho přívrženci, čímž pádem je hned brán za neobjektivního.
Vy-víte-kdo je české specifikum, v žádné jiné zemi se nikdo takový nevyskytuje.

A že se tady srovnává přetaktovaná s nepřetaktovanou? je to přece recenze X1800GTO, ne duel, a v grafech jsou i non-OC výsledky.

28.4.2006 18:26:06   87.197.173.xxx 1717
Preto som tam pripisal datum. Rad si pockam na zlacnenie x1800gto, a mozno svoj nazor prehodnotim. Riadim sa momentalnymi cenami, nie tym co bude o tyzden.
28.4.2006 16:55:25   194.108.132.xxx 1735
Nikdo Te nenuti kupovat X1800GTo tam..objednej si ji ze zahranici...a mas jasneho viteze uz dnes 17:55...za 6000 korun:-).
28.4.2006 18:40:53   87.197.173.xxx 1817
ok, tak som zobral vas alzasoft. najdrahsia je leadtec 7600gt koncova cena 6425kc, msi x1800gto je 8424kc. Takze rozdiel 2000kc, za cca rovnaku kartu. Preco? len aby tam bola nalepka ATI ?
29.4.2006 07:21:17   80.188.209.xxx 1717
alzasoft je zrovna jeden z největších obchodů, takže ty ceny tam nereagujou moc rychle.

Co takhle vyhledávání zboží na Seznamu?
24.5.2006 13:00:32   84.47.119.xxx 109
Dnes mame 24.5.2006 x1800gto je v nemenovanom velkosklade za 5949sk bez dph, zatial co 7600gt su od 5455. Mozem povedat, ze dnes sa oplati siahnut po x1800gto.
28.4.2006 13:38:09   193.179.30.xxx 1817
Recenze opravdu pekna, zaver doufam neni myslen vazne ? "jasny vitez" trocha obektyvity by neskodila. Je videt na kazdem clanku ktere tento autor napsal. I kdyz mu to pod kazdym clankem spoustu lidi vytkne tak to dela porad dal.
28.4.2006 14:13:30   213.168.173.xxx 1718
:-) proč by křičeli, když je to objektivně pravda? :-)
29.4.2006 22:34:42   86.49.32.xxx 1817
No nevím, podle mně by takhle redaktor reagovat na příspěvky neměl, protože o žádný blábol na který reagujete nejde. drnoha zde vyjadřuje svůj názor, který je podle mně celkem pravdivý, hlavně to s tím přetaktováním.

A taky mi přijde divné, že v článku píšete, že jednoznačný vítěz je X1800GTO - je dražší a přitom je lepší jen o pár fps a rozhodně se nedá říct, že by vedla ve všech grafech, takže tak jednoznačné mi to nepřijde...
30.4.2006 13:50:32   86.49.32.xxx 1817
"Vskutku zajimave je, ze zastanci ATi nekriceli na cele kolo, kdyz GeForce 7600GT dostala oceneni za skvely pomer ceny ku vykonu" - nikdo neříká, že si X1800GTO nezaslouží ocenění za poměr/cena... Jen jsme proti tomu jak tady uvádíte, že je jednoznačný vítěz... Shrneme si, jak má vypadat jednoznačný vítěz - taková grafika by měla být levnější nebo aspoň stejně drahá, měla by mít znatelný rozdíl v fps a měla by vést ve všech grafech, pak by se dalo hovořit o jednoznačném vítězi, ovšem X1800GTO nesplňuje ani jeden z těchto podmínek ;) A také to že porovnáváte nepřetaktované s přetaktovaným je zaujaté...
28.4.2006 14:12:38   80.188.209.xxx 1717
místo normálního ovládací panelu dostanete k ovladačům vyjebané Control Center
to je podle tebe nevýhoda karty? můžeš si přece stáhnout jenom drivery a ATi Tray Tools.
28.4.2006 15:35:15   193.165.9.xxx 1717
Ehm, nechci se tu do toho flejmu moc plest, ale CCC je pro spoustu lidi zcela jasna nevyhoda karty. Ze to jde obejit nejakym oficialne nepodporovanym a ne vzdy stoprocentne funkcnim resenim nic nemeni na tom, ze u nvidii v soucasne dobe nic podobneho delat nemusim. FYI, nefandim ani jedne znacce.
28.4.2006 16:12:50   80.188.209.xxx 1717
ano, ale spousta lidí si myslí že jiná možnost než krvavě červené (anglicky "bloody" ;) ) CCC neexistuje a to není pravda. Pro mě je naopak ATiTool a ATi Tray Tools výhodou ATi
18.5.2006 10:27:43   80.188.32.xxx 1010
Já věci posuzuji podle funkčnosti. Je mi jedno jestli je to NV nebo ATI, důležité je aby udělala ve hře co po ní chci. A protože jsem si koupil Oblivion, jednoznačně upřednostním karty Ati, které mi momentálně mohou nabídnout víc. Moje stará NV půjde do koše, protože na ni Oblivajz ani nespustím. BTW Ati9600 byla shit už v době svého vzniku, stejně jako 5xx řada od NV.
28.4.2006 12:58:35   213.226.208.xxx 1817
chybí mi tu:
testovaní s minimální a průměrné fps
porovnání spotřeby
porovnání hluku (jak funguje regulace otáček u GTO a 7600 GT)
srovnání s přetaktovanou 7600 GT
:-)
Jinak dobrý, pokud GTO spadne na 6k je to super kauf
28.4.2006 13:02:49   194.108.132.xxx 1719
Minimalni FPS je hodne osidna vec a take hodne narocna na testovani....
Porovnani spotreby je zcela nepodstatne pro mainstreamove karty se spotrebou kolem 75W...
Jak funguje regulace otacek?To mel byt joke?
Srovnani s OC GF7600GT teoreticky mohlo byt, ale tohle neni duel, ale samostatna recenze...poptavate neco co se nepatri.
28.4.2006 13:07:13   87.197.131.xxx 2218
Maslim ze ste dopredu mohol tusit ze to takto dopadne. Stacilo pretaktovat 7600GT a tieto prispevky by boli polovicne.
Moja rada-doplnit test a bude pokoj.
Nezastavam sa nVidie, ale Ati ma fakt dost problematicke drivery, pracujem ako technik a niekedy ma tie drivery od ATI hnevaju.
28.4.2006 13:10:03   194.108.132.xxx 2117
No jak to tak sleduju, tak budu muset domerit OC GF7600GT:-)...problematicke drivery maji obe spolecnosti bohuzel...jedna za 18 a druha za 20 bez 2.
28.4.2006 13:31:27   213.226.208.xxx 1717
Minimalni fps je daleko dulezitejsi nez naky prumer, byla by to domena ATI. Jestlize 7600 GT ma v nenarocnych internich scenach 90fps a venku jen 20, GTO ma vevnitr treba 70 a venku 35. prumerne fps z toho vyjde treba nastejno, ale jeho vypovidajici hodnota je minimalni.
Nevim pro by melo byt srovnani spotreby nepodstatne, mozna pro vas.
Regulace otacek neni joke, fungovala vam u 7600 GT regulace bezproblemove? Na forech si spousty lidi stezuje, ze nejde. U GTO funguje vzdy.
"ale tohle neni duel" - nadpis je tedy dosti zavadejici a taky, jak vidite, zajima to dost lidi. Ale tohle nepovazuji za nejakou velkou chybu.
28.4.2006 14:12:09   213.168.173.xxx 1717
ani samotný min. fps neni zcela správný...nejpřesnější je měřit aktuální fps zavislé na čase (viz HardOCP) + udělat statistiku, kolik % času se fps pohybuje v
28.4.2006 14:26:46   86.49.85.xxx 1617
To je sice pravda, ale ono i to je sporne, protoze kdyz se zacne sekat v nejaky dulezity moment, tak asi moc platne nebude, ze se vetsinu casu drzi na slusnych hodnotach.
28.4.2006 16:36:17   213.168.173.xxx 1717
no právě to by řešila časová osa s konkrétními hodnotami... Vem si timedemo FEARu - v jednom okamžiku je tam 0 fps na jakékoli kartě a není to vinou karty... Kdyby bylo někde uvedené srovnání karet low fps only a všude byla nula, k čemu by to bylo? když uvidíš časovou osu, že na 1s je tam nějaký zádrhel (0 fps) a zbytek ti to jde nad 60fps, tak si uživatel udělá názor sám bez jakéhokoli průměrování...
28.4.2006 16:58:41   194.108.132.xxx 1717
Zkus si takto namerit 6-7 karet ve 3 rozlisenich a AA a bez ... udelat grafy ... kdyby kazdy ctenar platil za tyto clanky jako napr. na bonuswebu, tak ano je to proveditelne...
28.4.2006 17:05:00   80.188.209.xxx 1717
OK, ale pro informaci tam mohly bejt třeba 2 průběhy RX1800GTO a GF7600GT v 1600x1200 4xAA 8xAF třeba jen v jedný hře, na tom by snad bylo vidět která karta má stabilnější FPS.
29.4.2006 00:58:47   213.168.173.xxx 1717
ten první příspěvek mi to v půlce z nějakého záhadného důvodu useklo, ale bylo tam, že měřit časové průběhy ještě k tomu pro víc karet je časově příliš náročné (pokud na to není nějaký program(?))... Hehe, z toho, co píšeš to vypadá, že HardOCP platí moc dobře, když si s tím vždycky vyhraje ;-)
28.4.2006 13:04:04   195.98.27.xxx 1717
Len jedna otázka pan Štefek Petr - akú kartu máte v PC?
28.4.2006 13:07:15   194.108.132.xxx 1717
Odpoved: Jak kdy...zrovna ted kupodivu Leadtek GF7900GTX...ale nejradeji pouzivam RX1800XL + Accelero X2 (vykon mi plne dostacuje).
28.4.2006 13:16:09   194.213.204.xxx 1716
ked som spravne pochopil, tak mate tu RX1800XL, a ziadne zrovna ted. To zrovna ted znamena, ze si karty asi menite. Lenze to by ste nemohli tvrdit, ze najradsej 1800, pretoze zas ta karta tak stara nie je. Osobne si myslim, ze mate u seba GF na test v praci ale vasa vlastna karta je ATI. Ked chcete byt zurnalistom, tak sa naucte pisat tak, aby vam vase slova nikto nevedel vyvratit. OBJEKTIVNE!
28.4.2006 13:19:21   194.108.132.xxx 1717
Mam vlastni i karty nVidie...ja si osobne take myslim veci, ktere bych nepublikoval:-)...a vy mi vyvratit nic nemuzete, protoze nevite zhola nic o tematu:-)
28.4.2006 13:24:25   194.213.204.xxx 1717
:-)vazne nemate viac ako 20. Esteze sa mi nechce hladat. Ale skusim najst clanok s pretaktovanou 7600gt a hodim tu odkaz. OK?
28.4.2006 17:00:52   194.108.132.xxx 1717
Mozna bych se spise zamyslel nad sebou byt vami..jen tu blabolite nesmysly, a to ze vam mazali prispevky na jinem serveru je zcela pochopitelne vzhledem k jejich urovni.
28.4.2006 14:18:12   80.188.209.xxx 1717
Takže podle tebe aby byl kolega objektivním novinářem, nesměl by v PC mít Radeona ale nejlíp nějakou integrovanou VIU?
28.4.2006 13:10:50   195.98.27.xxx 1717
Mám rád PCT, ale neskutočne ma vie vytočiť ak sa mažú príspevky - to je fakt už ako za komoušú - a ja kemouše nemám rád...
28.4.2006 13:12:25   194.108.132.xxx 1717
Mazou se offtopic prispevky...jako treba tento:-)
28.4.2006 13:13:33   213.220.198.xxx 1717
kdyz nekdo postne, ze s nekym souhlasi, a uda duvod proc a jak, tak to moc off topic neni..
28.4.2006 13:18:44   194.213.204.xxx 1717
mazu sa tie, ktore tu vy nechcete.
Komunisti. Tibor ma pravdu. Prave preto zanikol kom. Ale vam to nevadi. Vy ste proste komanc stale.
Zamienku preco zrusit nieco, co vam prekaza si vzdy najdete. Zmazte aj toto
28.4.2006 14:05:03   82.208.39.xxx 1716
Ne pane Stefku, rozhodne nemazete pouze offtopic prispevky. Spise se jedna o prispevky neslucujici se s vasim nazorem a diskuze pak neni diskuzi.
28.4.2006 13:11:43   82.99.180.xxx 1617
jj už mi zmizel 3tí příspěvek taky
28.4.2006 13:14:38   82.99.180.xxx 1717
Nevím co na tom mém prvním příspěvku bylo off-topic? Akorát sem napsal že víte kuloví jak se budou pohybovat v budoucnu ceny to je celý. Jestli vás to nějak urazilo tak se omlouvám bral sem to z nadhledem.
28.4.2006 13:16:41   194.108.132.xxx 1718
Pardon ale uz nemam sil vysvetlovat zrejme...viz odkaz na oficialni snizeni cen pred nekolika dny a ceny nove...na tohle opravdu nepotrebuji kristalovou kouli...
28.4.2006 13:19:11   82.99.180.xxx 1717
Jo na to si reagujte to mě nevadí ale nemusíte mě to hned mazat. Měl sem v tom dobrou myšlenku a vy mě to smažete. Nejhorší je že nevím co sem tam napsal tak to nemůžu napsat znova.
28.4.2006 13:21:52   194.213.204.xxx 1717
dostal prvykrat moznost rozhodovat. Stavim sa, ze nema viac ako 20. Toto mi robili na podobnom servri.
28.4.2006 13:21:53   82.99.180.xxx 1817
Ale jinak recenze je dobře udělaná ale mrzí mě že tam není ten OC jejího přímého konkurenta v testu a to 7600GTčka.Bylo by to zajímavější.
28.4.2006 13:24:53   82.202.6.xxx 1917
Cena je zatim vysoko, ale tesi mne, ze se konecne objevila polozkove verze IceQ3 od HIS.
Cena bude nekde kolem 8,8 tis.

K tem driverum - problemy jsem nikdy nemel - jestli to spise nebude problem ala VIA vs ATI 9x. Tam vim, ze obcas muselo jit AGP na 4x a FastWrite Off.

Taky jsem mel hodne karet i od nV, ale od doby, co jsem na svem blbem 19" monitoru videl, jaky je rozdil kvality obrazu jen ve 2D ve Windows, jsem jen u ATI.
28.4.2006 13:29:41   194.213.204.xxx 1717
ovela objektivnejsie:
napr:
http://www.nejmenovany web.cz/content/view/35/32/1/6/
28.4.2006 13:34:52   83.208.96.xxx 1819
good link, který ukazuje, že X1800GTO je lepší než 7600GT, porovnává i OC x1800GTO vs 7600GT, s ktéreho jasně vede ATI, takže ty příspěvky o tom, že PCT nadržuje ATI si strčte do prd***
28.4.2006 13:36:53   194.213.204.xxx 1717
nie je to celkom tak. Priemer treba brat. A viacmenej to plati pre oblivion. Aj tam mas, tak sa pozri na Interier, aky je efekt. A potom si precitaj k tomu prispevky.
28.4.2006 14:17:09   86.49.85.xxx 1727
Presne, v prispevcich za clankem je psano, ze je 7600gt nevyvazena, coz je podle tech vysledku celkem pravda, x1800gto se drzi stale na hratelnych hodnotach, coz se o 7600gt rict neda.
28.4.2006 13:35:22   194.213.204.xxx 1717
http://www.svethardware.cz/art_doc-9F7EBD5981194768C12571540051B421.html
28.4.2006 13:37:52   194.213.204.xxx 1717
sorry, chyba tam 1800
28.4.2006 13:47:28   194.213.204.xxx 1717
ale tu by nemala chybat:

link
28.4.2006 13:32:49   83.208.96.xxx 2018
V alfe maji X1800GTO za 6 821,-
28.4.2006 15:38:28   81.30.248.xxx 1917
to jo mit v kompu PEG16x a ne AGP8x tak letim pro ni hned
28.4.2006 15:22:22   84.21.115.xxx 2917
Test je velmi dobrý, jen myslím, že je škoda, že tady všichni srovnáváte 18OOGTO s 7600GT. Vždyť 1800GTO ma dvakrát tak velkou šířku paměťové sběrnice, o 10GB/s větší paměťovou sběrnici i ve struktuře jádra je na tom o 150 milionů tranzistorů líp. K sakru, tahle karta by měla šlapat na paty tak 7800 a ne se drbat s 7600GT. Jenže hoši od ATI neodemkli všechny pipky a s takty jsou taky nízko... Takže výběr je jen otázkou peněz, jak tady už zaznělo.
28.4.2006 15:37:32   81.30.248.xxx 1717
ale cena je podobna a tak ATI vyhrala
28.4.2006 15:36:32   81.30.248.xxx 191144
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
28.4.2006 18:13:41   62.4.97.xxx 2252
K takovym pripadum jako ses ty je skoda se vyjadrovat.....
29.4.2006 20:54:00   81.30.248.xxx 3040
hlavne ze se vyjadruje takovej debil jako si ty xara xara zarytej geforckac kterej nema oci ani usi a nevidi co se kolem nej deje ati nikdy od dob 8500 nebyla porazena a ati znici nvidii a ne naopak
28.4.2006 15:48:44   213.215.86.xxx 1917
test pekny...osobne by som nechcel tu 7600GT lebo ma iba 128bit zbernicu, co povazujem za brzdu, napr. v hre NSF MW je lepsia R9800pro ako 66OOGT, uz len vdaka 256bit pamatovej zbernici a to uz nevravim vo vyssich rozliseniach
28.4.2006 15:56:57   81.30.248.xxx 1717
potvrzuju mam 9700 s 256 sběrnici a jede mi NFS MW hodne v pohode na plne detajly a rozlišeni 1600x1200
28.4.2006 16:14:44   80.188.209.xxx 2017
pěkně kecáš
28.4.2006 16:39:33   213.168.173.xxx 1717
nerozčiluj se, asi zapomněl kliknou na apply nebo mu to samo při daném nastavení vyresetovalo na default :-) k původnímu příspěvku - pokud máš DDR3 @ 1,4 GHz se 128b sběrnicí nebo 700 MHz DDR s 256b sběrnicí, rozdíl v přenosové rychlosti nenastane :-)
28.4.2006 17:02:36   80.188.209.xxx 1817
Nikdo neřiká že R9800 je lepší než GF7600GT, ale paměti GF6600GT na 1400MHz nedostaneš ani kdyby ses postavil na hlavu.
28.4.2006 17:18:19   80.188.171.xxx 1717
mno .. na GF7600GT jsou DDR3 FYZICKY bezici na 1400MHz, mne bezi na 1600MHz .. nastavuje se polovicka 700-800 na FSB ramek .. nechapu, co do toho motas 6600, asi preklep ..
28.4.2006 18:33:14   80.188.209.xxx 1717
já že do toho něco motám? pročti si tohle "vlákno":
kvoco: srovnává GF6600GT s R9800Pro
ja: motá do toho R9700 a tvrdí že na tom rozjede NFS:MW na 1600x1200
xBl4d3x: motá do toho 1,4GHz GDDR3 (GF7600GT), odpovídám mu že paměti na GF6600GT na 1,4GHz nedostane protože jednak se tyto karty původně srovnávaly a druhak R9800Pro a GF7600GT je úplně jiná třída...
29.4.2006 01:11:32   213.168.173.xxx 1717
napřed si to přeti ty a potom prskej nebo se nevyjadřuj, ok? :-)
"osobne by som nechcel tu 7600GT lebo ma iba 128bit zbernicu ... je lepsia R9800pro ako 66OOGT, uz len vdaka 256bit pamatovej zbernici" - podle "ja" je hlavni vyhoda 256b sbernice, ktera v pripade R9800 a jeho pameti ma stejnou prostupnost jako pameti na 7600GT, resp. o malý kus vyšší než 6600GT :-) Hlavně mi nešlo o porovnávání konkrétních karet, ale šířky sběrnice vůči taktu, tj. že 128b sběrnice nemusí být nevýhoda proti 256b s výrazně nižším taktem...
29.4.2006 07:23:40   80.188.209.xxx 1717
sakra klídek... samozřejmě že 128bit sběrnice a 2x vyšší takt vyjde prašť jako uhoď
28.4.2006 16:35:18   213.220.198.xxx 1717
jojo kamos taky tvrdil jak mu de doom3 "vpohode" na radeonu9k pro ;-) pak sem tech 10 fps videl a bylo mi jasno)
28.4.2006 16:52:58   213.220.198.xxx 1717
este dodam, ze za casu co sem mel FX5900XT a zkousel hrat fear, nebo i tyhle most wantedy....tak mi 256bit pam.sb. opravdu moc nepomahala :-)
28.4.2006 16:41:42   213.168.173.xxx 1717
zrovna v případě NFS:MW to neni způsobené úzkým hrdlem paměti...koukni na úpravy v poslední verzi patche :-)
28.4.2006 15:52:41   195.168.52.xxx 1717
tu sa krasne hadate o tom ze sa nadrza ATI, lebo karta bola testovana aj v pretaktovanom stave
pokial viem, tak pretaktovavate len testovanu kartu, co mi nepripada moc koser
nebolo by lepsie pretaktovat obe karty a tak ich porovnavat, nech je trocha ucelenejsi pohlad - predsa ked idem kupit grafiku tam ma zaujima vykon aj po pretaktovani - totiz stupa pomer vykon/cena a potom nabuduce ked sa bude recenzovat druha karta, tak ich otestujete podobne akurat s novymi ovladacmi a mozno aj novymi hrami
myslim ze by sa aj usetrilo blbych komentarov ci uz z jedneho alebo druheho tabora
28.4.2006 15:59:04   81.30.248.xxx 1718
v tech grafech je i netaktnuta tak porovnavej
k tomu mas pro ati sanci odemknout pipky
28.4.2006 16:00:06   62.168.124.xxx 1818
X1800 GTO je urcite dobra karta a o 7600 GT nemluve kazda je lepsi jinde a ma sve mouchy ATI ma kvalitny obraz ale spotreba a vydani tepelne energie jsou az nekdy extremni NVIDIA je lepsi v OpenGL prechod na 90nm proces se ji podaril a tym ted overlocknout lepe ako jeji nejvecsi chybu a slabost vidim v optimalizovanych texturach-PODOTYKAM este nikto nenapsal recenzi a za tim si stojim jak je to s kvalitou obraze u rady Geforce 7600 a 7900>ci se NVIDIA uz poucila nebo naopak jen nam mami vysokymi takty co se tyce samotneho CrossFire a SLI rozhodne to nejsou stale dotazene technologie protoze ve vecsine hernych!podotykam ne Benchmarcich ja nehodnotim vykon samotneho grafickeho akceleraoru dakym testem>jo je to sice pekny ale hra je test co ma karta dokaze a co ne sou strasne energeticky narocny reseni a pri ich staveni chladeni dvou napr.X1900 XTX je treba silne ale silne podotykam uvazovat o vodnym chlazeni s externim vymenikem.Ted k samotne recenzi>zas sme se jak obvykle dostali k tomu co byva zvykem neco se nataktuje a neco necha tak autori ved je to smesne vice jak 75%uzivatelu sve PC vubec netaktuje 50%nevi co je overlock a 45%se on pokusi a kdyz zatuhne BIOS pribehne do prodejni PC vytahne se Baterie nebo resetuje samotny CMOS Chip a je hotovo>chci tim rici ze kdyz ste si dali tu namahu a chcete napsat opravdu kvalitny recenzi testuje bez a s overlockem oba v dnesni dobe velice zaujimave mainstreamove karty jinak je obecne o X1800 GTO znamo ze zachvili zmizne z trhu ale 7600GT ostane ATI nedavno uvedla X1900 GT a ta je rozhodne lepsi koupe inu uz samone lepsi R580 hovori za sve ale jak komu podle sve chuti.Samotna 7600 GT ma skryty veliky taktovaci potencial hodnoty nad 600MHz u jadra G73 jsou s dobrym chlazenim obecne vzdy dosazitelne a vid samotne vsae tabulky i kdyz ste jadro R520 overlockli jeho vykon je jen o par FPS priemerne vyssi kdetoz 7600 GT s jadrem nad 600MHz by dosahla daleko lepsiho vysledku a to mluvime stale o 128 bit pametove zbernici prosim kdetoz X1800 GTO ji mat 256bit.Kdyby NVIDIA meli lepsi obraz umela HDR+AA a vylepsila SLI i kdyz znacny pokrok v tom udelala s tepelnym zarenim a spotrebou energie co se tyce na co je jeden z rozhodujuich faktoru proc ji i zakaznici voli mela by ATI co delat!Ja osobne sem mel od spolecnosti NVIDIA dost grafickych karet a ak si odpustim FX smejdovou radu boli to a sou velmi dobre graficke akceleretory inu i kdyz 6800 Ultra s dvema molexamato bolo neco jineho ale tudiz.Se se Radek obcas nasere i to ma neco do sebe ale zas treba brat vsechno se znacnou mirou.Kazdy koupi na co ma chuti a mna nezajimaji jenom pekne svetilka na vetracku zvucne meno a pod.jako napr.u zdroju ale hlavne vykon v tom na co to je urcene,kvalita provedeni,topeni&zareni a celkova spotreba inu nechci mit doma jeste dalsi pridavny kavovar s Heat-Pipe trubickama>docela silne pak musim uvazovat jestli si potom nedat daco vypalit tekutim dusikem a par litru si rychle nabrat domu
28.4.2006 16:06:15   85.70.207.xxx 2217
Fakt nechapu tyhle dohady ktera karta je lepsi a ktera firma je lepsi.At si kazdy vybere co chce a neotravuje furt ostatni nekdy i dost dementnimi argumenty.A co se tyce pripadne neobjektivnosti recenze tak je to taky jedno stejne kdyz si vybiram kartu prectu si vic recenzi a testu a nespoleham jen na jeden zdroj.Tot vse.
28.4.2006 16:49:47   194.108.195.xxx 1817
Asi tak nějak, přijde mi, že neobjektivní jsou co se ATi/nVidia nejčastěji čtenáři. Spousta z nich je pak celkem prokazatelně naočkovaná "jinými lidmi" a vyvolává tu flame, aby se nenudila.

Kritika článku je běžná, ale nad úrovní diskuze se nikdo nepozastaví. Škoda.
28.4.2006 17:06:58   80.188.209.xxx 1717
"jinými lidmi"? Ukažme si na něj prstem, je to Vy-víte-kdo!
28.4.2006 17:27:54   195.113.181.xxx 1717
Ano to je on vime víme! bohužel!
Ale myslím, že dnešní diskuse ještě ujde
28.4.2006 18:13:20   194.108.195.xxx 1917
Mě se právě zdá, že to diskuze není. Každý se tu chvástá, až je z tohu člověku někdy zle.

V recenzích grafik vidím čísla, zbytek nějak moc neřeším, jsem samostatný a svéprávný, resumé si udělám. Ale tím nechci říct, že by resumé byla neobjektivní (nebo nadpisy), nechápu, co tu někteří plaší, zdá se mi to rovnocenné. Sám zkouším během svého života grafické karty obou firem, ale pokaždé si koupím tu, která bude nejvýhodnější, ty rozdíly zas nebudou v některých případech drastické. Někteří se tu pak nesmyslně hádají a ohánějí vlastními testy, ačkoliv je jasné, že na jejich konfiguraci takové testy nemají vypovídací hodnotu - kartu si musím vybrat nejen podle testu, ale taky podle zbytku počítače, tak, aby byl výsledek vyvážený.

Jsou to prostě testy (naměřená čísla, fakta; někdy doprovázeno technologickými pokroky), ale některým lidem se nehodí do krámu, tak se vrhnou na autora a snaží se zpochybnit jeho práci.

Lide, magoříš? Tohle nejsou volby, to je nákup hardwaru. Schválně až budu psát příští přehled grafik, tak do něj zahrnu grafy zahraničních serverů (radši ne odkazy, ty se občas záhadně mění pod rukama), abychom si nastolili světovou objektivnost.

//edit: Už jsem si vzpomněl, co jsem to vlastně chtěl. Chtěl jsem říct, že chápu, že u pasivně chlazené grafiky nejsou testy po OC. Pasivní grafika se totiž podle mého na OC nekupuje.
28.4.2006 20:41:03   85.132.178.xxx 1717
Takže podle mě recenze dobrá, splnila mé očekávání, je jasné že to není duel jak si někteří myslí, ikdyž v tom případě by nadpis članku opravdu měl obsahovat jen název karty a ne čí je to soupeř. Taky to jestli je favorit ten či onen raději přenechte na čtenářích.
Jinak diskuze je úplně o ničem. Banda lidí se na písku hadá kdo má lepší bábovičku a jejím čtením jsem jenom přišel o 20 minut svého života.
Nakonec mám jen návrh jestli by nebylo dobré změnit nějak styl vašich grafů, když už teda měníte vzhled stránek. Tyto jsou nějak velké a opravdu natahují celou recenzi. Stačilo by něco ve stylu Guru3D - to je sice flash ale vypadají tak nějak útulně. Držte se a jen tak dál.
28.4.2006 20:43:47   85.216.129.xxx 1617
za predpokladu ze je cena tychto kariet tak ma zmysel tvrdit ze X1800GTO je vitaz (a aj to nie jasny)

presiel som si 6 zahranicnych a 3 domace (CZ/SK) porovnania tychto GK a nic ma nepresvedcilo ze X1800GTO by mal byt vitaz v pomere cena/vykon

preratajte si priemerne fps/kc u oboch GK a mozme sa bavit dalej

jednoznacne - obidve GK su vyborne no tvrdit ze X1800GTO je jasny vitaz po tychto vyledkoch mi prijde ako nemiestny zart alebo provokacia .) (pripadne slepota)

opakujem - pri ROVNAKEJ cene vyhrava ATI

have a nice day

28.4.2006 20:45:13   85.216.129.xxx 1717
//edit

za predpokladu ze je cena tychto kariet zhodna..
28.4.2006 20:48:12   62.209.237.xxx 1919
No tak to je opravdu k smíchu, je sice hezký, že ATI oznámilo snížení ceny a že v zahraničí se dá sehnat levněji, ono hodně lidí si kupuje komponenty v zahraničních, aby se to dalo snadno reklamovat )))))

Ono v zahraničí se dá sehnat spousta komponent levněji než u nás a neplatí to jen pro počítače. Nebo taky můžete operovat s cenami v bazarech, viděl jsem levnou atinu v bazaru - jasný vítěz!

Proč nenapsat jasně: ATI 1800GTO je lepší než 7600GT, pokud budou ceny srovnatelné. Pokud v době testování nejsou, tak není co řešit, a záleží na tom, jestli jako pan Štefek preferujete za vyšší cenu Atinu nebo jako pan Hulán Nvidii. Ostatní ať se řídí rozumem a kolik jsou ochotni vyhodit peněz oknem.
28.4.2006 21:00:41   62.209.237.xxx 2717
Jinak mam 7600GT a kdyby ATI 1800GTo byla v době kdy jsem ji kupoval k mání za cenu dejme tomu jen o 500.-Kč vyšší, bral bych ATInu. Ale nemíním dát za grafiku víc jak 6 a půl litru, i když bych na to měl. Ovšem za rok bude mít dvojice 7600GT i 1800GTO hodnotu sotva poloviční a zas takovej závislák nejsem, abych se honil za 5FPS výkonu ve hrách navíc za 2 litry
28.4.2006 22:07:53   160.218.165.xxx 2085
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.4.2006 07:52:30   195.91.54.xxx 1717
Podla mna aj tak nic nema na gf 3 Ti 200, dokonca aj HL2 mi na nej isiel na plnych detailoch
29.4.2006 09:23:53   147.32.113.xxx 1817
Myslim si, ze uvadet v clanku cenu jako lehce nad 6000 pri nejlevnejsi cene na trhu 7500 je velice nekorektni.
To ze karta dostala oceneni za pomer/vykon mluvi samo za sebe.

Navic v clanku kartu porovnavate s kartou ktera stoji o 2000 korun mene (7600GT)
29.4.2006 09:56:25   86.49.56.xxx 1717
Pozor na čísla. GeCube X1800GTO stojí dneska i pod 6000,- Kč včetně DPH a RP tedy shodně s GeForce7600GT.
29.4.2006 10:55:42   80.188.58.xxx 2618
kdyby stala X1800GTO stejne jako 7600GT, tak bych mozna.. uvazoval o jeji koupi ale !
X1800GTO vyhral jen o par FPS !Vede mozna jen ve vyssich rozliseni a to ani ne treba FEAR ! Pro me je dulezite hrat aby to bylo max hratelny tzn rozliseni max 1280 x 1024 ( klidne mensi ) a tady X1800GTO je na tom nekdy vetsinou hur nez 7600GT. A navic ta moje Nvidia teploty max zatizeni 44-46°C!Takze max. usporna a pri tom vykon za skveli prachy. Rikam kdybych kupoval ted grafiku tak se budu silne rozhodovat, ale pokud bude stat X1800GTO o par stovek vic nez 7600GT tak nema u me ATi sanci protoze jak se to chova pri normalnim rozliseni je to celkem otres.A navic je to velkej kram kterej zabira moc mista v PC a chlazeni to nebude mit asi taky nic moc,takze MSI 7600GT max spokojenost( s dvouslotovym chladicem tepltoy jak sem jiz zminoval 44-46°C v zatezi) uspora takze neni co dodat pomer cena vykon jedine 7600Gt
29.4.2006 21:14:35   212.24.142.xxx 1817
Nevím, ale ohánět se neustále tím, že Oblivion je na kartách ATi lepší a to proto, že ATi má lepší architekturu mi přijde zcestné. Řekl bych, že je to tím, že Oblivion je i pro XBOX360 a tam je co - ATi - tj. optimalizace pro ATi bude dosti výrazná. A rozhodně to není tedy (jen) architekturou. Jinak do mainstreamu bych šel do 7600GT a to ze dvou důvodů - stejný výkon za míň peněz (pominu-li Oblivion) a mnohem menší topení. A kvalita obrazu u nVidii řady 7x00 je vyšší než u ATi X1x00. Zajímavé, jak se to s generacema střídá. (GF4Ti a FX, pak 9800 a X800 a teď 7x00)
Nicméně uvidíme za čas. Ale v té době už bude uplně něco jiného (např. G80, R6x0 apod.) a debata bude bezpředmětná.
29.4.2006 21:50:11   80.188.209.xxx 1717
Že je ale Oblivion pro Xbox 360 to přece neznamená že automaticky bude optimalizován pro ATi. Architektura Xenosu a R5xx má dozajista některé společné vlastnosti, ale díky unifikovanému designu Xenosu se od sebe dost liší na to aby to že je Xenos taky made by ATi vůbec nic neznamenalo.
30.4.2006 19:36:07   80.78.146.xxx 1616
Oblivion samozrejme optimalizovany pro ATI je. Staci se podivat, na cem se to vyvijelo. GPU v X360 taky dava neco tusit. Tu posledni vetu snad nemuzes myslet ani ve vtipu...
29.4.2006 21:32:07   212.24.142.xxx 1717
Tak jsem se schválně pro porovnání díval na ceny v USA, když už tak tady házíte ceny. Nejlevněší XFX nebo eVGa GF7600GT stojí 165-170 dolarů (tj. cca 4100Kč) a ten "skvělý" X1800GTO stojí 235 dolarů (tj. cca 5650Kč). Je bráno USA, dolar=24Kč, nepočítám OEM a vč. daní a doručení. Jinak v USA je hardware výrazně levnější - mám eVGA 7800GTX (450@540/1200@1380) za cca 10500Kč kupovanou srpen/září 2005.
Jinak k ceně vzhledem ke kupní síle - při ceně 170 dolarů si ji v Americe koupíte a v srpnu prodáte a/nebo vyhodíte a koupíte si nový mainstream a nebudete sušit X1800GTO dva roky.
30.4.2006 09:51:23   85.70.71.xxx 1917
Doplňte prosím porovnání spotřeby s jinými GK, spousta lidí na tohle kouká prvně.
30.4.2006 13:30:19   195.168.227.xxx 1886
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
30.4.2006 13:53:52   86.49.32.xxx 1717
chjo, dyt je 7600gt horší jen v některých grafech a jen o pár fps a když vezmeme v úvahu, že je 7600gt levnější, nevim proč by někdo do ní nechtěl investovat...
30.4.2006 14:40:01   195.168.227.xxx 1972
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.5.2006 17:06:46   81.30.248.xxx 1212
souhlasim a nevim proc nekdo kdo s tim nema skusenosti tam porad klika na ty blaboly
30.4.2006 14:43:46   87.197.181.xxx 1719
Chlapče Ty si asolutna LAMA .Neuvedomuješ si,
že zo seba robíš vola, 7800 GT vymieňaš za 1300 . To je ako výmena 5 bavoráka za trabant. Podla môjho názoru si 7800GT nikdy ani len nevidel a nie , že by si ju vlastnil.

Štefek v akcii a puberta je vo vytržení , kam to len s tým vaším webom ide , veď podla
príspevkov sem chodia deti od 10 do 12 rokov.
30.4.2006 15:15:13   195.168.227.xxx 1818
Hej ked sa raz prestanes hrajkať tak ti bude karta za 12 papierov na CENZURA. Nebudeš ju potrebovať. Už ma nebavý sa hrať a nemám ani na to v poslednom čase čas. Všetko drahé prebitočné som predal a mám teraz komp len na inet a jednoduchú prácu. A ver mi celkom rád by som bol v pubertálnych rokoch. Len žial čas sa nedá vrátiť. A úrážky si nechaj pre niekoho iného.
30.4.2006 15:20:52   195.168.227.xxx 1819
A ešte niečo. Pre moju zvedavosť som si inštalol pár hier, aby som vedel ako sa chová low end od ATI. A môžem povedať, že som milo prekvapený. Ale nemienim sa na tom hrať.A ver mi,že tú kartu mám a je na predaj. A ak chceš môžme sa dohodnúť na cene.
1.5.2006 00:12:12   194.108.132.xxx 1817
Ty nemas absolutne zadne znalosti, abys tady mohl vykrikovat:-). Zkus se chvilku nechovat jako hlupak a hned bude v diskuzich o neco prijemneji.
6.5.2006 17:04:19   81.30.248.xxx 1212
souhlasim
1.5.2006 23:15:43   213.151.217.xxx 1516
No je to na pobavenie, ked vyhra ATI idu sa nVidiaci potrhat a hned sa im nepaci toto a hento, ked vyhra nVidia idu sa zase potrhat ATIckari ze hento a tamto a potom si vykrikuju, ze su lamky a ze nic nevedia a pritom su obe strany rovnake, kazdy si obhajujue svojho milacika to je logicke, ved ked si kupite fabiu 1.4 a sused si kupi 1.4, ale 16 ventil, tak vy svoju bude obhajovat, ze je krajsia, mate lepsie radio a kupili ste ju lacnejsie, ved je to na kazdom komu sa co paci a co je blizsie jeho srdcu, tak co riesite aj tak si kazdy spravi po svojom a jedna vec sa mi na kartach ATI paci, vlastne dve. 1) Catalyst Control Center, je to dobra vec, kde nastavite co kolvek, vydel som aj od nVidie ale vobec sa mi nepacili a stiahnut s webu CCC je ovela jednoduksie ako sa preklikat cez tie blbe stranky nVidie (neviem ako teraz, naposledy som to robil asi pred pol rokom) a za 2) je to super nastroj na OC a to ATITool, ten sa mi osobne paci viac ako RivaTuner. tot moj nazor
2.5.2006 19:47:50   87.197.149.xxx 1515
A kto ta nuti pouzivat na taktovanie RivaTuner? Mas predsa Coolbits a s tym taktujes rovno z ovladacov nVidie. Inak ControlCenter ATI je pekne svinstvo, uz dlho som nevidel aplikaciu tak dlho startovat,najprv pri starte systemu a potom ked si ho chces spustit. Lepsi je stary klasicky ovladaci panel ATI.Mal som uz viac kariet od oboch znaciek,takze prosim ziadny flame.
2.5.2006 20:14:10   213.151.217.xxx 1515
Ja nemam naladu na flame a taktovat sa da aj s CCC No to s tym nabehom je pravda ale zase to rozhranie Catalystov je trochu o inom ako u nVidie
2.5.2006 11:33:12   84.47.103.xxx 1816
Vcelku zaujimave sa sem vratit po dlhsej dobe. Na PCT sa buduju dva fronty, jedni co chcu zmenit par veci, vylepsit a druhi, co haja stale svoje a zmene sa vyhybaju.

Myslim ze je fer doplnat do recenzii pri pretaktovanej karte aj vysledky pretaktovaneho supera, alebo potom robit zavery bez ohladu na dosiahnute "pretaktovane" vysledky. Mne ako ATInakovi, vychadza v tomto teste ako vitaz nVidia. Nezujimama ma, ze na ATI za rok pobezia karty lepsie, ked ich aj tak budem hrat na mid alebo low. Teraz je teraz a basta. Celkovo si myslim ze ATI a seria 1xxx je na tom o hedne lepsie ako nVidia, ale v tomto pripade...proste sorry.
2.5.2006 18:26:08   213.151.217.xxx 1515
No ja neviem ale vo vetcsine grafov vyhrava ATI, tak neviem ako mozes napisat, ze pre teba je vytazom nVidia, tak to mi fakt nejde do hlavy
3.5.2006 06:28:40   84.47.103.xxx 1515
Pretaktovana ATi vyhrava, bez pochyb ale pokial je rozdiel 1-7fps...kto je vitaz? Zalezi na takomto rozdieli? Pokial sa pohybujeme s fps okolo 30, tak ano, ale aj tak argument ja mam 37fps a ty 30..su smiesne. Cize argumentami o fps sa v tomto duely vyhrat neda. Karty su 1:1, no s cenou je na tom lepsie nVidia, preto je vitazom pre mna. Toto je mainstream kde zalezi na cene. Argumenty autora o cene "ktora klesne" - smiesne...aj nVidia klesne.

Este raz som ATI+, ale treba byt fer. nVidiu by som si do stroja nedal, ale to len preto lebo kupujem highend, ale v tejto chvili keby mam znamemu poradit, tak radim nVidiu (koli cene). Ked bude cena 1:1, tak sa pozrem na hluk a teplo.
3.5.2006 16:18:17   213.151.217.xxx 1515
Pre boha ako mozes napisat, ze su karty 1:1 ako nehnevaj sa, ale ak daka karta vyhra v 90% grafov v rozmedzi 1-7 FPS pri max sem tam 60FPS tak to rbi peknych par percen az do velkosti 12%, takze napisat, ze su jedna jedna je zaujimave, nepoviem keby to bolo trebarz 45 pre ATI a 55 pre nVidiu, tak to je zhruba 1:1, ale takto s tebou fakt nemozem suhlasit, no a ceny sa menia s dna na den a uz bolo par prispevkov vo fore ze sa da zohnat za lacne peniaze
3.5.2006 18:21:36   85.135.129.xxx 1615
Zjavne nedokazes citat v grafoch alebo tomu nerozumies

Call Of Duty - 1-2fps
FarCry - 1-2fps
FEAR - 1-4fps (pre nVidiu) - max detaily - 6-10fps pre ATI (nehratelne)
HL2 - 1fps
Oblivion - 2-3fps
Quake IV - 2-8fps (pre nVidiu)
SplinteCell - 3-6fps (pre nVidiu) - max detaily - 1fps pre ATI

Treba ti k tomu nieco dodat? Tie karty su vo vykone 1:1 a pokial ma nVidia mensiu cenu je jasnou volbou. Pokial je cena 1:1 pozriem sa na hlucnost, teplo a moznosti pretaktovania. Inak je vitaz nVidia.
3.5.2006 22:58:51   213.151.217.xxx 1515
OK priznavam, tie grafy som prebehol len tak zbezne ocami a dako extra som sa konkretnymi hodnotami nezaoberal, suhlasim az na oblivion pri ktorom ma pri 1024*786 stratu ATI -7 FPS pri max detailoch zase ma +2 FPS naviac, no neviem ale ja osobne by som isiel do ATI a ako som pisal je to kazdeho vec, uznavam karty su po prepocitani fps 1:1 vykonovo, ale po letmom prebehnuti grafov to vyzeralo jasne pre ATI, ok beriem moja chyba
4.5.2006 06:02:32   84.47.38.xxx 1515
OK. Ja som tiez ATI pozitiv, nVidiu nemusim, ale proste treba byt fer voci vsetkym a ukazat obidve strany mince. Myslim ze tento clanok autor trosku odflakol (nie obsahovo). A to sa mi nepaci.
9.5.2006 16:40:42   194.160.194.xxx 1212
Aj podla mna je autor tejto recenzie trochu zaujaty...
2.5.2006 17:35:46   194.160.194.xxx 1515
Najprv som chcel zkritizovat autora clanku za subjektivnost,ale potom som si pozrel ceny na sofos.sk a bol som trochu prekvapeny.R 1800GTO od Inno 3D je rovnako draha ako GF 7600 GT a k tomu ma este aj VIVO.Takze neviem,kto ma teraz pravdu
2.5.2006 19:50:07   87.197.149.xxx 1515
Chcem sa spytat kedy budu doplnene grafy o pretaktovanu 7600GT? Autor slubil ze to doplni... A kde nic tu nic....
2.5.2006 21:13:20   194.108.132.xxx 1515
Mam trosku problem s GF7600GT...nejede pres 600MHz na jadre, coz by moc pusobive nebylo, takze bude treba vydrzet do dalsiho kusu a navic ted je v priprave ASus X1300Pro pasivni s obracenou konstrukci (cili jadro na opacne strane).
3.5.2006 18:25:24   213.191.106.xxx 1615
Hezký test. Akorát těch testů je nějak moc, pořád ty samé hry. Člověk už to jenom sjíždí a málem přetočí kolečko na myši. Nešlo by to vylepšit nějakou závěrečnou stránkou kde by byl nějaký souhrnný graf výsledků JEN těch dvou karet co spolu soupeří ? Graf by byl z vybraných testů ve vybraných rozlišeních /jedna hra =jedno rozlišení a nastavení/ ? Mě se to zdá lepší a kdo by si chtěl nastudovat všechny výsledky a porovnávat s jinýma kartama bude klidně moci. A na 3dmark 03 a podobné staré věci se v tom souhrnu klidně vykašlete.
4.5.2006 13:30:29   194.108.132.xxx 1516
Zhodnoceni obou souperu v zaveru priste..pokud se bude jednat o duel...mate pravdu, ze to bude prehlednejsi. Na 3dmark03 se prozatim nevykaslu, nebot nekteri lide jeste vysledky v tomto marku poptavaji.
4.5.2006 20:36:11   160.218.165.xxx 1516
Jinak pro ty co porad neveri, ze se da sehnat za 6k,tak uz je tomu u vetsiny "normalnich" online shopu.. Napr na softcomu jiz je za 6k s DPH, nebo na htmmobil...
6.5.2006 13:48:14   88.83.224.xxx 1212
pekna recenze, akorat ten konec me dostal, cekal jsem neco jako - za ty prachy je to celkem prumer, nebo souboj s Gf 7600GT byl velmi vyrovnany a nejsis rozhodnou sympatie ke znacce.Jasnouj vitez to proste NENI ANI NAHODOU!
19.6.2006 21:23:24   88.101.164.xxx 66
ty xindle drahe co meles.se podivej na tu Nvidii tak se ztratu vykonu pokousi dohnet cenou jinak by byla v prdeli
9.5.2006 16:44:35   194.160.194.xxx 1212
Moze mi prosim niekto vysvetlit, preco su karty od ATI take drahe? Dik
11.5.2006 17:16:06   160.218.165.xxx 1111
drahe? Vzdyt X1800GTO uz se da koupit za 5700kc,treba na obchod.cz
ale myslim ze test na vr-zone mluvi za vse http://www.vr-zone.com/?i=3624&s=6 a za dnesni penize je 1800GTO bez konkurence zvlast po OC a moznosti snadneho sw vmodu a u HIS IceQ3 velka pravdepodobnost odemceni zbyvajicich pipeline...
13.5.2006 20:53:57   87.244.197.xxx 1111
GF 7600 GT stoji na SVK 7900SK /Leadtek Geforce PX7600GT Extreme 256MB HDTV (PCie)/ a ATI R X1800 GTO stoji 9400SK.Rovnako vykonne karty-odlisne ceny.To je dnesna realita!
23.5.2006 12:11:36   85.160.131.xxx 99
Ahoj kamaráti...tož na www.obchod.cz píšou, že dnes je Sapphire X1800GTO 256MB RAM za 5329Kč s DPH. Doufám, že to ještě poklesne. Nejlevnější GeForce 7600GT 128MB RAM (!) je za 5138Kč od Inno 3D. Tož ještě nenakupujte bo prohloupíte. Já si počkám na situaci, kdy kartu bude mít někdo navíc nebo cena poklesne na snesitelnou úroveň. Společně si zavzpomínejme na rok 2000! A kolik, že tehdy stála karta na všechny hry? No, správně je 3500Kč, tož to byly časy...
23.5.2006 12:14:33   85.160.131.xxx 99
Ups a did it again...jak říká Britney, myslel som 128bit sběrnici u 7600, že ano...
6.6.2006 14:05:34   84.47.38.xxx 77
Ja si uz radsej kupim ati 1800gto, cenovo u nas uz kupim za 7565sk a geforce 7600 gt stoji skoro tolko, takze uz aj kupujem 1800gto jednozmacne .Ceny si mozte pozriet na
www.xcomputers.sk
19.6.2006 21:19:58   88.101.164.xxx 66
tak co vy ubozaci vy jak si rikate zastanci nvidie mate to tu znovu cerny na bilym ze je ati lepsi!tak se s tim uz konecne smirte budoucnost patri ATI chacha
23.6.2006 16:31:13   213.151.233.xxx 66
Ja jasne drzim ATI x1800GTO je urcite lepsia ako 7600GT a ceny teraz na trhu x1800GTO a 7600GT su porovnatelne. Uz len preto ze graficky cip NVIDIA G73 nepodporuje HDR (high dynamic range) by som nekupoval, v dnesnej dobe modernych grafickych kariet bez HDR to nie je ono (x1800GTO je jasna karta do buducnosti)! a vykonovo je x1800GTO lepsia, takze ATI je jasny x1800GTO vitaz nad 7600GT!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

233 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 96.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.